Neler Yeni

Rehber CORSAIR RMA-GARANTİ REHBERİ

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
Forumda çok fazla satın aldığım yer ''sıkıntılı ürünü değişim yapmıyor, sorunumu çözmüyor'' tarzında konu gördüğüm için bu rehberi açmak istedim. Tam şuan da Corsairle süre gelen bir RMA işlemim olduğu için tüm detaylarıyla bu konu altına yığıyor olacağım. Kulaklığımın mikrofonu aşağı yukarı indirdiğim kısmı gevşediği için mikrofon kapalıyken bir anda aşağı düşüp açılıyordu.
Öncelikle yurtiçi-yurtdışı aldığınız tüm Corsair ürünlerine, Corsair global tarafından da destek sağlanıyor. Ben garantiye ihtiyacım olduğu zamanlarda her zaman global yoluyla çözdüm. Distribütörler veya satın aldığım firmalar ''Ürün 1 ay içinde elinizde olur, kullanıcı hatası'' tarzı söylemlerde bulunduğundan asla tercihim olmadı.
Şimdi gelelim bu işlem, bu süreç nasıl ilerliyor;


CORSAIR RMA burası Corsairin kendi global sitesi. Bir hesap oluşturun, sonrasında ''Contact us'' yazan yere tıklayın. Karşınıza böyle bir yer gelecek; burada istenilen bilgileri doldurun.
rma.png

Ticket açıldıktan sonra my activities kısmında ticketiniz gözükecek ve bu ticket kayıt olduğunuz hesabın mailine bağlanacaktır; yani mail üzerinden konuşmaya devam edebilirsiniz.(Site üzerinden de aynı şekilde devam edebilirsiniz.)
1681147242817.png

Bu mesaj sonrasında corsair en kısa sürede sizle iletişime geçiyor (cmt-pazar off day).
rma3.png

Bu bilgileri de doldurup corsaire ilettikten sonra, size iade için gereken ; PREPAID LABEL (karşı ödemeli ups veya dhl kargo kodu), COMMERCIAL INVOICE (ürünün gümrüğe takılmaması için içerisinde ne olduğu-fiyatı yazan fatura) ve RMA onayının kanıtı olan belgeler (garantinizin onaylandığını belirten belgeler) tarafınıza gönderiliyor.
Şimdi bu belgelerle ne yapacağımızı, kargoya nasıl vereceğimizi anlatacağım. Tarafınıza gönderilen mesajların altında linkler-ek dosyalar olduğunu görecekseniz. Bunlardan biri fatura,biri rma onayı, biri karşı ödemeli kargo kodu. Aşağıya hepsinden kaçar tane çıktı almanız gerektiğini ve nasıl koymanız gerektiğini ekledim. Bunlara ek olarak küçük bir kağıda ''#RMA NUMARASI - AD SOYAD'' yazıp ürünün üstüne yapıştırın.
hhh.png


Kargonuzu verdikten sonra tracking number kısmında takibini yapabilirsiniz. Ürün hollandaya gidiyor, değişim yapılıp geri tarafınıza geliyor. Kargodan çıktığı günden itibaren bana her seferinde maksimum 10gün içinde geri ürünüm geldi, 4günde bile geldiği oldu. İlk mesajınıza cevap vermeleri 2-3gün sürüyor sonrasında ise işlem hızlanıyor. Aklınıza takılan, çözemediğiniz herhangi bir sorun olursa bu konu altında cevaplayacağım. Ben kulaklığımı bugün 16.55gibi kargoya verdim. Süreci sizinle paylaşıyor olacağım :') İyi forumlar.
 

