işlemci nedirarkadaşlar maile dönüş geldi garantiye göndermemi istiyolar 20 30 gün sürüyormuş termali sürdüm hallettim 90 üstüne çıkmıyor ama fan yetersiz sanırım
Güzel bi hava soğutucu alın baktınız işe yaramadı soğutucuyu iade işlemciyide garantiye gönderirsiniz.. bir sorunu yok gibi stok fan zaten yetersiz kalıyor boşuna uğraşmayın 20-30 günarkadaşlar maile dönüş geldi garantiye göndermemi istiyolar 20 30 gün sürüyormuş termali sürdüm hallettim 90 üstüne çıkmıyor ama fan yetersiz sanırım
işlemci nedir 90 yine normal gelmediarkadaşlar maile dönüş geldi garantiye göndermemi istiyolar 20 30 gün sürüyormuş termali sürdüm hallettim 90 üstüne çıkmıyor ama fan yetersiz sanırım
Bence sen tekrar ara ama bu sefer kibar konuşma. Elimde jelatini sökmediğinize dair kanıt var, fotoğraf var, test sonuçları var. Bu sizin hatanız ve sizin hatanızın cezasını ben servis süresi bekleyerek çekmek istemiyorum işlemciyi geri alın bana sıfır işlemci gönderin servise de isterseniz siz gönderirsiniz diğer işlemciyi aksi takdirde thh den cimere kadar her yere başvuracağım falan diyin muhtemelen geri vites yapmak zorunda kalacaklar. Ben de aynı sorunu ekran kartında yaşadım bana sormadan 3 kere yenisini yolladılar halbuki ben ücret iadesi istiyordum her müşteri hizmetlerine de üçer defa sordum benim bilgim olmadan herhangi bir işlem yapılmayacak değil mi diye onlar da evet dediler ondan sonra Adam bana diyor ki servise göndermeniz lazım yoksa biz ücret iadesi yapamayız zaten üç kere değişmiş ücret iadesi yapamayız diyor. Bendeki Barbie dil kullanmadan dedim ki sizin karşınıza çocuk da yok enayi de yok bana sormadan 3 kere yenisini yolladınız şimdi parayı iadesi yapamam diyorsunuz ben müşteri hizmetlerine her aradığımda 3 kere sordum benden habersiz bir şey yapalım yapılmayacağına dair hep senin kayıtları var dedim ondan sonra bana dedi ki tamam beyefendi ücret iadesi işlemlerinizi başlatıyoruz. Amandan önce bana tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz diyor ağızlarına bir yer etmiş onlar da biliyorlar 6 ay sürdüğünü Ben de dedim ki tüketici hakem heyeti en az 6 ay sürüyor burada orman kanunları geçerli dedim biraz sert yaptım baktı ki diş geçiremeyecek ücret iadesi işlemlerini başlattı. Buradan da anlıyoruz ki dişini geçirebileceklerine ücret iadesi yapmıyorlar gidin tüketici hakem heyetine başvurun diyorlar dişlerini geçiremeyeceklerine para iadesini şak diye yapıyorlar.arkadaşlar maile dönüş geldi garantiye göndermemi istiyolar 20 30 gün sürüyormuş termali sürdüm hallettim 90 üstüne çıkmıyor ama fan yetersiz sanırım
Hocam şimdi sizin ekran kartı mevzusunda ekran kartınız bozuksa sert yapmanız normal ama bu arkadaşta basit jelatini sökmeyi unutmuşlar birde işlemciyi öğrenebilsek sıcaklık normal mi değil mi öğrenebilcez.. örnek veriyorum ryzen 5 5500 90 derece olsa çok anormal ama 5600 stok fanla olabilir deriz burda bence itopyanın yapması sağlam kaliteli bi macun göndermesi.Bence sen tekrar ara ama bu sefer kibar konuşma. Elimde jelatini sökmediğinize dair kanıt var, fotoğraf var, test sonuçları var. Bu sizin hatanız ve sizin hatanızın cezasını ben servis süresi bekleyerek çekmek istemiyorum işlemciyi geri alın bana sıfır işlemci gönderin servise de isterseniz siz gönderirsiniz diğer işlemciyi aksi takdirde thh den cimere kadar her yere başvuracağım