Çağrı Merkezinde Çalışmak

Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
256
Reaksiyon skoru
90
Yksden çıktım 3 ay falan çalışmak istiyordum bugün turkcell çağrı merkezi ile görüştüm iş için tiktakla işbirliği içindelermiş neyse şeyi merak ediyordum günlük çalışma saatleri üstüne vardiya da istedim ben elime olabildiğince çok para kalsın istiyorum ek ücret ödemeleri nasıl oluyor ve bir de istediğimde çıkabileceğim bir iş mi çıkınca tazminat falan ödemek zorunda kalmam değil mi ?
 
Hocam bunları biz nerden bilebiliriz ki görüşmeyi yaptığın kişiden öğrenmen gerek bu arada benle sende aynı durumdayım öğrenirsen bende düşünebiliriz mantıklıymış
 
Yksden çıktım 3 ay falan çalışmak istiyordum bugün turkcell çağrı merkezi ile görüştüm iş için tiktakla işbirliği içindelermiş neyse şeyi merak ediyordum günlük çalışma saatleri üstüne vardiya da istedim ben elime olabildiğince çok para kalsın istiyorum ek ücret ödemeleri nasıl oluyor ve bir de istediğimde çıkabileceğim bir iş mi çıkınca tazminat falan ödemek zorunda kalmam değil mi ?
Üniden mezun olup askerliği beklediğim dönem kısa bir süre çalıştım.(2012) türktelekom çağrı merkezinde.(o zaman avea'ydı) Bizim dönemimizde asgari üstüne aldığın çağrı sayısına göre prim sistemi vardı. İstediğimiz zamanda çıkabiliyorduk. Tazminat vs yoktu. Çağrı merkezi işi belki de dünyadaki çalışan giriş-çıkış döngüsü açısından en sık döngüye sahip iştir. Kimse kalıcı iş olarak bakmaz. Ve ciddi bunaltıcı iştir. Mola sürelerin ve sayıların azdır. Şimdiden hazır ol tempoya. :)
 
Hocam bunları biz nerden bilebiliriz ki görüşmeyi yaptığın kişiden öğrenmen gerek bu arada benle sende aynı durumdayım öğrenirsen bende düşünebiliriz mantıklıymış
Belki çalışmış biri vardır diye sodum hocam ne bu sinir
 
Kanka nasıl başvurdun bu arada ben zamanında kariyet.net üzerindne başvurmuştum dönmediler ben de girmek isterim
Hocam bende kariyernetten başvurdum bulunduğum ilde hızlı alıyorlar sanırım bilmiyorum başvurduktan bi kaç saat sonra aradılar beni yarın online görüşmem var
 
Yksden çıktım 3 ay falan çalışmak istiyordum bugün turkcell çağrı merkezi ile görüştüm iş için tiktakla işbirliği içindelermiş neyse şeyi merak ediyordum günlük çalışma saatleri üstüne vardiya da istedim ben elime olabildiğince çok para kalsın istiyorum ek ücret ödemeleri nasıl oluyor ve bir de istediğimde çıkabileceğim bir iş mi çıkınca tazminat falan ödemek zorunda kalmam değil mi ?
Çıkmadan 15 gün önce yerine birini bulmaları için ihbarda bulunmazsan ihbar süresi ücretini senden talep etme hakları var. 15 günlük paranı almamaları için (kesin alırlar demiyorum) bu süreden önce bildiride bulunmanda fayda var. Çıktıktan sonrada hangi kodla çıkış vermişler ona bakmayı ihmal etme.
  • Kod 01: Deneme süreli iş sözleşmesinin işveren tarafından feshi
  • Kod 02: Deneme süreli iş sözleşmesinin işçi tarafından feshi
  • Kod 03: İstifa (İşçinin kendi isteğiyle ayrılması)
  • Kod 04: Belirsiz süreli iş sözleşmesinin işveren tarafından haklı sebep bildirilmeden feshi
  • Kod 05: Belirli süreli iş sözleşmesinin süresinin bitmesi
    • Kod 08: Emeklilik (Yaşlılık) nedeniyle ayrılma
    • Kod 09: Malulen emeklilik
    • Kod 10: Ölüm
    • Kod 11: İş kazası sonucu ölüm
    • Kod 12: Askerlik
    • Kod 13: Kadın işçinin evlenmesi
    • Kod 17: İşyerinin kapanması
    • Kod 22: Toplu işçi çıkarma
    • Kod 40: İş sözleşmesinin işçi tarafından sağlık sebepleri ile feshi
    • Kod 41: İş sözleşmesinin işçi tarafından ahlak ve iyi niyet kurallarına aykırı sebeplerle feshi
 
Yksden çıktım 3 ay falan çalışmak istiyordum bugün turkcell çağrı merkezi ile görüştüm iş için tiktakla işbirliği içindelermiş neyse şeyi merak ediyordum günlük çalışma saatleri üstüne vardiya da istedim ben elime olabildiğince çok para kalsın istiyorum ek ücret ödemeleri nasıl oluyor ve bir de istediğimde çıkabileceğim bir iş mi çıkınca tazminat falan ödemek zorunda kalmam değil mi ?

Uzun süreli çalışılacak bir iş değil, antidepresanla devam edeni biliyorum. Şimdi doğru düzgün eğitim bile vermeden direkt müşteri temsilcisi olarak başlatıyorlar.
 
