Kral Ben şu an Vodafone'da çalışıyorum farklı bir şirkette bağlı olarak tabii ismi konsantrex Senin çalışacağın şirkete yani aracı bir şirkete bağlı olarak hakların değişebilir Onun da bilgisini vereyim şimdi benimki böyle Tabii direkt Türk Telekom'un içinde de olabilir Vodafone'un içinde de olabilir çalışan alıyorlar değişiyor haklarını sorman lazım insan kaynakları ile görüşmen lazım zaten yapacaksın şimdi bu iş benim hayatımda yaptığım hem en zor hem de en kolay işlerden bir tanesi Şimdi ben daha öncesinde sanayide çalıştım şanzıman indirdim Dominos'ta Pizza yaptım ve Siber güvenlik şirketinde çalıştım ayrılma sebeplerim hep ailevi, hepsi il dışı oldukları için benim işime gelmedi ailemin diyelim daha doğrusu, şimdi bu işin sana getireceği ücretlerde Sana bağlı yani vereceğin efora harcayacağım zamana ve çabaya bağlı Tabii ki ama Asgari ücretin üstünde Senin kendi eforunla İlk 3 ay için koyabileceğin hiçbir şey yok yani Senin bir kıdem kazanman lazım önce yani Bu şirketler prim vaadinde bulunurlar ama ilk 3 ay senin yüzüne gülüp işe girmeden önce sana 100 200 TL'lik prim nereden alınacaksa oradan ateşliyorlar başka bir şey yok yani asgari ücret üstünde beklentin olmayacak sadece artısı benim yaptığım diğer işlere göre baktığımda çalışanlar hep genç belki uzun dönem ile ilişkisi bulamazsın ama kısa dönem ilişki de yapabilirsin Bu da iyi İronik tarafı tabii ve sen beyefendi oluyorsun bu işe girince takım liderin sana bey derler ama müşteri sana küfür eder en can alıcı olayı da budur Şimdi ben olabildiğince yazdım ben bu olan bitti Ben işime geri döneceğim Biraz daha araştırabilirsin yani kısa dönem çalışacaksan tecrübe edinmeye değer yani en azından şükretmeyi öğrenirsin farklı insanlar tanırsın Her şey olumlu yönden bakmak gerekir Bu hayatın bazı noktalarında.