BTC 50.000$ oldu!!!!

Bende gördüm daldım direkt 50k doların altına girdi
:D
 
Şu dönemde 40 olmuş 50 olmuş pek bir önemi yok bence uzun vadede işi şansa bırakmak yerine günlük alsat yaparsanız daha iyi kazanırsınız özellikle böyle oynaklık gösteren günlerde ytd.
 
Şu dönemde 40 olmuş 50 olmuş pek bir önemi yok bence uzun vadede işi şansa bırakmak yerine günlük alsat yaparsanız daha iyi kazanırsınız özellikle böyle oynaklık gösteren günlerde ytd.
al-sat harçlık kazandırır, uzun vaade zengin eder.
ben şahsen ara sıra işlem açıp kazandığım para ile spottan alım yapmaya devam ediyorum
 
Aga şu ETH denen herife de dermisiniz o da az yükselsin. Bir battı daha çıkmıyor yav.
Eth yatırımı yapıp bekleyeceksin ağır ilerler ama uzun vadede kazandırır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,053
Mesajlar
11,083,736
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top