poladmsybl32
80+
- Katılım
- 3 Haziran 2024
- Mesajlar
- 33
- Reaksiyon skoru
- 3
RTX 4060 ve i512400 f sistemim var nisan aylarinda gta 5 oynarken max 55 dereceyi goruyordum gpu sicakligi simdi max ayarlarda oynuyorum 75 derece sicaklik oluyor (odada klima yok)
Internette bakiyorum adam benim sistemle valo oynuyo 45 derece sicaklikla ben 65 derecelerde falan oynuyorum. Rdr oynuyo adam 50 derece isiyla ben oynasam muhtemelen en az 75 derece olur cyberpunkdada oyle internette sicakliklar cok dusuk. Bende mi problem var fps degerlerim cok iyi asla kasma donma sorunlari yasamiyom cok sukur ama bu sicaklik meselesi kafayi yedirtecek
Internette bakiyorum adam benim sistemle valo oynuyo 45 derece sicaklikla ben 65 derecelerde falan oynuyorum. Rdr oynuyo adam 50 derece isiyla ben oynasam muhtemelen en az 75 derece olur cyberpunkdada oyle internette sicakliklar cok dusuk. Bende mi problem var fps degerlerim cok iyi asla kasma donma sorunlari yasamiyom cok sukur ama bu sicaklik meselesi kafayi yedirtecek