Bu değerler normalmı acaba ?

Sırf kronik sorunlu olduğu için böyle yükseleceğini sanmam
Kronik sorunu o ztn .d pompa çalışmadığı için devir daim olmuyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

evet teknik servise mail attım döndüklerinde yollayıp yeni bir tane alıp satıcam bu gelince
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


cougar aqua 240 önerir misiniz ?
Ben v2sini kullaniyorum onda bi sıkıntı yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

msı mail atıp sana v2 versiyonu veriyor diye biliyorum
Aynen garantiye gonderince veriyorlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,195
Mesajlar
11,085,179
Üyeler
198,261
Son üye
Ali Çınarw2
   
Geri
Top