Yardım Cloud 2 kullananlar bakabilir mi?

Matt Murdock

80+ Gold
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
8,349
Reaksiyon skoru
5,743
Video izlerken falan, videoyu durdurunca veya video üzerindeki ses değiştirme butonunu değiştirince, ses kartına jack kablosunu taktığımızda çıkan ses gibi bir ses sizde de çıkıyor mu? ''Çıt'' diye bir ses.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sorun bende mi yoksa hepsi mi aynı ses kartı yüzünden onu anlamam gerekiyor.
 
Bende kingston sürümü var öyle bir sorun yaşamıyorum
 
HP sürümü benimki maalesef
2019 da almanyadaki akrabamdan rica etmiştim. FPS oyunları dışında kulaklık takmayı seven birisi değilim. Hoparlör olarak kullanıyordum kulaklığı. Artık kulaklığın kafa bandı kısımları ve oval kısımdaki plastik kısımları erimeye başladı. Hor kullanan birisi de değilim. Zaten artık kablosuza geçmek şart oldu kulaklıkta kablosuz aşırı rahatlık gerçekten. Arkadaşa Kablosuz Cloud2 aldırdım Hepsiburada'da 3kya düştüğünde kendim almadım HP sürümü diye :D Mis gibi kullanıyor adam.

Garantisi bitmediyse hyperx bu konularda ilgili diye biliyorum hocam. Arkadaşıma 2 sefer ücretsiz pad göndermişlerdi.
 
2019 da almanyadaki akrabamdan rica etmiştim. FPS oyunları dışında kulaklık takmayı seven birisi değilim. Hoparlör olarak kullanıyordum kulaklığı. Artık kulaklığın kafa bandı kısımları ve oval kısımdaki plastik kısımları erimeye başladı. Hor kullanan birisi de değilim. Zaten artık kablosuza geçmek şart oldu kulaklıkta kablosuz aşırı rahatlık gerçekten. Arkadaşa Kablosuz Cloud2 aldırdım Hepsiburada'da 3kya düştüğünde kendim almadım HP sürümü diye :D Mis gibi kullanıyor adam.

Garantisi bitmediyse hyperx bu konularda ilgili diye biliyorum hocam. Arkadaşıma 2 sefer ücretsiz pad göndermişlerdi.
Bende kötü taraf kablosuz kulaklıktan kabloluya geçtim :D fakat kötü olan taraf bu seviyede kablosuz kulaklıkların ses kalitesi iyi bile olsa bu sefer malzemeleri berbat oluyor. TUF H1 Wireless'dan geçtim. Malzeme full plastik atsan kırılmaya yer arıyor. Bunun neyse ki malzeme kalitesi iyi. İyi bir kablosuz için şu an en kötü 3.5-4 bin gerekiyor.
Ped göndermeleri olası zaten çok pahalı değil fakat içinde kumaş var zaten o pek aşınmaz diye düşünüyorum. Durum normal mi diye mail atarım olmadı yorum gelmezse.
 
Ben ped göndermelerine de şaşırdım. İşin garip tarafı, ilk gönderdiklerinde kargo kayboldu. Teslim edildi olarak gözüküyordu ancak arkadaşıma ulaşmadı. Arkadaşım tekrar ulaştı HyperX'e ve tekrar gönderdiler. İyi niyetli bi firma. Tabi HP'ye geçtikten sonra birşeyler değişmediyse.
Evet hocam maalesef C2 Kablosuz'un bile malzeme kalitesi kötü, çabuk kırılıyor diyenler vardı. Kablosuz kulaklıklarında sorunu o. Sağlam bi kablosuz kulaklık için 5k yı gözden çıkarmak lazım bence.
 
Video izlerken falan, videoyu durdurunca veya video üzerindeki ses değiştirme butonunu değiştirince, ses kartına jack kablosunu taktığımızda çıkan ses gibi bir ses sizde de çıkıyor mu? ''Çıt'' diye bir ses.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sorun bende mi yoksa hepsi mi aynı ses kartı yüzünden onu anlamam gerekiyor.
Dip ses mi oluyor anlamadım? Ses nerden çıkıyor?
 
Dip ses mi oluyor anlamadım? Ses nerden çıkıyor?
Dip ses değil hocam dip ses zaten var. Jack girişini bağlarken çıtırtı sesi çıkar ya, işte videoyu durdururken veya başlatırken de öyle ''Çıt'' diye bir ses çıkıyor. Ses barıyla oynarken de.
 
Sorun bilgisayar mikrofonunda veya diğer kulaklıklarda da var. Arıza neden olabilir?
 
Geri
Top