Bu bilgisayar iyi mi?

monitör güzel ama sistem bence pahalı daha ucuza da güzel sistemler var
 
Fiyatına göre çok pahalı sistem birçok üst seviye oyunu oynatır ama daha uyguna daha iyisi bulunabilir
Monitor olarak casper ben olsam almam daha iyi markalara yönelirim tercih sizin tabi
 
Sinan Keseli araştıracağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aynı bilgisayarın farklı sitelerde olanı var mı? mediamark vs.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.mediamarkt.com.tr/tr/pr...0w-80-gaming-masaüstü-bilgisayar-1235177.html bu sistem iyi mşdşr ?


Ondan çok çok daha iyi ;

 
aynısının farklı sitelerde olanı var mı?
 
Aynı paraya bu sistemi ve monitörü alıyorsun.


 
Geri
Top