Samsung S10e bir cihazım var 08.07.2019 tarihli bir cihaz elimde Faturası da var, ben bu ciihazı teknik servise yolladım garantisi geçtiği için garanti dışı işlem gördü ve arka kapak, ön kapak, pil değişimi istendi bir fiyat belirlendi ve bende kabul ettim 4600 küsür bir rakamdı. Daha sonra parça beklendirme süresine girdi 1 2 gün geçmeden kendilerince iade oluşturdular ve bana hiç dönüş yapmadılar bu durum için ben kendilerini arayıp neden diye sorduğumda artık parça üretilemiyor, temin edilemiyor dendi bende hangi parça diye sorduğumda ön kapak dendi neden diye sorduğumda üretilmiyor artık dendi 5 ve üzeri cihazlar için temin edilemiyor dendi bende faturasını sonradan buldum ve baktım geçmediğini söyledim halen birkaç ayım olduğunu söyledim bu sefer farklı şeyler söyleyerek bana stok durumundan vb. şeylerden bahsetti. Samsungun kendi teknik servisi ile görüştüğümde ise bana halen üretildiği söylendi ne yapmam lazım bu durumu 2 3 aydır yaşıyorum şikayet etsem elime bir şey geçer mi acaba ?