Neler Yeni

Bilgisayarı mı garantiye nasıl vereceğim?

Sansar Salvo

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,331
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Fettah Özalp
Arkadaşlar vatandan hazır sistem aldım. 1 yıla yakınlaştı. ve kasam (thermaltheke s200tg argb) alt fanı beyni bozulmuş olmalı ki renkleri çok berbat veriyordu. vatanda çalışan arkadaşıma dedim getir bakarız dedi sistemide o mantajlamıştı. fakat kasanın kutusunda garanti belgesi bulunmuyor. hiçbir kutuda garantiye dair belge yok. internet üzreinden olan birşeymi bu? hadi buldum diyelim oraya sadece kasayımı yoksa hazır sistem olduğu için komple mi götürmem lazım?
 

Yamoima

80+ Bronze
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
678
Dahası  
Reaksiyon skoru
386
İsim
Ahmet Utku Kargı
Steam
https://steamcommunity.com/id/YamoimaTR/
Discord
Yamoima#1664
Faturanız garanti belgesi yerine geçiyordur büyük ihtimalle. Garanti belgesini bulundurmanız şart değil. Hazır sistem olduğu için komple kasayı götürmeniz daha mantıklı olur.
 

Sansar Salvo

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,331
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Faturanız garanti belgesi yerine geçiyordur büyük ihtimalle. Garanti belgesini bulundurmanız şart değil. Hazır sistem olduğu için komple kasayı götürmeniz daha mantıklı olur.
peki hocam götürdüm diyelim. evime yakın zaten, kaç gün sürer onaylanıp yenisinin takılması? 1 ay sürenler felan varmış doğrumu?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Faturanız garanti belgesi yerine geçiyordur büyük ihtimalle. Garanti belgesini bulundurmanız şart değil. Hazır sistem olduğu için komple kasayı götürmeniz daha mantıklı olur.
ve hazır sistem olarak gitse kasanın kutusu ilemi yoksa bütün kutuları getireyimmi?
 

Yamoima

80+ Bronze
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
678
Dahası  
Reaksiyon skoru
386
İsim
Ahmet Utku Kargı
Steam
https://steamcommunity.com/id/YamoimaTR/
Discord
Yamoima#1664
peki hocam götürdüm diyelim. evime yakın zaten, kaç gün sürer onaylanıp yenisinin takılması? 1 ay sürenler felan varmış doğrumu?
Garanti belgelerinde genellikle garanti sürecinin 21 iş gününe kadar sürebileceği yazıyor. Bu da normal 1 ay yapıyor. Bu sebeple 1 ay kadar sürebilir evet.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ve hazır sistem olarak gitse kasanın kutusu ilemi yoksa bütün kutuları getireyimmi?
Bütün kutuları götürmenize gerek olduğunu sanmıyorum, kasayı ve faturanızı götürün. Tahminimce yeterli olacaktır. Fakat kendi deneyimim olmadığı için kesin bir şey diyerek yanlış yönlendirmek istemem. O yüzden hazır kasa kullanıp garantiye gönderen bir arkadaştan bilgi edinirseniz daha iyi olur.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
peki hocam götürdüm diyelim. evime yakın zaten, kaç gün sürer onaylanıp yenisinin takılması? 1 ay sürenler felan varmış doğrumu?
Mesaj otomatik birleştirildi:


ve hazır sistem olarak gitse kasanın kutusu ilemi yoksa bütün kutuları getireyimmi?
Maksimum 20 iş günü o hocam ayrıca hiçbir servis çok ekstrem durum olmadığı vakit 20 iş gününe kadar ürünü tutmaz çünkü tüketiciler durmadan arayıp mail attığı için sorguladığı için hemen ne yapılması gerekiyorsa hızlıca yapıp kargoluyorlar daha benim servise gönderdiğim ürünün 1 haftayı geçtiğini görmedim 1 hafta içinde üründe tamir yapılması gerekiyorsa tamir iade/değişim yapılması gerekiyorsa form veriyorlar
 

Sansar Salvo

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,331
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Maksimum 20 iş günü o hocam ayrıca hiçbir servis çok ekstrem durum olmadığı vakit 20 iş gününe kadar ürünü tutmaz çünkü tüketiciler durmadan arayıp mail attığı için sorguladığı için hemen ne yapılması gerekiyorsa hızlıca yapıp kargoluyorlar daha benim servise gönderdiğim ürünün 1 haftayı geçtiğini görmedim 1 hafta içinde üründe tamir yapılması gerekiyorsa tamir iade/değişim yapılması gerekiyorsa form veriyorlar
peki dostum hazır sistem olduğu için sistemi götürürken yanına bütün kutuları götürmem gereklimi?
 