Ekler

  • 1681147123094.png
    1681147123094.png
    9.5 KB · Hit: 131

quejy

80+ Bronze
Katılım
6 Haziran 2021
Mesajlar
1,634
Dahası  
Reaksiyon skoru
404
İsim
halil
Forumda çok fazla satın aldığım yer ''sıkıntılı ürünü değişim yapmıyor, sorunumu çözmüyor'' tarzında konu gördüğüm için bu rehberi açmak istedim. Tam şuan da Corsairle süre gelen bir RMA işlemim olduğu için tüm detaylarıyla bu konu altına yığıyor olacağım. Kulaklığımın mikrofonu aşağı yukarı indirdiğim kısmı gevşediği için mikrofon kapalıyken bir anda aşağı düşüp açılıyordu.
Öncelikle yurtiçi-yurtdışı aldığınız tüm Corsair ürünlerine, Corsair global tarafından da destek sağlanıyor. Ben garantiye ihtiyacım olduğu zamanlarda her zaman global yoluyla çözdüm. Distribütörler veya satın aldığım firmalar ''Ürün 1 ay içinde elinizde olur, kullanıcı hatası'' tarzı söylemlerde bulunduğundan asla tercihim olmadı.
Şimdi gelelim bu işlem, bu süreç nasıl ilerliyor;


CORSAIR RMA burası Corsairin kendi global sitesi. Bir hesap oluşturun, sonrasında ''Contact us'' yazan yere tıklayın. Karşınıza böyle bir yer gelecek; burada istenilen bilgileri doldurun.Alıntıyı görüntüle
Ticket açıldıktan sonra my activities kısmında ticketiniz gözükecek ve bu ticket kayıt olduğunuz hesabın mailine bağlanacaktır; yani mail üzerinden konuşmaya devam edebilirsiniz.(Site üzerinden de aynı şekilde devam edebilirsiniz.)
Alıntıyı görüntüle
Bu mesaj sonrasında corsair en kısa sürede sizle iletişime geçiyor (cmt-pazar off day).
Alıntıyı görüntüle
Bu bilgileri de doldurup corsaire ilettikten sonra, size iade için gereken ; PREPAID LABEL (karşı ödemeli ups veya dhl kargo kodu), COMMERCIAL INVOICE (ürünün gümrüğe takılmaması için içerisinde ne olduğu-fiyatı yazan fatura) ve RMA onayının kanıtı olan belgeler (garantinizin onaylandığını belirten belgeler) tarafınıza gönderiliyor.
Şimdi bu belgelerle ne yapacağımızı, kargoya nasıl vereceğimizi anlatacağım. Tarafınıza gönderilen mesajların altında linkler-ek dosyalar olduğunu görecekseniz. Bunlardan biri fatura,biri rma onayı, biri karşı ödemeli kargo kodu. Aşağıya hepsinden kaçar tane çıktı almanız gerektiğini ve nasıl koymanız gerektiğini ekledim. Bunlara ek olarak küçük bir kağıda ''#RMA NUMARASI - AD SOYAD'' yazıp ürünün üstüne yapıştırın.
Alıntıyı görüntüle

Kargonuzu verdikten sonra tracking number kısmında takibini yapabilirsiniz. Ürün hollandaya gidiyor, değişim yapılıp geri tarafınıza geliyor. Kargodan çıktığı günden itibaren bana her seferinde maksimum 10gün içinde geri ürünüm geldi, 4günde bile geldiği oldu. İlk mesajınıza cevap vermeleri 2-3gün sürüyor sonrasında ise işlem hızlanıyor. Aklınıza takılan, çözemediğiniz herhangi bir sorun olursa bu konu altında cevaplayacağım. Ben kulaklığımı bugün 16.55gibi kargoya verdim. Süreci sizinle paylaşıyor olacağım :') İyi forumlar.
takipteyimmmm
Mesaj otomatik birleştirildi:

bende geçen konu açtım cumartesş
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
ups.png

Kargoyu 10.04 16.55 gibi falan verdim, ankara>hollanda tahmini teslimat 12.04 8.30
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
223123.png

10nisan 16.55de hollandaya giden kargo 12nisan 11.23te teslim alındı.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
1681317747558.png

