Bulduğum sistem nasıl?

laquax

80+
Katılım
29 Şubat 2024
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
1
Arkadaşlar selam, bir sistem buldum. Sisteme özelleştirme olarak Ram kısmında Corsair 32GB(2x16) Vengeance 5200Mhz CL40 DDR5 AMD EXPO Ram olarak değiştireceğim ve sıvı soğutma olarak DeepCool LE500-MARRS LED 240mm Intel(1700p)-AMD Uyumlu Sıvı Soğutucu kullanacağım. Eğer bu şekilde alırsam sistem toplam 46.141,43TL tutuyor. Bütçemin en sonu bu kadar, sizce alınır mı?

 
Anakart dışında rami 32 ve soğutucuyu da 240mm yaparsam bu sistem daha mı iyi diyorsun?
 
Anakart dışında rami 32 ve soğutucuyu da 240mm yaparsam bu sistem daha mı iyi diyorsun?
Tabi ki.Fakat sıvı soğutmayı msi yapın,sebebiyse thermalright olanlar beyaz,beyaz sıvı soğutma siyah sistemde sırıtabilir
 
Msi sıvı soğutma 32gb ram ve anakartı da x670p yaptıktan sonra 46.800 tl gibi bir fiyata geliyor ve sanırım alınabilecek en iyisi bu oluyor sanırım. Inno 3D iyi midir peki?
 
Geri
Top