falan diyin muhtemelen geri vites yapmak zorunda kalacaklar. Ben de aynı sorunu ekran kartında yaşadım bana sormadan 3 kere yenisini yolladılar halbuki ben ücret iadesi istiyordum her müşteri hizmetlerine de üçer defa sordum benim bilgim olmadan herhangi bir işlem yapılmayacak değil mi diye onlar da evet dediler ondan sonra Adam bana diyor ki servise göndermeniz lazım yoksa biz ücret iadesi yapamayız zaten üç kere değişmiş ücret iadesi yapamayız diyor. Bendeki Barbie dil kullanmadan dedim ki sizin karşınıza çocuk da yok enayi de yok bana sormadan 3 kere yenisini yolladınız şimdi parayı iadesi yapamam diyorsunuz ben müşteri hizmetlerine her aradığımda 3 kere sordum benden habersiz bir şey yapalım yapılmayacağına dair hep senin kayıtları var dedim ondan sonra bana dedi ki tamam beyefendi ücret iadesi işlemlerinizi başlatıyoruz. Amandan önce bana tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz diyor ağızlarına bir yer etmiş onlar da biliyorlar 6 ay sürdüğünü Ben de dedim ki tüketici hakem heyeti en az 6 ay sürüyor burada orman kanunları geçerli dedim biraz sert yaptım baktı ki diş geçiremeyecek ücret iadesi işlemlerini başlattı. Buradan da anlıyoruz ki dişini geçirebileceklerine ücret iadesi yapmıyorlar gidin tüketici hakem heyetine başvurun diyorlar dişlerini geçiremeyeceklerine para iadesini şak diye yapıyorlar.
Olay kartın bozuk olması veya olmaması değil ki adamlar kafasına göre sallama iş yapıyor. Yapılan hatayı düzeltmek yerine git thh ye başvur diyor. Anlatmak istediğimi anladın umarım. O yüzden bunlara nekadar alttan konuşursan okadar üstten konuşurlar sana. 5600 ün de stok fan ile o derece olması normal değil hem nerden biliyorsun 100 derecede çalıştığında ileride sorun yaratacak bir durum oluşmadığını. Tama sıkıntıya girse mavi ekran flaan verir kapatır kendini ama ya o an değilde sonradan sorun çıkaracak bir durum olduysa. Para ağaçta yetişmiyor ve bir hata yapıldıysa koskoca şirketin bunu garantiye gönderin değil bize gönderin size yenisini gönderelim, yapılan hata için de kusurumuza bakmayın demesi lazımHocam şimdi sizin ekran kartı mevzusunda ekran kartınız bozuksa sert yapmanız normal ama bu arkadaşta basit jelatini sökmeyi unutmuşlar birde işlemciyi öğrenebilsek sıcaklık normal mi değil mi öğrenebilcez.. örnek veriyorum ryzen 5 5500 90 derece olsa çok anormal ama 5600 stok fanla olabilir deriz burda bence itopyanın yapması sağlam kaliteli bi macun göndermesi.
İstikamet erimeye kadar gider hocam doğru yoldasınız artık kasa içi sıcaktır kasanın üstüne tava tereyağı yumurta bide bi rdr gir tamamdır hocambeyler şu jelatin alınması mı lazım hazır sistem aldım işlemci 100 derece bakarmısınızAlıntıyı görüntüle
dalga mı geçiyorsunuz? yok bide 5090 versinler yanına yanlış olarak. Tamam yanlışlık olmuş olabilir itopya ya geri gönderilir kasa hallederler tekrar gönderirler ne abartmışsınızAbartmak?
Yanlışı yapan firma alıcı değil
Kimsede enai değil değişim isteyecek tabi
ne abartmışsın yaDaha cevap yazmayacağım ben arkadaşa hakkını söyledim denemekten zarar gelmez
ORDİNARYUS MÜÇHOTAKİS PROFESÖR ARKADAŞ NE DERSE O BAŞVURMA ZAMAN KAYBI!
Medeniyet nedir kitapları
İletişim kitapları
Üslup kitaplarını oku
Sıcaklık değerlerin normal kardeşimişlemcim i5 12400f lol oynarken bazen 78 leri falan görüyor hala da
fan yetersiz olabilir mi