Aras Kargo dolandırıcılığı

quadoo

80+
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
239
Reaksiyon skoru
71
Yaklaşık bir buçuk ay önce bir instagram sayfasından bir ürün satın aldım. Talihsizlik o ki kargoyu aras kargoyla göndermişler. Bana sadece bir mesaj geldi kargonuz yola çıkmıştır diye. Ve kargo takip için bir link var mesajda. Bekliyorum 2 - 3 gün geçti yok. Mesaj gelmiyor. Sonra linke tıkladım sanırım 4. gün. Kargonuz teslim edildi yazıyor. Fakat kargo falan almadım ben. Komşularda almamış. Hayır komşular veya ben alsam bile bana bi tane bile mesaj gelmedi . Onay kodunu geçtim teslim edildi diye bile mesaj gelmedi. Sonra şubeye gittim bir gün sonra , anlattım böyle böyle diye. Yüzünde bi telaşla depodadır yanlıslık olmustur biz size 2 3 gün icinde döneriz dediler gönderdiler. 3 gün oldu dönen eden olmadı , ben gidiyorum kargonuz yok kaybolmuş diyorlar, napıcam diyorum hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar . Allah düşmanımı bu şubeye düşürmesin. Sürekli beni oyalıyor biz size bi mail göndercez , şöyle böyle diye. Baktım olmuyor aras kargo canlı desteği arasım orası da her seferinde talep oluşuturuyor şubeyle iletişime geçiyorlar. Şube benle iletişim sağladığını söyleyerek yalan söylüyor. Yani anlıyacağanız beni oyalıyolar sürekli. Kargom kayboldu. En son bi şekil şubeye tazmin dilekçesi doldurup verdim uğraşa uğraşa. İban falan verdim. Ordaki çalışan hâla bana diyor ki boşuna dolduruyorsun bize mail gelmedi falan. Bu para yatmaz sana diye. Hayır yüzde yüz haklı oldugum durumda hâla üstüme geliyorlar böyle. Ben 17 yaşında bir öğrenciyim paramı biriktirip kız arkadaşıma hediye almıştım. Ben şimdi napıyım bunları. Tazminat davası açsam kazanır mıyım ne yapmam lazım. Param yatmıyor. O tazmin dilekçesinin üstünden en az 20 gün geçti. Ortada bişey yok. Aldığım ürünün faturası mevcut. Yardımcı olun bana ne yapıcam ben.
 
Geçmiş olsun. En iyi kargo firması bana göre Yurtiçi Kargo. En kötüsü ise Aras açık ara. Nerdeyse her kargom, gelmeden önce teslim edildi olarak giriliyor sisteme. İşin ilginç yanı Pazar günüde kargo getirdikleri oluyor. Durumunuza gelirsek, en mantıklı çözüm sosyal medya gücünü kullanmak. Eğer sosyal medyada sesinizi duyurabilirseniz, marka değerlerini korumak için hemen yardımcı olacaklardır. Fakat bunun için destek olacak bir topluluk gerek. Ekşisözlük'te bu tür sıkıntı yaşayanlar büyük oranda çözüme ulaşıyor. Diğer yandan normal şartlar altında işiniz çok zor. Çünkü sürekli oyalamalar, gecikmeler vs. olacak ve boşa vaktiniz gidecek, haklı olsanız bile. Ayrıca kargonuz hangi adrese teslim edilmiş? Edilmediyse neden edildi olarak girilmiş? Dava açacaksınız mecbur.
 
Kargolar şubeleri olan bir mekanizma olduğu için en iyi marka şudur demek yanlış olur.
Çünkü atıoyorum Bursa da X ilçesinde mükemmel işleyen bir şube/marka İzmirin Y ilçesinde bu tür rezilliklere sebep olabiliyorlar.

Bence markaya hukuki süreci başlatın.
Aldığınız ürün pahalı + ihtiyacınız olan bir şey ise bir avukata danışın derim.
 
Son düzenleme:
18 yaşından küçük olduğun için yasal süreçlerde aile bireylerinin sürece dahil olması lazım
 
Yaklaşık bir buçuk ay önce bir instagram sayfasından bir ürün satın aldım. Talihsizlik o ki kargoyu aras kargoyla göndermişler. Bana sadece bir mesaj geldi kargonuz yola çıkmıştır diye. Ve kargo takip için bir link var mesajda. Bekliyorum 2 - 3 gün geçti yok. Mesaj gelmiyor. Sonra linke tıkladım sanırım 4. gün. Kargonuz teslim edildi yazıyor. Fakat kargo falan almadım ben. Komşularda almamış. Hayır komşular veya ben alsam bile bana bi tane bile mesaj gelmedi . Onay kodunu geçtim teslim edildi diye bile mesaj gelmedi. Sonra şubeye gittim bir gün sonra , anlattım böyle böyle diye. Yüzünde bi telaşla depodadır yanlıslık olmustur biz size 2 3 gün icinde döneriz dediler gönderdiler. 3 gün oldu dönen eden olmadı , ben gidiyorum kargonuz yok kaybolmuş diyorlar, napıcam diyorum hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar . Allah düşmanımı bu şubeye düşürmesin. Sürekli beni oyalıyor biz size bi mail göndercez , şöyle böyle diye. Baktım olmuyor aras kargo canlı desteği arasım orası da her seferinde talep oluşuturuyor şubeyle iletişime geçiyorlar. Şube benle iletişim sağladığını söyleyerek yalan söylüyor. Yani anlıyacağanız beni oyalıyolar sürekli. Kargom kayboldu. En son bi şekil şubeye tazmin dilekçesi doldurup verdim uğraşa uğraşa. İban falan verdim. Ordaki çalışan hâla bana diyor ki boşuna dolduruyorsun bize mail gelmedi falan. Bu para yatmaz sana diye. Hayır yüzde yüz haklı oldugum durumda hâla üstüme geliyorlar böyle. Ben 17 yaşında bir öğrenciyim paramı biriktirip kız arkadaşıma hediye almıştım. Ben şimdi napıyım bunları. Tazminat davası açsam kazanır mıyım ne yapmam lazım. Param yatmıyor. O tazmin dilekçesinin üstünden en az 20 gün geçti. Ortada bişey yok. Aldığım ürünün faturası mevcut. Yardımcı olun bana ne yapıcam ben.
hocam benım başıma da kargo ile farklı bir sorun gelmişti şubede 15 gün boyunca hiç yardımcı olmadılar tıpkı senin gibi bahaneler ürettiler. Ardından ben btk'ya şikayet oluşturdum hemen işleme aldılar 10 gün içinde de param yattı. Sana tavsiyem hemen btk'ya kayıt oluştur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

hocam benım başıma da kargo ile farklı bir sorun gelmişti şubede 15 gün boyunca hiç yardımcı olmadılar tıpkı senin gibi bahaneler ürettiler. Ardından ben btk'ya şikayet oluşturdum hemen işleme aldılar 10 gün içinde de param yattı. Sana tavsiyem hemen btk'ya kayıt oluştur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,722
Mesajlar
10,471,041
Üyeler
184,487
Son üye
ryuen
Geri
Top