Bu değerler normalmı acaba ?

Sırf kronik sorunlu olduğu için böyle yükseleceğini sanmam
Kronik sorunu o ztn .d pompa çalışmadığı için devir daim olmuyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

evet teknik servise mail attım döndüklerinde yollayıp yeni bir tane alıp satıcam bu gelince
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


cougar aqua 240 önerir misiniz ?
Ben v2sini kullaniyorum onda bi sıkıntı yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

msı mail atıp sana v2 versiyonu veriyor diye biliyorum
Aynen garantiye gonderince veriyorlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,940
Mesajlar
11,082,673
Üyeler
198,221
Son üye
Smth
Geri
Top