JoseMarden
80+
- Katılım
- 24 Şubat 2023
- Mesajlar
- 27
- Reaksiyon skoru
- 19
Merhaba arkadaşlar, Bf2042 de son güncellemeden sonra chat'te yazışamıyorum kimseyle. Ne takıma ne de ekibe. Yazı yazılıyor ama boş. Ne kimsenin mesajı var ne de kimse benim mesajımı görüyor, anlamadım. Xbox game pass sürümünü oynuyorum. Acaba ondan dolayı mı chat kapandı.