Belki çalışmış biri vardır diye sodum hocam ne bu sinir
Dostum o yazıdan sinirlendiğimi nasıl çıkarttın ya normal bi şekilde söyledim. Çalışmış olan biri bile olsa senin gireceğin yerin birimin şartları farklı olabilir. En iyi görüştüğün kişiden öğrenirsin. Burdan birileri bişey söylese onu doğru kabul etmek saçma olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bilen vardır diye sormuş da senin psikolojik sorunların var sanırım
Tamam kardeşim
 
Yksden çıktım 3 ay falan çalışmak istiyordum bugün turkcell çağrı merkezi ile görüştüm iş için tiktakla işbirliği içindelermiş neyse şeyi merak ediyordum günlük çalışma saatleri üstüne vardiya da istedim ben elime olabildiğince çok para kalsın istiyorum ek ücret ödemeleri nasıl oluyor ve bir de istediğimde çıkabileceğim bir iş mi çıkınca tazminat falan ödemek zorunda kalmam değil mi ?
Kral Ben şu an Vodafone'da çalışıyorum farklı bir şirkette bağlı olarak tabii ismi konsantrex Senin çalışacağın şirkete yani aracı bir şirkete bağlı olarak hakların değişebilir Onun da bilgisini vereyim şimdi benimki böyle Tabii direkt Türk Telekom'un içinde de olabilir Vodafone'un içinde de olabilir çalışan alıyorlar değişiyor haklarını sorman lazım insan kaynakları ile görüşmen lazım zaten yapacaksın şimdi bu iş benim hayatımda yaptığım hem en zor hem de en kolay işlerden bir tanesi Şimdi ben daha öncesinde sanayide çalıştım şanzıman indirdim Dominos'ta Pizza yaptım ve Siber güvenlik şirketinde çalıştım ayrılma sebeplerim hep ailevi, hepsi il dışı oldukları için benim işime gelmedi ailemin diyelim daha doğrusu, şimdi bu işin sana getireceği ücretlerde Sana bağlı yani vereceğin efora harcayacağım zamana ve çabaya bağlı Tabii ki ama Asgari ücretin üstünde Senin kendi eforunla İlk 3 ay için koyabileceğin hiçbir şey yok yani Senin bir kıdem kazanman lazım önce yani Bu şirketler prim vaadinde bulunurlar ama ilk 3 ay senin yüzüne gülüp işe girmeden önce sana 100 200 TL'lik prim nereden alınacaksa oradan ateşliyorlar başka bir şey yok yani asgari ücret üstünde beklentin olmayacak sadece artısı benim yaptığım diğer işlere göre baktığımda çalışanlar hep genç belki uzun dönem ile ilişkisi bulamazsın ama kısa dönem ilişki de yapabilirsin Bu da iyi İronik tarafı tabii ve sen beyefendi oluyorsun bu işe girince takım liderin sana bey derler ama müşteri sana küfür eder en can alıcı olayı da budur Şimdi ben olabildiğince yazdım ben bu olan bitti Ben işime geri döneceğim Biraz daha araştırabilirsin yani kısa dönem çalışacaksan tecrübe edinmeye değer yani en azından şükretmeyi öğrenirsin farklı insanlar tanırsın Her şey olumlu yönden bakmak gerekir Bu hayatın bazı noktalarında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kral Ben şu an Vodafone'da çalışıyorum farklı bir şirkette bağlı olarak tabii ismi konsantrex Senin çalışacağın şirkete yani aracı bir şirkete bağlı olarak hakların değişebilir Onun da bilgisini vereyim şimdi benimki böyle Tabii direkt Türk Telekom'un içinde de olabilir Vodafone'un içinde de olabilir çalışan alıyorlar değişiyor haklarını sorman lazım insan kaynakları ile görüşmen lazım zaten yapacaksın şimdi bu iş benim hayatımda yaptığım hem en zor hem de en kolay işlerden bir tanesi Şimdi ben daha öncesinde sanayide çalıştım şanzıman indirdim Dominos'ta Pizza yaptım ve Siber güvenlik şirketinde çalıştım ayrılma sebeplerim hep ailevi, hepsi il dışı oldukları için benim işime gelmedi ailemin diyelim daha doğrusu, şimdi bu işin sana getireceği ücretlerde Sana bağlı yani vereceğin efora harcayacağım zamana ve çabaya bağlı Tabii ki ama Asgari ücretin üstünde Senin kendi eforunla İlk 3 ay için koyabileceğin hiçbir şey yok yani Senin bir kıdem kazanman lazım önce yani Bu şirketler prim vaadinde bulunurlar ama ilk 3 ay senin yüzüne gülüp işe girmeden önce sana 100 200 TL'lik prim nereden alınacaksa oradan ateşliyorlar başka bir şey yok yani asgari ücret üstünde beklentin olmayacak sadece artısı benim yaptığım diğer işlere göre baktığımda çalışanlar hep genç belki uzun dönem ile ilişkisi bulamazsın ama kısa dönem ilişki de yapabilirsin Bu da iyi İronik tarafı tabii ve sen beyefendi oluyorsun bu işe girince takım liderin sana bey derler ama müşteri sana küfür eder en can alıcı olayı da budur Şimdi ben olabildiğince yazdım ben bu olan bitti Ben işime geri döneceğim Biraz daha araştırabilirsin yani kısa dönem çalışacaksan tecrübe edinmeye değer yani en azından şükretmeyi öğrenirsin farklı insanlar tanırsın Her şey olumlu yönden bakmak gerekir Bu hayatın bazı noktalarında.
Bir hatam varsa kusura bakmayın sesli yazma ile yazdırdım, iyi günler dilerim :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,650
Mesajlar
11,069,259
Üyeler
197,952
Son üye
060708
Geri
Top