Yardım Borderlands 2 Düşük GPU Kullanımı.

onlinedoktor

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
580
Reaksiyon skoru
342
Arkadaşlar sistemim imzamda yazıyor. Arkadaşımla beraber oyuna giriyoruz onun da RTX 2060 ekran kartlı bilgisayarında aynı sorun var. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?
gpu kullanımı.PNG
 
Son düzenleme:
Dün açtım gören olmadı. Bugün yeniden yukarı çıkarıyorum belki bir gören ve yardım eden olur diye.
 
CPU Kullanımı nasıl? Büyük ihtimal oyun sistemi zorlamadığından sistem yüke girme ihtiyacı hissetmiyor.
 
CPU Kullanımı nasıl?
Hocam onu MSI Afterburner üzerinden açıyorum ama göstermiyor. Şimdi bir daha hemen açmayı deneyeyim, yazayım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cpu kullanımı.PNG

Buyrun hocam değerler bu şekilde. Özellikle çatışmaya girdiğimiz anda fps 60'lara kadar düşüyor. Oyun içinden FPS sınırlamasını kaldırdık ama değerler aynı şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

CPU Kullanımı nasıl? Büyük ihtimal oyun sistemi zorlamadığından sistem yüke girme ihtiyacı hissetmiyor.
Hocam peki nasıl tam verim alabilirim. Oyunu oynarken tam zevk alıyoruz arkadaşla. Birden FPS düşünce tüm o zevki kaçıyor.
 
Son düzenleme:
Hocam onu MSI Afterburner üzerinden açıyorum ama göstermiyor. Şimdi bir daha hemen açmayı deneyeyim, yazayım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Buyrun hocam değerler bu şekilde. Özellikle çatışmaya girdiğimiz anda fps 60'lara kadar düşüyor. Oyun içinden FPS sınırlamasını kaldırdık ama değerler aynı şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam peki nasıl tam verim alabilirim. Oyunu oynarken tam zevk alıyoruz arkadaşla. Birden FPS düşünce tüm o zevki kaçıyor.
İşlemci alt çekirdeklerde darboğaz yapıyor. Başka oyunlarda değerler nasıl? Oyunun optimizasyonundan dolayı darboğaz yapıyor olabilir. Normalde imzanızdaki işlemci ve ekran kartının darboğaz yapmaması gerek.
 
İşlemci alt çekirdeklerde darboğaz yapıyor. Başka oyunlarda değerler nasıl? Oyunun optimizasyonundan dolayı darboğaz yapıyor olabilir. Normalde imzanızdaki işlemci ve ekran kartının darboğaz yapmaması gerek.
Hocam diğer oyunlarda hiç sıkıntı yaşamadım daha önce. Metro serisinin iki oyununu, CS:GO'yu, Valorant'ı çok rahat oynatıyor. Bunu çözmemin bir yolu var mıdır hocam? Sorunu sadece ben değil 2060 ekran kartlı arkadaşım da yaşıyor. Hatta onda FPS benden daha çok düşüyor.
 
Hocam diğer oyunlarda hiç sıkıntı yaşamadım daha önce. Metro serisinin iki oyununu, CS:GO'yu, Valorant'ı çok rahat oynatıyor. Bunu çözmemin bir yolu var mıdır hocam? Sorunu sadece ben değil 2060 ekran kartlı arkadaşım da yaşıyor. Hatta onda FPS benden daha çok düşüyor.
O Oyunlarda da değerlere bir bakın derim. Büyük ihtimal oyunun optimizasyonundan dolayı bir problem. Ayarları yükseltmeyi deneyin. Belki öylece ekran kartı daha da yüke girebilir. O da olmazsa çözünürlüğü DSR ile 2K yapmayı deneyin. Amaç işlemciyi yükten kurtarmak.
 
O Oyunlarda da değerlere bir bakın derim. Büyük ihtimal oyunun optimizasyonundan dolayı bir problem. Ayarları yükseltmeyi deneyin. Belki öylece ekran kartı daha da yüke girebilir. O da olmazsa çözünürlüğü DSR ile 2K yapmayı deneyin. Amaç işlemciyi yükten kurtarmak.
Deneyeyim hocam.
 
Geri
Top