Asus GT301 Kasa Yardım

DisastrousTR

80+ Bronze
Katılım
15 Ocak 2023
Mesajlar
737
Reaksiyon skoru
289
Adamın birisinden aldım bu kasayı. Bir sürü eksiği var. Sarı sitede güvenli ödeme ile de alınmıyor kasa. Kasayı geri de yollayamıyorum. Bu eksiklikleri nasıl giderebilirim? Vidaları yok en başta. Ön taraftaki kayışı yok. Kulaklık tutucu aparatı yok. Bunları tamamlamak istiyorum. Bir de arkadaş çok fazlaca sigara içmiş galiba. Fanlar katran bağlamış. Onları nasıl temizlerim?
 
Vidaları nasıl çözeceğin hakkında fikrim yok, kayıştan kast ettiğini anlamadım da. Kulaklık aparatını harici olarak kolayca çözebilirsin, kendin vidalayabilirsin. Fanlar için de dikkatlice tek tek söküp, ıslak mendille temizleyebilirsin. Gerçekten katran bağlamışsa da eğer, izopropil alkol ve mendille rahatça silebilirsin
 
Satıcı bunları bildirmedi mi?Bildirmediyse iade edin hiç uğraşmayın(bildirmeyip kasa böyle geldiyse mesaj geçmişi de varsa şikayet edin )
 
o sekilde kasamı gönderilir ne adamlar var ya
 
Satıcı bunları bildirmedi mi?Bildirmediyse iade edin hiç uğraşmayın(bildirmeyip kasa böyle geldiyse mesaj geçmişi de varsa şikayet edin )
hocam nereye şikayet edebilirim ki ikinci el ürün adam hiçbirşey söylemedi bana üründe şunlar şunlar var vs diye

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

zaten geri iade etsem adam kabul etse bile 300 lira kargo ödedim geriye gönderirken de bi o kadar daha kargo ücreti tutacak adam sen öde felan dicek bütün param emeğim hepsi boşa gidecek şuan bilgisayarımı kurdum bu şekilde kasaya ama bakalım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynı fiyata sıfır hiç kullanılmamış kasa vardı alamadım adam kutusunu kaybetmiş kargoda bişi olur diye alamadım o şekilde
 
Desene adama bana bunları söylemedin kargoyu senin karşılaman lazım diye
 
Bizzat gidip bakıp görerek almıyorsanız ikinci el ürün almayın
 
Adamın birisinden aldım bu kasayı. Bir sürü eksiği var. Sarı sitede güvenli ödeme ile de alınmıyor kasa. Kasayı geri de yollayamıyorum. Bu eksiklikleri nasıl giderebilirim? Vidaları yok en başta. Ön taraftaki kayışı yok. Kulaklık tutucu aparatı yok. Bunları tamamlamak istiyorum. Bir de arkadaş çok fazlaca sigara içmiş galiba. Fanlar katran bağlamış. Onları nasıl temizlerim?
Valla vidaları bulursun da diğerleri çok zor. Vidaları da ucuzdan nası bulacaksın ki uğraş dur. Daha pahalıya mal olacak sana.
 
Geri
Top