Hudzell
80+ Platinum
- Katılım
- 20 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 11,804
- En İyi Cevap
- 3
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 21,640
- İsim
- Hakan
- İlgilendiği Kategoriler
- Mining, Trading, Kripto, Crack
Merhaba arkadaşlar,
sizlere tüm müşterilerini 1 haftadır mağdur eden ve üzerine pişkin açıklama yapan bir sağlayıcı paylaşacağım. Ne olduğunu siz de bilin.
Bu internet sağlayıcısına yıl başından beri aboneyim, 1000/1000 paketine sahibim ve ilk günden beri hiçbir sorun peşimi bırakmadı.
Atlantis Net'e geçiş sürecim,
Geçtiğim ilk ayda yaşamadığım hız sorunu kalmadı yaklaşık 2 hafta boyunca her gün,
günde 2 kez müşteri hizmetleriyle konuşarak ve evime 3 kere personel çağırarak 1 ayın sonunda hız sorununu çözmüştük.
Tam sıkıntı bitti derken 2. ayda bu sefer benden habersiz Statik IP hizmeti hesabıma tanımlandığını gördüm. Paketim 350 TL iken bu hizmet için fazladan da 100 TL talep ediyorlardı.
Ne kadar inat etseler de bunu özellikle istemediğimi belirtsem de 2 haftada ancak bu mevzuyu hallettim.
Bu 2 ayın içerisinde de yine haftada 1 veya 2 kere olacak şekilde bağlantı ve hız sorunları devam etti. Derken bu sürece kadar yaklaşık 3 kez evimdeki modemi değiştirdiler.
Şuan 3. aydayız ve burada artık benim de sabrımın dolduğu zamana geldik. Son 1 haftadır internete erişim sağlayamıyoruz tüm müşteriler olarak, üstüne üstlük HERHANGİ BİR sebepten olsa bile müşteri hizmetlerini aramaya çalıştığınız zaman "Konumunuzda çalışma vardır anlayışınız için teşekkür ederiz" diye bir oto mesaj alıp arama yüzümüze kapanıyordu. 1 haftada müşteri hizmetlerine 1 kere ulaşamadım. Tam sıraya girdiğimde de önümde 244 kişi var sesi duyunca iyice sinir oldum.
Donanım forum üzerinden kendilerinin resmi hesabı vardı oradan anlık yorum alabiliyorduk ve oradan üye olan kullanıcılar mağdur olduklarını dile getirmelerine rağmen 1 hafta boyunca herhangi bir açıklama gelmedi. Ben de bölge müdürünü aradım ve bana cevap olarak "Siber saldırı altındayız, cumartesi akşamına kadar sorun çözülecektir" gibi saçma bir cevap geldi. Ben de "siber saldırı cumartesi akşamı mı bitiyor" diyince bölge müdürü olacak şahıs daha fazla kekeledi.
Aynı gün müşteri hizmetlerine ulaştığım zaman da müşteri hizmetleri sunucu taraflı sorun olduğunu dile getirdi, anlayacağınız ortada olan soruna dair adam akıllı cevap da yok yalan dolan.
Nihayetinde üyelerden biri sorunun alt yapı kaynaklı olduğunu kanıtlayarak açıkladı ama buna rağmen resmi hesabı aksini iddia etti.
Sözleşme gereği bize en fazla 92 saatte sorunların çözüleceğine yönelik, çözülmezse telafisine dair bir anlaşma vardı buna da uymadılar.
1 Haftanın sonunda bize gelen mesaj da şu şekilde
Merhaba,
"Sektördeki birçok servis sağlayıcıya gerçekleştirilen DDOS saldırılarından bizlerde nasibimizi almış durumdayız. Gelen saldırılara yönelik alınan önlemler her seferinde saldırganların yöntem değiştirmesiyle yeni yöntemin engellenmesine kadar olan sürede birkaç dakikalık kesintiler yaşatmaktadır. Son 4 haftadır Aralıksız olarak saldırı almaktayız. Bahsettiğimiz önlemler 24 saat takibimiz altında alınmasa abonelerimizin google a bile girmesi mümkün değildir. Burdada hiçbirşey yapılmıyormuş gibi yargılama yapılması çok mesnetsizdir. Ddos saldırılarında saldırı alan tarafın saldırıyı tamamen engellemesi abonelerin bu saldırıları hiçbirşekilde hissetmemesi gibi bir durum teknik olarak mümkün değildir. Bu konuda ilgili makaleleri okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz. Amacımız yada iddiamız saldırıların tamamını engellemek abonelerimizin durumdan hiçbirşekilde etkilenmemesini sağlamak değildir olamazda. Şuanda tek hedefimiz hizmetimizi minimum kesintilerde devam ettirmek yönündedir. Bu saldırıların biteceği güne kadar sistemlerimizi ayakta tutmak için elimizden gelen imkanları sağladığımızdan kimsenin endişesi olmasın."
ÖZET
Ben şahsi olarak zerre memnun kalmadım hız vaat edileceğine keşke sorunsuz stabil bir internet vaat etselerdi. Müşterilerini imalı bir şekilde s..alak yerine koyup da makale okuyun diye boş yapmaları ve mağdur olunan zaman dilimine yönelik ücret iadesi veya herhangi bir telafi bile yapmaya tenezzül etmediklerini ; ne vaat edilen hızı sunabildiklerini ne de müşteriyi memnun edebildiklerini söyleyebilirim.
Umarım bu konu Abdullah Hacıgül abimin de kulağına gider hiç olmazsa en azından okumuş olur. Network'ü geniş olduğundan belki çevresine de çıtlatır umuduyla bunu paylaşıyorum.
