Neler Yeni

Yardım Aracın Antifrizini doldurdum (bugün) ama kendi kendine bitmiş?

Yapıştırdılar parçayı. 3 Litre antifriz ve işçilik ile birlikte 1100 TL para aldılar. Şu anlık sorun yok ama yapıştırılan yerin çatlamayacağı benim aklıma yatmadı. Daha 1.5 ay önce değiştirilen boru, ona da 1k küsür vermiştik yine.
Serviste mi yaptırdınız bu işlemi de önceki ay yaptırdığınız işlemi de ?
 
Serviste mi yaptırdınız bu işlemi de önceki ay yaptırdığınız işlemi de ?
Yetkili servis yok zaten burada o yüzden özel servis. Yine de hem kendileri sıfır taktılar hem de çatlayan sıfır şeyi yapıştırdılar. İkisi de aynı yer.
 
Hocam öncelikle eskiden araç sulu mu antifrizli mi kullanıldı. Araç sulu kullanıldıysa, antifriz eklersen zamanla pas olan kısımlar açılır hortumda veya motorda veya parçaların kalınlığının zayıf olan noktalardan sızma yapar, sen antifriz ekle ama uzun yol kesinlikle 1-2 ay yapılmaz. Başka yerlerden de patlama yapabilir. Fotoğrafta gözüken eskiden sulu kullanmış pas akmış gözüküyor. Termostat, radyatör, ve hortumları değiştirmen gerekebilir. Eğer aracın hararet yaparsa, aracı sürme daha büyük problem çıkar...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunlar şuan olacak diye bir şey yok. 1-2 haftaya bir termostat bir hortumlar ara ara patlar... Depoyu değiştirmeyi önerir usta . Antifriz deposunu temizlesin. 2 temizlikte yenisini ekle çünkü kirlenecek depo tekrardan... Vaktini genel olarak her an problem çıkaracak gibi düşün. Ama temizlenmesi içinde kullan...
 
Hocam öncelikle eskiden araç sulu mu antifrizli mi kullanıldı. Araç sulu kullanıldıysa, antifriz eklersen zamanla pas olan kısımlar açılır hortumda veya motorda veya parçaların kalınlığının zayıf olan noktalardan sızma yapar, sen antifriz ekle ama uzun yol kesinlikle 1-2 ay yapılmaz. Başka yerlerden de patlama yapabilir. Fotoğrafta gözüken eskiden sulu kullanmış pas akmış gözüküyor. Termostat, radyatör, ve hortumları değiştirmen gerekebilir. Eğer aracın hararet yaparsa, aracı sürme daha büyük problem çıkar...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunlar şuan olacak diye bir şey yok. 1-2 haftaya bir termostat bir hortumlar ara ara patlar... Depoyu değiştirmeyi önerir usta . Antifriz deposunu temizlesin. 2 temizlikte yenisini ekle çünkü kirlenecek depo tekrardan... Vaktini genel olarak her an problem çıkaracak gibi düşün. Ama temizlenmesi içinde kullan...
Antifrizli kullanıldı hocam. Dikkat ediyoruz zaten arabayı düzgün kullanmaya. Sanırsam başka yerde sızdırma yok o boru gibi olan yerdeydi sıkıntı işte değişmiştiler 1.5 ay önce, çatlamış yapıştırdılar bugün.
Çoktan bizimkiler uzun yola gitti. 1 haftaya gelecekler. Ondan sonra araba bende her gün kontrol ederim. Bir durum olursa diye yolda peder de kontrol eder zaten umarın sıkıntı olmaz.
Bunu satıp Toyota Corolla bakıyoruz bu aralar 22-23-24.
 
Antifrizli kullanıldı hocam. Dikkat ediyoruz zaten arabayı düzgün kullanmaya. Sanırsam başka yerde sızdırma yok o boru gibi olan yerdeydi sıkıntı işte değişmiştiler 1.5 ay önce, çatlamış yapıştırdılar bugün.
Çoktan bizimkiler uzun yola gitti. 1 haftaya gelecekler. Ondan sonra araba bende her gün kontrol ederim. Bir durum olursa diye yolda peder de kontrol eder zaten umarın sıkıntı olmaz.
Bunu satıp Toyota Corolla bakıyoruz bu aralar 22-23-24.
Antifriziz araba her zaman sıkıntılı oluyor... Benim eski aracımda sulu kullanılmış, tabi bilmiyoruz o zamanlar, Termostat, hortumları, motorun önünde arkasında tıpaları varmış değiştirmek durumunda kaldık. Alırken dikkat etmek lazım.
 
Yapıştırdılar parçayı. 3 Litre antifriz ve işçilik ile birlikte 1100 TL para aldılar. Şu anlık sorun yok ama yapıştırılan yerin çatlamayacağı benim aklıma yatmadı. Daha 1.5 ay önce değiştirilen boru, ona da 1k küsür vermiştik yine.
Dostum termostat kolay çatlamaz . (vurma düşürme olmazsa) Lastiğinden kaçırmıştır. O da bu 1.6 xep motorların genel hastalığıdır.
 
Sorun yine devam ediyor
 
Geri
Top