kıçırıldın
80+ Bronze
- Katılım
- 11 Ocak 2021
- Mesajlar
- 558
- Reaksiyon skoru
- 113
Sorunumu şöyle açıklayayım. Eski bilgisayarımın monitörü bozulmuştu bende eski konitörümü 75 hz bilgisayara bağladım ama anlamadığım bir şekilde monitörü bağladıktan sonra bilgisayara kasmaya başladı. Çözümünü bilen var mı ?