Neler Yeni

Öneri ❌Asus KVK servisine cihazlarını emanet etmeyin, servis deneyimim

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,313
Reaksiyon skoru
2,337
Cihazım 3 kere servise gitti, iki seferi de gördüğünüz gibi menteşe ve ekran kaynaklı ve diğer sebepler ile servise gitti,

Cihaz Rog g18 3500 dolarlık bilgisayar belirtmek isterim.

Fakat gördüğünüz gibi asus ürünüme zarar verdi. Yada sorunlar çözülmedi.

Asus almayın. Servis deneyimi inanılmaz kötü.
Beni yine bir THH süreci bekliyor. Askerden sonra sorumlu kim varsa sürece dahil edeceğim.

Hataydan Ankaraya zaten git gel sürekli 2500-3000tl yol parası vermek zorunda kalıyorum. Asus anlaşmalı kargo firması da sigortasız taşıma yapıyor o yüzen emanet edemiyorum.

En azından bu parayı avukata ve sürece veririm.
Mühendisinden teknisyenine şikayetçiyim.

Siz siz olun, bunları bilerek asus alın(?)
 

Ekler

  • 20250302_134311.jpg
    20250302_134311.jpg
    1.5 MB · Hit: 284
  • 20250302_131141.jpg
    20250302_131141.jpg
    3.1 MB · Hit: 292
  • 20250302_131123.jpg
    20250302_131123.jpg
    1.9 MB · Hit: 287
  • Screenshot_20250302_142007_Drive.jpg
    Screenshot_20250302_142007_Drive.jpg
    1.1 MB · Hit: 287
hocam sende asus laptop vardı şarj adaptörünün yetmemesinden kaynaklı kaç senedir uğraşmıyor muydun? O laptop bu laptop mu? yoksa sen 2. kez asus mu aldın? eğer 2.kez asus aldıysan diyecek bir şeyim yok sana o kadar olaydan sonra. ama o sıkıntı adaptör sıkıntısı yaşadığın zaten bu laptop ise bunlar nasıl böyle bir şey yapabiliyor. baya baya o şekil kırık mı gönderildi? açarken bi video falan aldınız mı bari
 
ikincisinden sonra servise vermen senin hatan ver thhye cihazın yenisini vermek zorundalar
 
Cihazım 3 kere servise gitti, iki seferi de gördüğünüz gibi menteşe ve ekran kaynaklı ve diğer sebepler ile servise gitti,

Cihaz Rog g18 3500 dolarlık bilgisayar belirtmek isterim.

Fakat gördüğünüz gibi asus ürünüme zarar verdi. Yada sorunlar çözülmedi.

Asus almayın. Servis deneyimi inanılmaz kötü.
Beni yine bir THH süreci bekliyor. Askerden sonra sorumlu kim varsa sürece dahil edeceğim.

Hataydan Ankaraya zaten git gel sürekli 2500-3000tl yol parası vermek zorunda kalıyorum. Asus anlaşmalı kargo firması da sigortasız taşıma yapıyor o yüzen emanet edemiyorum.

En azından bu parayı avukata ve sürece veririm.
Mühendisinden teknisyenine şikayetçiyim.

Siz siz olun, bunları bilerek asus alın(?)

Zamanında bu konuda yaşanan sorunları içeren post paylaşmıştım. Aynı haber kanalı da bizzat Asus ile görüşmüştü yüz yüze ama oradan bile tam olarak düzgün cevap alamamıştı. "Düzelteceğiz, söz veriyoruz" demişlerdi.



Türkiye ayağı düzelmemiş demek. Üzücü. THH'ye verin. O sırada belki rezil etmek açısından durumu içerik üreticileriyle de paylaşabilirsin. Hatta bazen içerik üreticileri ile sorunun daha hızlı çözülüyor :kekw: garip bir ülke.

Umarım THH'den iyi bir cevap gelir.
 

Zamanında bu konuda yaşanan sorunları içeren post paylaşmıştım. Aynı haber kanalı da bizzat Asus ile görüşmüştü yüz yüze ama oradan bile tam olarak düzgün cevap alamamıştı. "Düzelteceğiz, söz veriyoruz" demişlerdi.



Türkiye ayağı düzelmemiş demek. Üzücü. THH'ye verin. O sırada belki rezil etmek açısından durumu içerik üreticileriyle de paylaşabilirsin. Hatta bazen içerik üreticileri ile sorunun daha hızlı çözülüyor :kekw: garip bir ülke.

