Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

oha çok pahalı bence akıl işi değil kasaya bu kadar para ayırmak
 
oha çok pahalı bence akıl işi değil kasaya bu kadar para ayırmak
Bu kasayı alan 6.000₺'ye almıştır. O fiyata güç kaynaklı oluşunu da hesaba katarsak mantıklı fiyat aslında.
 
-kasanın durumu
-fanların durumu
-psu durumu
satan neden satıyor?
fatura garanti var mı?
 
satıcıysan 7.000den koyulur. pazarlıkla ihtiyacına göre 5e kadar düşebilirsin.
alıcısı olsam 5ten fazla vermemeye çalışırdım. genelde 2. elde gitmiyor çünkü kolay kolay. satıcıya pusu kur teklifleri gör :D
reddettiği teklifleri görmek lazım, acilse direkt ona göre fiyatı varsa alabildiğin kadar aşağı alırsın.
bazen de 3-4 aydır satılmayı bekleyen kenarda duran oluyor. millet arıyor ediyor yazıyor ama almıyor. sırf alıcısı var diye belki aman çıksın elimden diyip makul fiyata alabilirsin
 
satıcıysan 7.000den koyulur. pazarlıkla ihtiyacına göre 5e kadar düşebilirsin.
alıcısı olsam 5ten fazla vermemeye çalışırdım. genelde 2. elde gitmiyor çünkü kolay kolay. satıcıya pusu kur teklifleri gör :D
reddettiği teklifleri görmek lazım, acilse direkt ona göre fiyatı varsa alabildiğin kadar aşağı alırsın.
bazen de 3-4 aydır satılmayı bekleyen kenarda duran oluyor. millet arıyor ediyor yazıyor ama almıyor. sırf alıcısı var diye belki aman çıksın elimden diyip makul fiyata alabilirsin
Tesekkurler dostum ilgin için fiyat 4k anlastik zaten de çocuğa da hak gecmesini istemedim forumdan bilgilendirme yaptim bu fiyatlara da satabilirsin diye
 
Tesekkurler dostum ilgin için fiyat 4k anlastik zaten de çocuğa da hak gecmesini istemedim forumdan bilgilendirme yaptim bu fiyatlara da satabilirsin diye
valla ölücüsün denmesin diye 5ten fazla vermemeye çalışırdım dedim :D yoksa gayet olur fiyatına olmuş. güle güle kullan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,522
Mesajlar
11,068,209
Üyeler
197,925
Son üye
catiga
Geri
Top