Neler Yeni

BittiBitiyor ve Samsung Garanti Problemi

can_dinc

80+
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
13
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Can Dinç
Merhaba arkadaşlar, 4 Ocak 2025'te Alışgidiş (Fibabanka) uygulamasından BittiBitiyor (SAR Elektronik) isimli satıcıdan hepsi Samsung markalı 1 adet telefon, 1 adet akıllı saat, 1 adet kablosuz kulak içi kulaklık ve 1 adet şarj adaptörü aldım. Ürünlerde görünür bir problem yok ancak Samsung sitesine ürünleri kaydettiğimde saatin ve kulaklığın garanti süreleri 5 ve 4 ay daha geride olduğunu gördüm.

Samsung'dan destek açtıktan sonra aradılar ve ürünlerin aktivasyonunun daha önce yapıldığını, satıcı ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Satıcı ise sitede ülkeye giriş tarihi baz alındığını, garanti için faturanın baz alındığı minvalinde mantıklı görünen bir açıklama yaptı ve gerçekten de garantiye gittiğimde faturanın önemli olduğu bir gerçek. (İsteyenlere mesajları atarım) Bu arada faturada TCKN kısmını 111.. İle doldurmuşlar o da kafamı kurcalamıyor değil.

Şimdi, bu sorun neden sizce ve ürünlerin teşhir vs olma ihtimali var mı? Ürünlerde sorun yoksa neden Samsung görevlisi aktivasyonları daha önce yapılmış vs dedi? Satıcının genel olarak puanı yüksek ve olumlu ancak Ekşi ve Şikayetvar'da teşhir/iade ürünlerin satıldığını söyleyenler de yok değil.
 

EmrCPR

80+ Bronze
Katılım
26 Nisan 2020
Mesajlar
1,091
Dahası  
Reaksiyon skoru
717
İsim
Emre
Hocam selamlar,

Ürünün fatura tarihinden itibaren garantisi başlar. Fatura hangi tarihte kesildiyse o tarihte başlar bi sıkıntı olmaz.
 
Katılım
19 Temmuz 2023
Mesajlar
88
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Samet can
Merhaba arkadaşlar, 4 Ocak 2025'te Alışgidiş (Fibabanka) uygulamasından BittiBitiyor (SAR Elektronik) isimli satıcıdan hepsi Samsung markalı 1 adet telefon, 1 adet akıllı saat, 1 adet kablosuz kulak içi kulaklık ve 1 adet şarj adaptörü aldım. Ürünlerde görünür bir problem yok ancak Samsung sitesine ürünleri kaydettiğimde saatin ve kulaklığın garanti süreleri 5 ve 4 ay daha geride olduğunu gördüm.

Samsung'dan destek açtıktan sonra aradılar ve ürünlerin aktivasyonunun daha önce yapıldığını, satıcı ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Satıcı ise sitede ülkeye giriş tarihi baz alındığını, garanti için faturanın baz alındığı minvalinde mantıklı görünen bir açıklama yaptı ve gerçekten de garantiye gittiğimde faturanın önemli olduğu bir gerçek. (İsteyenlere mesajları atarım) Bu arada faturada TCKN kısmını 111.. İle doldurmuşlar o da kafamı kurcalamıyor değil.

Şimdi, bu sorun neden sizce ve ürünlerin teşhir vs olma ihtimali var mı? Ürünlerde sorun yoksa neden Samsung görevlisi aktivasyonları daha önce yapılmış vs dedi? Satıcının genel olarak puanı yüksek ve olumlu ancak Ekşi ve Şikayetvar'da teşhir/iade ürünlerin satıldığını söyleyenler de yok değil.
Çözerseniz konuyu günceller misiniz hocam ona göre bende alacağım stoklar gelmiş.
 

