Neler Yeni

Yardım BDH teknik servis rezilliği altında bilmem kaçıncı forum !

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
Samsung S10e bir cihazım var 08.07.2019 tarihli bir cihaz elimde Faturası da var, ben bu ciihazı teknik servise yolladım garantisi geçtiği için garanti dışı işlem gördü ve arka kapak, ön kapak, pil değişimi istendi bir fiyat belirlendi ve bende kabul ettim 4600 küsür bir rakamdı. Daha sonra parça beklendirme süresine girdi 1 2 gün geçmeden kendilerince iade oluşturdular ve bana hiç dönüş yapmadılar bu durum için ben kendilerini arayıp neden diye sorduğumda artık parça üretilemiyor, temin edilemiyor dendi bende hangi parça diye sorduğumda ön kapak dendi neden diye sorduğumda üretilmiyor artık dendi 5 ve üzeri cihazlar için temin edilemiyor dendi bende faturasını sonradan buldum ve baktım geçmediğini söyledim halen birkaç ayım olduğunu söyledim bu sefer farklı şeyler söyleyerek bana stok durumundan vb. şeylerden bahsetti. Samsungun kendi teknik servisi ile görüştüğümde ise bana halen üretildiği söylendi ne yapmam lazım bu durumu 2 3 aydır yaşıyorum şikayet etsem elime bir şey geçer mi acaba ?
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
16,242
Direkt Samsung'a gönder?
 

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Neyi hocam ? zaten kendi yetkili servislerine gönderdim.
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
16,242

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Samsung'a nasıl gönderebilirim hocam, kendileri ile bu durumu konuştum ama halen kayıt bekliyor perşembe den itibaren yetkili servis ile görüşeceklerini belirttiler bana ama bir haber yok
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
27,522
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
66,854
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Telefon ithalatçı garantili mi?
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
16,242
Samsung'a nasıl gönderebilirim hocam, kendileri ile bu durumu konuştum ama halen kayıt bekliyor perşembe den itibaren yetkili servis ile görüşeceklerini belirttiler bana ama bir haber yok
Samsung müşteri hizmetlerini ara veya canlı desteğe bağlan.
 

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Son düzenleme:

MattJohn

80+ Bronze
Katılım
4 Temmuz 2022
Mesajlar
1,329
Dahası  
Reaksiyon skoru
441
Konum
Metaverse
İsim
Matt John
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji
Samsung S10e bir cihazım var 08.07.2019 tarihli bir cihaz elimde Faturası da var, ben bu ciihazı teknik servise yolladım garantisi geçtiği için garanti dışı işlem gördü ve arka kapak, ön kapak, pil değişimi istendi bir fiyat belirlendi ve bende kabul ettim 4600 küsür bir rakamdı. Daha sonra parça beklendirme süresine girdi 1 2 gün geçmeden kendilerince iade oluşturdular ve bana hiç dönüş yapmadılar bu durum için ben kendilerini arayıp neden diye sorduğumda artık parça üretilemiyor, temin edilemiyor dendi bende hangi parça diye sorduğumda ön kapak dendi neden diye sorduğumda üretilmiyor artık dendi 5 ve üzeri cihazlar için temin edilemiyor dendi bende faturasını sonradan buldum ve baktım geçmediğini söyledim halen birkaç ayım olduğunu söyledim bu sefer farklı şeyler söyleyerek bana stok durumundan vb. şeylerden bahsetti. Samsungun kendi teknik servisi ile görüştüğümde ise bana halen üretildiği söylendi ne yapmam lazım bu durumu 2 3 aydır yaşıyorum şikayet etsem elime bir şey geçer mi acaba ?
Evet bu servisi ben de sevmiyorum, sıkıntılı bence.
 

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
Evet bu servisi ben de sevmiyorum, sıkıntılı bence.
Hocam kaç aydır konuşuyorum soruma cevap bulamıyorum, insan gibi konuşuyor cevap veriyorum ama aldığım sonuç sıfır. Ne yapıcağımı bilmiyorum bekliyorum öylece
Mesaj otomatik birleştirildi:

Samsung tarafıda kayıt oluşturup oluşturup duruyor artık arkada ne olup ne bitiyor bilmiyorum.
 

MattJohn

80+ Bronze
Katılım
4 Temmuz 2022
Mesajlar
1,329
Dahası  
Reaksiyon skoru
441
Konum
Metaverse
İsim
Matt John
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji
Hocam kaç aydır konuşuyorum soruma cevap bulamıyorum, insan gibi konuşuyor cevap veriyorum ama aldığım sonuç sıfır. Ne yapıcağımı bilmiyorum bekliyorum öylece
Mesaj otomatik birleştirildi:

Samsung tarafıda kayıt oluşturup oluşturup duruyor artık arkada ne olup ne bitiyor bilmiyorum.
Hocam umurlarında değil, bir de baya markaya bakıyorlar, kaçış zor.

 

Existentia

80+ Silver
Katılım
30 Mayıs 2022
Mesajlar
2,056
En az 5 sene tamir hizmet sunmak zorunda değiller mi alalı 5 sene olmamış
 

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Hasan
Cidden umurlarında değil işimi bilirkişi Samsung ile çözmek istiyorum sıkıntınızı anlıyorum, üzüntünüzü anlıyorum vb. şeyler söylerek kayıt açıp açıp duruyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

En az 5 sene tamir hizmet sunmak zorunda değiller mi alalı 5 sene olmamış
Evet hocam bende sonradan öğrendim onu faturaya baktığımda halen dolmadığı görünüyor, ama neden yapmıyorlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
928,995
Mesajlar
8,476,244
Üyeler
145,296
Son üye
Katanam
Top Bottom