Bu ramleri önerir misiniz?

JrBronz3

80+ Bronze
Katılım
2 Eylül 2022
Mesajlar
529
Reaksiyon skoru
176
Cl 16 3600 MHz olan bu ramleri almayı düşünüyorum . 1945 liraya gelecek bu ramler. Anakartim b550 gigabyte ds3h
 

Ekler

  • IMG_20230702_170147.jpg
    IMG_20230702_170147.jpg
    239.2 KB · Hit: 30
Son düzenleme:
Güzel ama dikatli ol.Bazı ramler sistemle uyuşmuyor ve hatalar meydana geliyor.Mesela mavi ekran gibi.O yüzden önce birinden fikir al veya forum sitesinde konu aç
 
Şuan tam olarak onu yaptığımı düşünüyorum ama ?
Güzel ama dikatli ol.Bazı ramler sistemle uyuşmuyor ve hatalar meydana geliyor.Mesela mavi ekran gibi.O yüzden önce birinden fikir al veya forum sitesinde konu aç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cl 16 yazmış Amazon ama Cl 20 değerleri.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,209
Mesajlar
11,085,337
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top