can_dinc

80+
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
13
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Can Dinç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Çözerseniz konuyu günceller misiniz hocam ona göre bende alacağım stoklar gelmiş.
Canlı destek ile görüştüm, sitede ki garanti tarihlerinin tahmini olduğunu, resmi garantinin fatura tarihi olduğu konusunda kısmen net bir cevap aldım ve desteğin bana ulaşması konusu ''acil'' olarak tekrar bildirildi. (Sorun çözmekte Samsung Canlı Destek gibi olmayın) Resmen hiçbir yetkisi yok çalışanların, tek görevleri destek kaydı açmak. Telefon içinde aynı şeyi söyledi, ayrıca IMEI kayıtlı gözüküyor E-Devlet sorgusunda. Evet iç gıcıklayan bir durum, içim de hiç rahat değil ama beni teselli eden iki şey var birincisi alışmış olmak, Türkiye'de aldığım hemen hemen her şeyin böyle sorunları olması cidden alıştırdı artık beni en basit şey için bile tüketiciyi mağdur ediyorlar, haftalarca aylarca garanti sorunlarıyla uğraşıyorsun hakem heyetine gitmeden hakkını asla vermiyorlar, iş bilmezlik ve kurnazlık had safhada. İkincisi ise aldığım ürünlerde hiçbir sorun gözlemleyemedim, iade edilmiş ürünü sıfır gibi paketleyip tekrar bana satmış olsalar bile keyfi bir iade yapılmıştır en fazla diye düşünüyorum. Tek sorun saatte gibiydi, şarjı az gidiyor ve bağlantı problemleri var gibiydi onda da always on displayi kapatınca oldukça arttı kullanım süresi, bağlantı problemi ise ufak tefek yazılımsal sorunlar, hep olan klasik şeyler.
 

can_dinc

80+
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
13
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Can Dinç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Çözerseniz konuyu günceller misiniz hocam ona göre bende alacağım stoklar gelmiş.
Samsung aradı az önce, sitede ki tarihlerin tahmini olduğunu iletti ancak tarihlerin geride olmasının sebebinin ürünlerin aktivasyonun daha önce yapıldığını (kullanıldığı) gayriresmi bir şekilde belirtti, kesim bir şey de söyleyemiyorlar. Samsung servisine gitsem de eğer böyle bir durum varsa yazılı bir rapor veremiyorlarmış :D. Telefon için de bir sorun olmadığını söyledi. Kullanıp görücez, müsait bir zamanımda saat ve kulaklık için Samsung servisine gideceğim ama bir şey çıkacağını hiiiç sanmıyorum.
 
Katılım
19 Temmuz 2023
Mesajlar
88
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Samet can
Samsung aradı az önce, sitede ki tarihlerin tahmini olduğunu iletti ancak tarihlerin geride olmasının sebebinin ürünlerin aktivasyonun daha önce yapıldığını (kullanıldığı) gayriresmi bir şekilde belirtti, kesim bir şey de söyleyemiyorlar. Samsung servisine gitsem de eğer böyle bir durum varsa yazılı bir rapor veremiyorlarmış :D. Telefon için de bir sorun olmadığını söyledi. Kullanıp görücez, müsait bir zamanımda saat ve kulaklık için Samsung servisine gideceğim ama bir şey çıkacağını hiiiç sanmıyorum.
Böyle bir durum nasıl olabilir ürünün daha önce açılıp açılmadığını nasıl anlayamıyorlar
 

can_dinc

80+
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
13
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Can Dinç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Böyle bir durum nasıl olabilir ürünün daha önce açılıp açılmadığını nasıl anlayamıyorlar
Bu ülkede her şeye alıştım artık, raporu bile veremiyorlarmışmışmış. Hala daha satıcıyla görüşün diyorlar yahu zaten satıcı beni kazıkladıysa neden söylesin. Bir sorun olsa hakem heyeti kararıyla bilirkişiye gidecek illa, parasını verdiğim cihazdan haftalarca mahrum kalacam sonra o cihazlar satıcıya geri gidecek 20 iş günü de orda kalacak daha sonra lütuf edip yenisi gönderirlerse bir de kargoyu bekle ohoo... Neyse ki ürünler vaat ettiğini karşılıyor. Telefonda ise garanti süresi 3 yıl gözüküyor, satıcı ek garanti süresine dair bir şey belirtmemiş ancak 1 yıl ek garantili gözüküyor sanırım sitede ki hata da bu yüzden. 256GB modeli stok girmiş alın bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,039,762
Mesajlar
9,364,984
Üyeler
164,903
Son üye
Osman Burak
Top Bottom