Neler Yeni

Asus kalitesizliğinden yaşadığım servis olayı

Roar7

80+
Katılım
5 Kasım 2020
Mesajlar
293
Dahası  
Reaksiyon skoru
59
İsim
Muhammed Şimşek
Oda TR servislerinin vicdansızlığı hocam kimse büyük firmaların umursamaz servisleriyle uğraşmayı ve ücretini ödediği malın kusurlu çıkmasını istemez ama olayın marakyla bir alakası yok gönderilen teknik servis asusa aitse pişkinlik yapacaklarını sanmıyorum olduda bir sorun çıktı diyelim asus globale durumu detaylıca açıklayan bir mail atmak mağduriyetin giderilmesini sağlayabilir teknoloji şans işi ve firmalar iki yüzlü yapacak bir şey yok maalesef denetim eksikliği var
 
Katılım
16 Kasım 2022
Mesajlar
71
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
İsim
Özgür Derebey
gayet de bu kalitesizliktir, hocam beni 1 aydır bekletiyorlar gönderdikleri ürünü sorunsuz diye gönderip kontrol etmeden tekrar gönderiyorlar o da bozuk çıkıyor benim zamanımı çalıyorlar 1 aydır kullanamıyorum bu müşteriye verilen önem hizmet ve parça kalitesidir ve daha önce ekran kartı aldım o da bozuk çıktı ondada 25 gün serviste bekledim yine ve bu 25 gün yasal servis süresinden fazla 1 parçaya 6 k almayı biliyorlarsa fazla personel çalıştırıp düzenli kontrollü ürün gönderip benim zamanımı çalmayacaklar valla benim zamanım kıymetli sen bekleyebilirsin
Ben asusa ne gönderdiysem 1 hafta içinde cevap verip ürünüm yenisini veya onarım olmuş şekilde gönderimini sağladım bence sizin marka ve teknoloji şansınız Asus ta tutmamış
 

Lunchx

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
2,311
Dahası  
Reaksiyon skoru
834
Konum
İsveç/Linköping
İsim
Hasan Ciftci
gayet de bu kalitesizliktir, hocam beni 1 aydır bekletiyorlar gönderdikleri ürünü sorunsuz diye gönderip kontrol etmeden tekrar gönderiyorlar o da bozuk çıkıyor benim zamanımı çalıyorlar 1 aydır kullanamıyorum bu müşteriye verilen önem hizmet ve parça kalitesidir ve daha önce ekran kartı aldım o da bozuk çıktı ondada 25 gün serviste bekledim yine ve bu 25 gün yasal servis süresinden fazla 1 parçaya 6 k almayı biliyorlarsa fazla personel çalıştırıp düzenli kontrollü ürün gönderip benim zamanımı çalmayacaklar valla benim zamanım kıymetli sen bekleyebilirsin
Hocam ben anakart vesaire Asus kullaniyorum hicbir sorunda yasamadim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve anakartimi montajlar iken bir hata yaptim ve RAM leri takar vesaire zarar geldi direkt degistirdiler.
 

Zeth

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2022
Mesajlar
570
Dostum Asus dünyada'ki 1 numaralı anakart üreticisidir ve bana göre en iyi markadır, teknoloji biraz şans işi arızalı ürün gelemez diye bir durum yok bunu da koskoca bir firmaya mâl etmenin de bir anlamı yok.
 
Katılım
6 Mart 2022
Mesajlar
459
Dahası  
Reaksiyon skoru
234
İsim
Hüseyin Umut Yüksel
Sorun Türkiye deki teknik servislerle ve distribütörlerle alakalı. Burada ürünün yasal ithalatçısı da Türk teknik serviste çalışan adam da Türk bende Türküm ama bizim milletimiz böyle. Tanıdığın, referansın yoksa seninle ilgilenmiyorlar. Arkadaşımın isim vermek istemiyorum bir teknik serviste tanıdığı vardı. Ekran kartlarını iki yılda bir gönderir sıfırı yada bir üst modeli ile değiştirirdi. Bu olay çakılana kadar böyle üç dört kere kart değiştirdi. Servisteki çalışanların karar verdiği durumlar var ve bir de distribütörün baskısı durumları var. Ha tanıdığın yoksa ne oluyor. Benim mesela logitech g332 kulaklığımın menteşesi kırıldı ürünün daha garantisi var servis diyor ki kullanıcı hatası ve biz o parçayı tek tek parça olarak satmıyoruz. Ücretli tamir isterseniz şu kadar diyorlar. Aynı durumu araştırırken yabancı bir formda adam şikayetini yazıyor ve gönderiye bir logitech çalışanı cevap veriyor faturanızı bize ulaştırın diyorlar ve adama direk menteşeyi ve nasıl değiştirebileceğini anlatan bir görseli ücretsiz gönderiyorlar. Benim tanıdığım olsa serviste belki tüm kulaklığı ücretsiz değiştirirler ama öyle olmayınca servise dert anlatmak bile eziyet haline geliyor. Bunun sebebi de tamamen yereldeki satıcılar, resmi ithalatçılar ve anlaşmalı oldukları servisler. Markaların kendileri burada olsa iş değişiyor yada Amazon gibi politikalar izlediklerinde. Ha Amazon da zamanla değişecek ilk başlarda Apple neredeyse her cihazı değiştiriyordu teknik servise gelen adamlar Türklerin ne yaptığını öğrendikten sonra isterse cihaza Thor yıldırım çakmış olsun tamir edin demeye başladı. Bunun sebebi de yereldeki şark kurnazları. Yarın öbür gün Amazon da iade almamaya başlayacak. Çünkü millet aldığı ürünü yok yanlış geldi cart curt diye yalanlarla iade edeyim diyor Amazon sizde kalsın parasını yollayalım diyor adamlar bunu işe çevirmiş. Öyle öyle ürün alıp bir de ürünü satıyor. Bu kurnazlık her geç bir cevap karşılık bulacak. Size de gelen kartlar satıcıya yada servise gelen bir şekilde kabul edilmiş iade kartlardır. Sıfır kutu değildir. Tekrar kapatıp paketleyip size satmışlardır. Emin olun Asus un böyle bir durumun varlığından bile haberi yoktur. Varsa da yerel ithalatçılara ve satıcılara mecbur oldukları için yapabilecekleri bir şey yoktur. Sonuçta adamlar ürünlerini bu pazarda satmak zorunda bunun için anlaşmalar yapıyorlar yatırımlar yapıyorlar. Ve Türkiye gibi tüketicinin yasalarla korunmadığı bir pazarda tüketicinin haklarının peşinde koşmazlar. Aynı durum Amerika da filan yaşansa o satıcının içinden geçer yargı Türkiye de bazı markalar var Asus u kastetmiyorum, başka markalar başka ürünlerde git mahkemeye ver diyor direk hak arayınca.
 
Top Bottom