Neler Yeni

Yardım Bu Durumda Ne Yapmam Gerekiyor?

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,558
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,101
İsim
Necati
Instagram
https://www.instagram.com/n2cati/
Discord
2893
Arkadaşlar selam , aralık ayının ortalarında gaminggenden bir sistem aldım sistem geldi felan kontrol ettim ekran kartında coil whine çıktı gaminggen ve asus ile görüştüm felan kararı gaminggene göndermekle buldum sistem ile beraber , yönetime değişim için sorabileceklerini söylediler herneyse işte sistemde bir sorun daha tespit ettim göndermeden önce , psudan cızırtı geliyordu , gaminggene aktardım onlarda eğer bir problem varsa psuyu garantiye göndermeden direkt değişim yapabileceklerini söylediler , geçen çarşamba kargoya verdim ve perşembe günüde ellerine ulaşmış bu arada sorunları söylemek için sistemin üstüne beni arayın diyerek numaramı bırakmıştım aramadılar, bugün sistem geri geldi ve sistemde tek değişen şey neydi biliyor musunuz? Sisteme format atıp geri göndermeleri ve üstüne üstlük ekran kartı vidalarınıda koymamışlar geri ekran kartını sabitleyemiyorum..

Bugün aradım tekrar konuştuk müşteri hizmetleri ile ve bana psuda sorun varsa değiştiremeyeceklerini garantiye göndereceklerini ve testlerde bir sorun olmadığını söylediler halbuki ben psuda cızırtı olduğunu ve yaklaşınca duyulduğunu aktarmıştım , her müşteri temsilcisi farklı bir şey söylüyor ve haklılar gibi üste çıkıyorlar , şikayetvara yazdım zaten , sistemi tekrar gönderin diyorlar psuyu garantiye yollayalım diyorlar şimdide, ben göndermeden önce garantiye yollamadan kendileri değişiklik yapabileceklerini söylemişlerdi fakat şimdide yapamayacaklarını söylüyorlar ben bu durumda ne yapayım arkadaşlar 1 aydır sistemi açıp kullanamadım zaten hiç hep garantideydi şimdi göndericem tekrar 1-2 hafta daha bekleyeceğim.. Bu konuda ne yapmamı önerirsiniz ?
 

vonaleee

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
1,045
Dahası  
Reaksiyon skoru
520
Yaş
36
İsim
Gozalak
en temizi mağazaya gidip kararlı bir şekilde durumu iletmek...

tabi istanbul içinde değilseniz durum değişir...
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,558
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,101
İsim
Necati
Instagram
https://www.instagram.com/n2cati/
Discord
2893
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
en temizi mağazaya gidip kararlı bir şekilde durumu iletmek...

tabi istanbul içinde değilseniz durum değişir...
İstanbulda değilim maalesef ama çok sinirlendirdiler gerçekten , işin kötü yani ekipman yeniledim ve test edemedim bozuk felan çıksa iadede edemeyeceğim ekipmanları 2 kat zarara girmiş olucam kafayı yemek üzereyim ya
 

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
2,663
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,331
İsim
Deniz Bey
Şu zamanda böyle mağduriyetler yaşanması çok kızıyorum, adam her şeyi yazmış arayın demiş böyle bi işlem yapmaları adilik bence ne zaman müşteriyi memnun edecek bu firmalar merak ediyorum, yazık yani her şey satana kadar sonra yapılan bu tavır davranış çok yazık
 

vonaleee

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
1,045
Dahası  
Reaksiyon skoru
520
Yaş
36
İsim
Gozalak
İstanbulda değilim maalesef ama çok sinirlendirdiler gerçekten , işin kötü yani ekipman yeniledim ve test edemedim bozuk felan çıksa iadede edemeyeceğim ekipmanları 2 kat zarara girmiş olucam kafayı yemek üzereyim ya
hiç tanıdığınız arkadaşınız vs yok mu mağazaya yakın? durumu birinci ağızdan aktarmak her zaman sonuç verir..
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,558
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,101
İsim
Necati
Instagram
https://www.instagram.com/n2cati/
Discord
2893
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Şu zamanda böyle mağduriyetler yaşanması çok kızıyorum, adam her şeyi yazmış arayın demiş böyle bi işlem yapmaları adilik bence ne zaman müşteriyi memnun edecek bu firmalar merak ediyorum, yazık yani her şey satana kadar sonra yapılan bu tavır davranış çok yazık
Hocam vallaha onları uğraştırmamak için hemde beklememek için hem kutuya yazdım hemde arayıp not bıraktım söyledim ayrıcada fakat aramadılar bile şimdi tekrar uğraşacaklar neden böyle yaptıklarını anlamıyorum gerçekten ya hem kendileri uğraşıyor ben bizi mağdur ediyorlar. 1 aydır sistemim yok birde üstüne o kadar şey indirmiştim formatlamışlar hepsi geri gitmiş ya
Mesaj otomatik birleştirildi:

hiç tanıdığınız arkadaşınız vs yok mu mağazaya yakın? durumu birinci ağızdan aktarmak her zaman sonuç verir..
Maalesef
 
Son düzenleme:
Top Bottom