Asus'u kötüleyip daha 3-4 sene önce adını duyduğumuz firmaya "büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum " diyorsunuz. Gerçekten tuhaf hocam.işlemciyi takmadım bile nasıl ben bozabilirim
Mesaj otomatik birleştirildi:
büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:
aynen bro tedarikçi firma kapalı kutuyu bozuk gönderin satıcı da müneccim satmasın
Çok doğru yorumteknoloji şans işi geçmiş olsun asustan değil şanssızlıktan olmuş
Oda TR servislerinin vicdansızlığı hocam kimse büyük firmaların umursamaz servisleriyle uğraşmayı ve ücretini ödediği malın kusurlu çıkmasını istemez ama olayın marakyla bir alakası yok gönderilen teknik servis asusa aitse pişkinlik yapacaklarını sanmıyorum olduda bir sorun çıktı diyelim asus globale durumu detaylıca açıklayan bir mail atmak mağduriyetin giderilmesini sağlayabilir teknoloji şans işi ve firmalar iki yüzlü yapacak bir şey yok maalesef denetim eksikliği varSorun yaşamayan arkadaşlar siz Bi teknik servis yüzü görün bakayım sorunun nasıl yaşandığını Bi anlayın
teknik serviside biliyoruz ama bu durum asusa has değilSorun yaşamayan arkadaşlar siz Bi teknik servis yüzü görün bakayım sorunun nasıl yaşandığını Bi anlayın
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
firma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsunAsus'u kötüleyip daha 3-4 sene önce adını duyduğumuz firmaya "büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum " diyorsunuz. Gerçekten tuhaf hocam.
diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısınüreticiyi firmayı suçlamakta başka bir boyut
tmm bro sen nasıl istersen öyle olsun bol şansfirma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsun
Mesaj otomatik birleştirildi:
diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısın
Yukarda yazmışsın olayı? Yazmadıysan eksik yazmasaydın, adam gibi tam yazsaydın yorum yapardık. Kafana koymuşsun bir şeyi, düşüncen değişmeyecekse neden burada milletin vaktini alıyorsun. Hey Allah'ım Yarabbim...firma yapabileceği tüm insiyatifi yaptı çünkü ondan hocam yaşadığım olayı bilmiyorsun konuşuyorsun
Mesaj otomatik birleştirildi:
diymi satıcı firma soketi kırık ürün zarar gelmeyecek şekilde üretip içine paketleyip tasarlaması gerekiyordu ve sonradan serviste süründürmeyip uğraştırmaması gerekiyordu haklısın
İşte bu yüzden Amazon kraldirGaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti