Bu ekranda takılı kaldi

Newa

80+
Katılım
1 Haziran 2024
Mesajlar
16
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar macOS Ventura kuruyorum ancak bu ekranda takılı kaldı 3-4 saattir iniyor aynı ekrandayım kapatırsam sıfırdan başlar ve bu beni cidden sıkmaya başladı bir şey yapmam gerekiyormu bekliyeyimmi
 

Ekler

  • IMG_8418.png
    IMG_8418.png
    2.8 MB · Hit: 38
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,172
Mesajlar
11,085,020
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top