Sansar Salvo

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,331
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
peki dostum hazır sistem olduğu için sistemi götürürken yanına bütün kutuları götürmem gereklimi?
Maksimum 20 iş günü o hocam ayrıca hiçbir servis çok ekstrem durum olmadığı vakit 20 iş gününe kadar ürünü tutmaz çünkü tüketiciler durmadan arayıp mail attığı için sorguladığı için hemen ne yapılması gerekiyorsa hızlıca yapıp kargoluyorlar daha benim servise gönderdiğim ürünün 1 haftayı geçtiğini görmedim 1 hafta içinde üründe tamir yapılması gerekiyorsa tamir iade/değişim yapılması gerekiyorsa form veriyorlar
Bu ufak boya kalkması durumu tetiklermi?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dostum neden sadece fanı söküp götürmüyorsun
öyle birşeyin mümkünatı yok
 

Ekler

  • 17171596888919117243180109532286.jpg
    17171596888919117243180109532286.jpg
    2 MB · Hit: 29

R3b311i0n_01

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,622
Silindi
 
Son düzenleme:

Talat

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,130
Dahası  
Reaksiyon skoru
290
İsim
Talat
Arkadaşlar vatandan hazır sistem aldım. 1 yıla yakınlaştı. ve kasam (thermaltheke s200tg argb) alt fanı beyni bozulmuş olmalı ki renkleri çok berbat veriyordu. vatanda çalışan arkadaşıma dedim getir bakarız dedi sistemide o mantajlamıştı. fakat kasanın kutusunda garanti belgesi bulunmuyor. hiçbir kutuda garantiye dair belge yok. internet üzreinden olan birşeymi bu? hadi buldum diyelim oraya sadece kasayımı yoksa hazır sistem olduğu için komple mi götürmem lazım?
Dostum arkadaşın madem sisteme girer garanti biliğilerine vs anında bakar musaitse beklemessin bile başında dur pc nin yapsınlar...
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Bu ufak boya kalkması durumu tetiklermi?
Mesaj otomatik birleştirildi:


öyle birşeyin mümkünatı yok
ufak boya kalkması garanti dışı bırakılmaya bir sebep değil en azından garanti dışı bırakılacaklarsa çok pinti değillerse ki o kalkmayı göreceklerini bile düşünmüyorum en kötü kasa garanti dışı kalır diğer bir konu ise fanı söküp götüremiyorsan ütte ki arkadaşlarında dediği gibi bir fan için kasayı kargoda sallantı riskini top gibi oynanma riskine girmek pekte mantıklı değil yeni bir fan alın yada o şekilde kullan benim naçize tavsiyem budur
 

Sansar Salvo

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,331
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Fettah Özalp
ufak boya kalkması garanti dışı bırakılmaya bir sebep değil en azından garanti dışı bırakılacaklarsa çok pinti değillerse ki o kalkmayı göreceklerini bile düşünmüyorum en kötü kasa garanti dışı kalır diğer bir konu ise fanı söküp götüremiyorsan ütte ki arkadaşlarında dediği gibi bir fan için kasayı kargoda sallantı riskini top gibi oynanma riskine girmek pekte mantıklı değil yeni bir fan alın yada o şekilde kullan benim naçize tavsiyem budur
Kargoya gitmiycem hocam gidip vereceğiz kasayı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kargoya gitmiycem hocam gidip vereceğiz kasayı
Öyle mantıklı olurmu
Mesaj otomatik birleştirildi:

ufak boya kalkması garanti dışı bırakılmaya bir sebep değil en azından garanti dışı bırakılacaklarsa çok pinti değillerse ki o kalkmayı göreceklerini bile düşünmüyorum en kötü kasa garanti dışı kalır diğer bir konu ise fanı söküp götüremiyorsan ütte ki arkadaşlarında dediği gibi bir fan için kasayı kargoda sallantı riskini top gibi oynanma riskine girmek pekte mantıklı değil yeni bir fan alın yada o şekilde kullan benim naçize tavsiyem budur
Fanı söküp götürme durumunda yardımcı olma ihtimalleri varmıdır acaba?
 
Son düzenleme:

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Kargoya gitmiycem hocam gidip vereceğiz kasayı
Mesaj otomatik birleştirildi:


Öyle mantıklı olurmu
Mesaj otomatik birleştirildi:


Fanı söküp götürme durumunda yardımcı olma ihtimalleri varmıdır acaba?
Sen kasayı vereceksinde vatan servis değil vatan satıcıdır vatanda servise gönderecek
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kargoya gitmiycem hocam gidip vereceğiz kasayı
Mesaj otomatik birleştirildi:


Öyle mantıklı olurmu
Mesaj otomatik birleştirildi:


Fanı söküp götürme durumunda yardımcı olma ihtimalleri varmıdır acaba?
onu vatanda ki arkadaşına veya orda ki personele sorman lazım.
 
Top Bottom