Asus kalitesizliğinden yaşadığım servis olayı

işlemciyi takmadım bile nasıl ben bozabilirim :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


aynen bro tedarikçi firma kapalı kutuyu bozuk gönderin satıcı da müneccim satmasın
Asus'u kötüleyip daha 3-4 sene önce adını duyduğumuz firmaya "büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum " diyorsunuz. Gerçekten tuhaf hocam.
 
Sorun yaşamayan arkadaşlar siz Bi teknik servis yüzü görün bakayım sorunun nasıl yaşandığını Bi anlayın
 
Sorun yaşamayan arkadaşlar siz Bi teknik servis yüzü görün bakayım sorunun nasıl yaşandığını Bi anlayın
Oda TR servislerinin vicdansızlığı hocam kimse büyük firmaların umursamaz servisleriyle uğraşmayı ve ücretini ödediği malın kusurlu çıkmasını istemez ama olayın marakyla bir alakası yok gönderilen teknik servis asusa aitse pişkinlik yapacaklarını sanmıyorum olduda bir sorun çıktı diyelim asus globale durumu detaylıca açıklayan bir mail atmak mağduriyetin giderilmesini sağlayabilir teknoloji şans işi ve firmalar iki yüzlü yapacak bir şey yok maalesef denetim eksikliği var
 
marka kötü olmaz zaetn en iyilerinden birisi 9senelik asus kasam vardı ahlan anakart da asustu hiçbirşey olmamıştı tank gibydi 😂
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
 
Asus'u kötüleyip daha 3-4 sene önce adını duyduğumuz firmaya "büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum " diyorsunuz. Gerçekten tuhaf hocam.
firma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

üreticiyi firmayı suçlamakta başka bir boyut :kekw:
diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısın :)
 
firma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısın :)
tmm bro sen nasıl istersen öyle olsun bol şans
 
firma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısın :)
Yukarda yazmışsın olayı? Yazmadıysan eksik yazmasaydın, adam gibi tam yazsaydın yorum yapardık. Kafana koymuşsun bir şeyi, düşüncen değişmeyecekse neden burada milletin vaktini alıyorsun. Hey Allah'ım Yarabbim...
 
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
İşte bu yüzden Amazon kraldir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,315
Mesajlar
10,476,205
Üyeler
184,613
Son üye
Furkanmerde
Geri
Top