Hocam çok iyi geçiremiyoruz devletler sağ olsunEn güzel yaşlar bunlar kıymetini bilin ben kullanamadım bu yaşları şimdi çok keşke diyorum değerini bilin
Orası öyle ya maalesef ah bu ihtiyarlar bir gitse o zaman iyi olacağızHocam çok iyi geçiremiyoruz devletler sağ olsun
Nice yaşlara hocam
3 gün önce 20ye geçtik ama artık bir sayı başka bir şey değil.
Ve ne kadar az kişi kutlarsa o kadar iyi olduğunu gördüm.
Tesekkur ederim reis. Sagolsunlar ulke durumu belli, bende kullanamıyorum zatenEn güzel yaşlar bunlar kıymetini bilin ben kullanamadım bu yaşları şimdi çok keşke diyorum değerini bilin
26 yaşındayım şimdi 10 sene geriye gitsem diyorumhocam sagolsunlar ulke durumu belli. bende kullanamıyorum zaten![]()
Tesekkur ederim hocam bende aynı durumdayım zatenNice yaşlara hocam
3 gün önce 20ye geçtik ama artık bir sayı başka bir şey değil.
Ve ne kadar az kişi kutlarsa o kadar iyi olduğunu gördüm.
İnan abi 16 yaşıma kadar ne mutlu olabildim ne hobi edinebildim ne de cevrem vardı. Yaşıtlarım eğlenirken saha dışındaydım. Son 1 senede toparlamaya çalıştım şuanlık iyi gidiyor umarım sizinde yuzunuz guler26 yaşındayım şimdi 10 sene geriye gitsem diyorum
İyi git iyi bari biraz daha çevre edin hatta spora yazıl mümkünseTesekkur ederim hocam bende aynı durumdayım zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İnan abi 16 yaşıma kadar ne mutlu olabildim ne hobi edinebildim ne de cevrem vardı. Yaşıtlarım eğlenirken saha dışındaydım. Son 1 senede toparlamaya çalıştım şuanlık iyi gidiyor umarım sizinde yuzunuz guler