quadoo
80+
- Katılım
- 7 Temmuz 2021
- Mesajlar
- 237
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 71
- İsim
- Kadirhan Öztürl
Yaklaşık bir buçuk ay önce bir instagram sayfasından bir ürün satın aldım. Talihsizlik o ki kargoyu aras kargoyla göndermişler. Bana sadece bir mesaj geldi kargonuz yola çıkmıştır diye. Ve kargo takip için bir link var mesajda. Bekliyorum 2 - 3 gün geçti yok. Mesaj gelmiyor. Sonra linke tıkladım sanırım 4. gün. Kargonuz teslim edildi yazıyor. Fakat kargo falan almadım ben. Komşularda almamış. Hayır komşular veya ben alsam bile bana bi tane bile mesaj gelmedi . Onay kodunu geçtim teslim edildi diye bile mesaj gelmedi. Sonra şubeye gittim bir gün sonra , anlattım böyle böyle diye. Yüzünde bi telaşla depodadır yanlıslık olmustur biz size 2 3 gün icinde döneriz dediler gönderdiler. 3 gün oldu dönen eden olmadı , ben gidiyorum kargonuz yok kaybolmuş diyorlar, napıcam diyorum hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar . Allah düşmanımı bu şubeye düşürmesin. Sürekli beni oyalıyor biz size bi mail göndercez , şöyle böyle diye. Baktım olmuyor aras kargo canlı desteği arasım orası da her seferinde talep oluşuturuyor şubeyle iletişime geçiyorlar. Şube benle iletişim sağladığını söyleyerek yalan söylüyor. Yani anlıyacağanız beni oyalıyolar sürekli. Kargom kayboldu. En son bi şekil şubeye tazmin dilekçesi doldurup verdim uğraşa uğraşa. İban falan verdim. Ordaki çalışan hâla bana diyor ki boşuna dolduruyorsun bize mail gelmedi falan. Bu para yatmaz sana diye. Hayır yüzde yüz haklı oldugum durumda hâla üstüme geliyorlar böyle. Ben 17 yaşında bir öğrenciyim paramı biriktirip kız arkadaşıma hediye almıştım. Ben şimdi napıyım bunları. Tazminat davası açsam kazanır mıyım ne yapmam lazım. Param yatmıyor. O tazmin dilekçesinin üstünden en az 20 gün geçti. Ortada bişey yok. Aldığım ürünün faturası mevcut. Yardımcı olun bana ne yapıcam ben.