@Abdullah Hacıgül
sizlere tüm müşterilerini 1 haftadır mağdur eden ve üzerine pişkin açıklama yapan bir sağlayıcı paylaşacağım. Ne olduğunu siz de bilin.
Bu internet sağlayıcısına yıl başından beri aboneyim, 1000/1000 paketine sahibim ve ilk günden beri hiçbir sorun peşimi bırakmadı.
Atlantis Net'e geçiş sürecim,
Geçtiğim ilk ayda yaşamadığım hız sorunu kalmadı yaklaşık 2 hafta boyunca her gün,
günde 2 kez müşteri hizmetleriyle konuşarak ve evime 3 kere personel çağırarak 1 ayın sonunda hız sorununu çözmüştük.
Tam sıkıntı bitti derken 2. ayda bu sefer benden habersiz Statik IP hizmeti hesabıma tanımlandığını gördüm. Paketim 350 TL iken bu hizmet için fazladan da 100 TL talep ediyorlardı.
Ne kadar inat etseler de bunu özellikle istemediğimi belirtsem de 2 haftada ancak bu mevzuyu hallettim.
Bu 2 ayın içerisinde de yine haftada 1 veya 2 kere olacak şekilde bağlantı ve hız sorunları devam etti. Derken bu sürece kadar yaklaşık 3 kez evimdeki modemi değiştirdiler.
Şuan 3. aydayız ve burada artık benim de sabrımın dolduğu zamana geldik. Son 1 haftadır internete erişim sağlayamıyoruz tüm müşteriler olarak, üstüne üstlük HERHANGİ BİR sebepten olsa bile müşteri hizmetlerini aramaya çalıştığınız zaman "Konumunuzda çalışma vardır anlayışınız için teşekkür ederiz" diye bir oto mesaj alıp arama yüzümüze kapanıyordu. 1 haftada müşteri hizmetlerine 1 kere ulaşamadım. Tam sıraya girdiğimde de önümde 244 kişi var sesi duyunca iyice sinir oldum.
Donanım forum üzerinden kendilerinin resmi hesabı vardı oradan anlık yorum alabiliyorduk ve oradan üye olan kullanıcılar mağdur olduklarını dile getirmelerine rağmen 1 hafta boyunca herhangi bir açıklama gelmedi. Ben de bölge müdürünü aradım ve bana cevap olarak "Siber saldırı altındayız, cumartesi akşamına kadar sorun çözülecektir" gibi saçma bir cevap geldi. Ben de "siber saldırı cumartesi akşamı mı bitiyor" diyince bölge müdürü olacak şahıs daha fazla kekeledi.
Aynı gün müşteri hizmetlerine ulaştığım zaman da müşteri hizmetleri sunucu taraflı sorun olduğunu dile getirdi, anlayacağınız ortada olan soruna dair adam akıllı cevap da yok yalan dolan.
Nihayetinde üyelerden biri sorunun alt yapı kaynaklı olduğunu kanıtlayarak açıkladı ama buna rağmen resmi hesabı aksini iddia etti.
Sözleşme gereği bize en fazla 92 saatte sorunların çözüleceğine yönelik, çözülmezse telafisine dair bir anlaşma vardı buna da uymadılar.
1 Haftanın sonunda bize gelen mesaj da şu şekilde
Merhaba,
"Sektördeki birçok servis sağlayıcıya gerçekleştirilen DDOS saldırılarından bizlerde nasibimizi almış durumdayız. Gelen saldırılara yönelik alınan önlemler her seferinde saldırganların yöntem değiştirmesiyle yeni yöntemin engellenmesine kadar olan sürede birkaç dakikalık kesintiler yaşatmaktadır. Son 4 haftadır Aralıksız olarak saldırı almaktayız. Bahsettiğimiz önlemler 24 saat takibimiz altında alınmasa abonelerimizin google a bile girmesi mümkün değildir. Burdada hiçbirşey yapılmıyormuş gibi yargılama yapılması çok mesnetsizdir. Ddos saldırılarında saldırı alan tarafın saldırıyı tamamen engellemesi abonelerin bu saldırıları hiçbirşekilde hissetmemesi gibi bir durum teknik olarak mümkün değildir. Bu konuda ilgili makaleleri okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz. Amacımız yada iddiamız saldırıların tamamını engellemek abonelerimizin durumdan hiçbirşekilde etkilenmemesini sağlamak değildir olamazda. Şuanda tek hedefimiz hizmetimizi minimum kesintilerde devam ettirmek yönündedir. Bu saldırıların biteceği güne kadar sistemlerimizi ayakta tutmak için elimizden gelen imkanları sağladığımızdan kimsenin endişesi olmasın."
ÖZET
Ben şahsi olarak zerre memnun kalmadım hız vaat edileceğine keşke sorunsuz stabil bir internet vaat etselerdi. Müşterilerini imalı bir şekilde s..alak yerine koyup da makale okuyun diye boş yapmaları ve mağdur olunan zaman dilimine yönelik ücret iadesi veya herhangi bir telafi bile yapmaya tenezzül etmediklerini ; ne vaat edilen hızı sunabildiklerini ne de müşteriyi memnun edebildiklerini söyleyebilirim.
Umarım bu konu Abdullah Hacıgül abimin de kulağına gider hiç olmazsa en azından okumuş olur. Network'ü geniş olduğundan belki çevresine de çıtlatır umuduyla bunu paylaşıyorum.
@Abdullah Hacıgül