Umarım THH'den iyi bir cevap gelir.
aynısı amerikada da geçerli hocam redditte çok konuşuluyor up alıyor sonrasında firma geri adım atıyor
 
hocam sende asus laptop vardı şarj adaptörünün yetmemesinden kaynaklı kaç senedir uğraşmıyor muydun? O laptop bu laptop mu? yoksa sen 2. kez asus mu aldın? eğer 2.kez asus aldıysan diyecek bir şeyim yok sana o kadar olaydan sonra. ama o sıkıntı adaptör sıkıntısı yaşadığın zaten bu laptop ise bunlar nasıl böyle bir şey yapabiliyor. baya baya o şekil kırık mı gönderildi? açarken bi video falan aldınız mı bari
O zephyrus laptop bununla değişti, sonrasında sorunları devam etti işte
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ikincisinden sonra servise vermen senin hatan ver thhye cihazın yenisini vermek zorundalar
O süreç malesef öyle değil hocam. Ama artık THH ye gidebilirim. Sürecin tamamen incelenmesi için elimden geleni yapacağım. Bütün süreçte bana bunları yaşatan insanlardan hakkımı alacağım.
 
aynısı amerikada da geçerli hocam redditte çok konuşuluyor up alıyor sonrasında firma geri adım atıyor
Asus'un çoğu böyle. Darlamayınca işlerini yapmıyorlar.
 
nasıl böyle bir şey yapabiliyor. baya baya o şekil kırık mı gönderildi? açarken bi video falan aldınız mı bari
Servisten teslim aldım. Dedim ki menteşede ekrada sorun var.

Onlar da bana dedi ki, kalite kontrolden geçmiş ürün. Şu saatten sonra size ancak ücretli yardımcı olabiliriz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Umarım THH'den iyi bir cevap gelir.
Askerden geldiğimde anca ilgilenebileceğim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Zamanında bu konuda yaşanan sorunları içeren post paylaşmıştım. Aynı haber kanalı da bizzat Asus ile görüşmüştü yüz yüze ama oradan bile tam olarak düzgün cevap alamamıştı. "Düzelteceğiz, söz veriyoruz" demişlerdi.



Türkiye ayağı düzelmemiş demek. Üzücü. THH'ye verin. O sırada belki rezil etmek açısından durumu içerik üreticileriyle de paylaşabilirsin. Hatta bazen içerik üreticileri ile sorunun daha hızlı çözülüyor :kekw: garip bir ülke.

Umarım THH'den iyi bir cevap gelir.
Tüm süreci bende youtube da yayınlayacağım.
 
Cihazım 3 kere servise gitti, iki seferi de gördüğünüz gibi menteşe ve ekran kaynaklı ve diğer sebepler ile servise gitti,

Cihaz Rog g18 3500 dolarlık bilgisayar belirtmek isterim.

Fakat gördüğünüz gibi asus ürünüme zarar verdi. Yada sorunlar çözülmedi.

Asus almayın. Servis deneyimi inanılmaz kötü.
Beni yine bir THH süreci bekliyor. Askerden sonra sorumlu kim varsa sürece dahil edeceğim.

Hataydan Ankaraya zaten git gel sürekli 2500-3000tl yol parası vermek zorunda kalıyorum. Asus anlaşmalı kargo firması da sigortasız taşıma yapıyor o yüzen emanet edemiyorum.

En azından bu parayı avukata ve sürece veririm.
Mühendisinden teknisyenine şikayetçiyim.

Siz siz olun, bunları bilerek asus alın(?)
asus ile 2018 de mahkemem olmuştu thh sayesinde kazandım ama şuanki thh ile 2018 deki thh arasında ciddi fark var inşallah kazanırsınız o günden bu güne evime asus ürünü sokmadım sokmam rezalet
 
O zephyrus laptop bununla değişti, sonrasında sorunları devam etti işte
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


O süreç malesef öyle değil hocam. Ama artık THH ye gidebilirim. Sürecin tamamen incelenmesi için elimden geleni yapacağım. Bütün süreçte bana bunları yaşatan insanlardan hakkımı alacağım.
süreç aynen dediğim gibi hatta bir kere gittikten sonra tekrar servise vermene gerek yok. daha önce bundan dolayı thh başvurdum ve kazandım
 
Geçmiş olsun hocam
Ben kendimi bildim bileli asus olarak aldığımız ürünlerde hep sorunlar yaşadık telefondan anakarta laptopa kadar. Kvk servislerinin de çok kötü olduğunu çok fazla duymuştum. Asus servisi kvk ya bağlıysa asus artık türkiye sınırlarında alınmaz bence.
 
O zephyrus laptop bununla değişti, sonrasında sorunları devam etti işte
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


O süreç malesef öyle değil hocam. Ama artık THH ye gidebilirim. Sürecin tamamen incelenmesi için elimden geleni yapacağım. Bütün süreçte bana bunları yaşatan insanlardan hakkımı alacağım.
hmm o zaman kötü olmuş o olaylardan sonra para verip asus alıp böyle bir olay yaşasaydın farklı olurdu. Adem helvacıya ulaşabilir misin acaba belki yardımcı olur en azından polisten daha yardımcı olabileceğini düşünüyorum kendisinin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

eğer ki konuşma şansın olursa geçmişteki asus zephyrus olayını da anlat
 
Asus tan soğudum...
 
Geri
Top