BUGGY (UTV) Ye Pvc takılırmı

Katılım
5 Ağustos 2022
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar ben bir buggy utv arazi araci aldim bildiginiz gibi bu araçların etrafi acık fakat tozdan topraktan ve taştan korunmak icin ön tarafını kapatmak istiyorum camlar çok pahalı ve aklıma masa örtüsü olarak kullanılan pvc plastik geldi sizce bu pvc yeterli olurmu ? Ve aracın yanlarını kapatmak için çadırlarda kullanilan naylondan dusundum fikirlerinizi bekliyorum.
 

Ekler

  • images (9).jpeg
    images (9).jpeg
    22.2 KB · Hit: 34
Kafanızda fikir oluşturabilmesi için fotografini yüklüyorum.
 

Ekler

  • Screenshot_20220722-154202_sahibindencom.jpg
    Screenshot_20220722-154202_sahibindencom.jpg
    1 MB · Hit: 55
Hocam öne cam koymayın . Dediğiniz gibi toz toprak gelir yalnız araç yapısı itibariyle pek asfaltta gidecek gibi değil de daha çok taşlı topraklı yollarda gidecek gibi. Taş seker bir şey olur cam patlar yüzünüze gelir Allah korusun.
Pvc malzemesi bence olur. Hatta 2 kat yapabilirsiniz bence. Yan tarafa bence tahta parçalardan çerçeve yapıp sadece üst kısma pvc kaplayıp normal araba gibi cam misali yapın. Hem daha estetik durar hem de yaptığınız çerceveye ayna takarsınız. Ne kadar işinizi görür bilmem ama ayna olabilir
Bu arada yapan kişiden mi aldınız? Kaç cc motor var?
Direksiyon kutusu , arkaya amortisör falan iyi uğraşmış ve bence köy gibi yerlerde ufak şeyleri vs. Taşımaya da iş görür gibi duruyor
 
Hocam öne cam koymayın . Dediğiniz gibi toz toprak gelir yalnız araç yapısı itibariyle pek asfaltta gidecek gibi değil de daha çok taşlı topraklı yollarda gidecek gibi. Taş seker bir şey olur cam patlar yüzünüze gelir Allah korusun.
Pvc malzemesi bence olur. Hatta 2 kat yapabilirsiniz bence. Yan tarafa bence tahta parçalardan çerçeve yapıp sadece üst kısma pvc kaplayıp normal araba gibi cam misali yapın. Hem daha estetik durar hem de yaptığınız çerceveye ayna takarsınız. Ne kadar işinizi görür bilmem ama ayna olabilir
Bu arada yapan kişiden mi aldınız? Kaç cc motor var?
Direksiyon kutusu , arkaya amortisör falan iyi uğraşmış ve bence köy gibi yerlerde ufak şeyleri vs. Taşımaya da iş görür gibi duruyor
400 cc bir motoru var 6 vites 5 ileri 1 geri fabrikasyon yapımı araç.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

400 cc bir motoru var 6 vites 5 ileri 1 geri fabrikasyon yapımı araç.
Hocam öne cam koymayın . Dediğiniz gibi toz toprak gelir yalnız araç yapısı itibariyle pek asfaltta gidecek gibi değil de daha çok taşlı topraklı yollarda gidecek gibi. Taş seker bir şey olur cam patlar yüzünüze gelir Allah korusun.
Pvc malzemesi bence olur. Hatta 2 kat yapabilirsiniz bence. Yan tarafa bence tahta parçalardan çerçeve yapıp sadece üst kısma pvc kaplayıp normal araba gibi cam misali yapın. Hem daha estetik durar hem de yaptığınız çerceveye ayna takarsınız. Ne kadar işinizi görür bilmem ama ayna olabilir
Bu arada yapan kişiden mi aldınız? Kaç cc motor var?
Direksiyon kutusu , arkaya amortisör falan iyi uğraşmış ve bence köy gibi yerlerde ufak şeyleri vs. Taşımaya da iş görür gibi duruyor
Paintten şöyle bi taslak düsündüm.
 

Ekler

  • Başlıksız84_20220805235304.png
    Başlıksız84_20220805235304.png
    1.7 MB · Hit: 45
estetik açıdan çok ihtiyacın yoksa onun 3mm lik olanına bak
 
Estetiklik önemli değil ama kalınlık nekadar fazla olursa fiyat okadar çok oluyor sanırım oyuzden bana yetecek kadar ortalama bişey düsünuyorum
evet fiyat ona göre yükseliyor ama şimdi 1.7mm lik olanlarında ne kadar güvenilir bilemiyorum sonra alırsın 10 gün sonra hava şartlarından dolayı paran boşa gitmesin
 
evet fiyat ona göre yükseliyor ama şimdi 1.7mm lik olanlarında ne kadar güvenilir bilemiyorum sonra alırsın 10 gün sonra hava şartlarından dolayı paran boşa gitmesin
2.6 mm yeterlimidir sizce ? fazla taş fırlatan bir yolda değiliz daha çok toz toprak olacak.
 
400 cc bir motoru var 6 vites 5 ileri 1 geri fabrikasyon yapımı araç.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Paintten şöyle bi taslak düsündüm.
Hocam anlattığım şey olarak tam olarak böyle . Yalnız motor hava soğutmalı ve her yerini kapatırsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz.
Koltukların arkasına uzun bir parça atıp motorun olduğu kısımın dört köşesinden lama atıp dört köşeden üstüne bagaj gibi yapsanız daha iyi olur. Yani demek istediğim motorun çevresindeki kısımları kapatmayın üstünü de bagaj yapın
 
Hocam anlattığım şey olarak tam olarak böyle . Yalnız motor hava soğutmalı ve her yerini kapatırsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz.
Koltukların arkasına uzun bir parça atıp motorun olduğu kısımın dört köşesinden lama atıp dört köşeden üstüne bagaj gibi yapsanız daha iyi olur. Yani demek istediğim motorun çevresindeki kısımları kapatmayın üstünü de bagaj yapın
Bunu bende düsündüm aklımda sadece motorun üst kısmını ve yan tarafta bir hava kanalı olustaracak şekilde dışa doğru kapatıcam arkası açık kalıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu bende düsündüm aklımda sadece motorun üst kısmını ve yan tarafta bir hava kanalı olustaracak şekilde dışa doğru kapatıcam arkası açık kalıcak
 

Ekler

  • Screenshot_20220806-002134_ibisPaint X.jpg
    Screenshot_20220806-002134_ibisPaint X.jpg
    906.3 KB · Hit: 42
Bunu bende düsündüm aklımda sadece motorun üst kısmını ve yan tarafta bir hava kanalı olustaracak şekilde dışa doğru kapatıcam arkası açık kalıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
10 numara olur hocam
Şu üste o kutu gibi şeyler yerine kendiniz 4 tane lamayı köşelere koyup daha da yukarı uzatabilirsiniz bence hocam.
 
Geri
Top