Bu koltuğu kullanan var mı?

Kullanıyorum memnunum bir sıkıntı var şu anlık kol dayama yeri çok oynuyor bir vidası yalama olmuş tutmadığı için deli gibi hareket ediyor çıkacak gibi
 
Kullanıyorum başlarda sert gibiydi oturdugumuz yer olsun sırt kısmı olsun ama sonradan alışınca gayet güzel bende 6000 e aldım gayet memnunum
 
Kullanıyorum memnunum bir sıkıntı var şu anlık kol dayama yeri çok oynuyor bir vidası yalama olmuş tutmadığı için deli gibi hareket ediyor çıkacak gibi
Fiyat emsallerinde daha iyi diyeceğin koltuk var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kullanıyorum başlarda sert gibiydi oturdugumuz yer olsun sırt kısmı olsun ama sonradan alışınca gayet güzel bende 6000 e aldım gayet memnunum
Hocam kokusu çok çıkıyor mu? Öyle muhabbetler gördüm
 
Geri
Top