Yeni kulaklığım kargoya verildi aynı gün içerisinde.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
Forumda çok fazla satın aldığım yer ''sıkıntılı ürünü değişim yapmıyor, sorunumu çözmüyor'' tarzında konu gördüğüm için bu rehberi açmak istedim. Tam şuan da Corsairle süre gelen bir RMA işlemim olduğu için tüm detaylarıyla bu konu altına yığıyor olacağım. Kulaklığımın mikrofonu aşağı yukarı indirdiğim kısmı gevşediği için mikrofon kapalıyken bir anda aşağı düşüp açılıyordu.
Öncelikle yurtiçi-yurtdışı aldığınız tüm Corsair ürünlerine, Corsair global tarafından da destek sağlanıyor. Ben garantiye ihtiyacım olduğu zamanlarda her zaman global yoluyla çözdüm. Distribütörler veya satın aldığım firmalar ''Ürün 1 ay içinde elinizde olur, kullanıcı hatası'' tarzı söylemlerde bulunduğundan asla tercihim olmadı.
Şimdi gelelim bu işlem, bu süreç nasıl ilerliyor;


CORSAIR RMA burası Corsairin kendi global sitesi. Bir hesap oluşturun, sonrasında ''Contact us'' yazan yere tıklayın. Karşınıza böyle bir yer gelecek; burada istenilen bilgileri doldurun.Alıntıyı görüntüle
Ticket açıldıktan sonra my activities kısmında ticketiniz gözükecek ve bu ticket kayıt olduğunuz hesabın mailine bağlanacaktır; yani mail üzerinden konuşmaya devam edebilirsiniz.(Site üzerinden de aynı şekilde devam edebilirsiniz.)
Alıntıyı görüntüle
Bu mesaj sonrasında corsair en kısa sürede sizle iletişime geçiyor (cmt-pazar off day).
Alıntıyı görüntüle
Bu bilgileri de doldurup corsaire ilettikten sonra, size iade için gereken ; PREPAID LABEL (karşı ödemeli ups veya dhl kargo kodu), COMMERCIAL INVOICE (ürünün gümrüğe takılmaması için içerisinde ne olduğu-fiyatı yazan fatura) ve RMA onayının kanıtı olan belgeler (garantinizin onaylandığını belirten belgeler) tarafınıza gönderiliyor.
Şimdi bu belgelerle ne yapacağımızı, kargoya nasıl vereceğimizi anlatacağım. Tarafınıza gönderilen mesajların altında linkler-ek dosyalar olduğunu görecekseniz. Bunlardan biri fatura,biri rma onayı, biri karşı ödemeli kargo kodu. Aşağıya hepsinden kaçar tane çıktı almanız gerektiğini ve nasıl koymanız gerektiğini ekledim. Bunlara ek olarak küçük bir kağıda ''#RMA NUMARASI - AD SOYAD'' yazıp ürünün üstüne yapıştırın.
Alıntıyı görüntüle

Kargonuzu verdikten sonra tracking number kısmında takibini yapabilirsiniz. Ürün hollandaya gidiyor, değişim yapılıp geri tarafınıza geliyor. Kargodan çıktığı günden itibaren bana her seferinde maksimum 10gün içinde geri ürünüm geldi, 4günde bile geldiği oldu. İlk mesajınıza cevap vermeleri 2-3gün sürüyor sonrasında ise işlem hızlanıyor. Aklınıza takılan, çözemediğiniz herhangi bir sorun olursa bu konu altında cevaplayacağım. Ben kulaklığımı bugün 16.55gibi kargoya verdim. Süreci sizinle paylaşıyor olacağım :') İyi forumlar.
konuyu kaydettim hocam eyw bilgilendirme için.
 

quejy

80+ Bronze
Katılım
6 Haziran 2021
Mesajlar
1,634
Dahası  
Reaksiyon skoru
404
İsim
halil

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Katılım
17 Aralık 2022
Mesajlar
257
Dahası  
Reaksiyon skoru
88
İsim
Erdem Karaoğlu
Dostum kargolama süresinde ürün ile belgeleri ayrı poşetleyin ve ürün üstüne yapıştırın dedi bende. Sen nasıl yaptın ?

3 ticari belge + 1 Adet RMA onay belgesi + 1 adet UPS bilgileri olan belge kargodan ayrı şekilde paketleyip üstüne yapistirmam istendi. Yanlış bir adım var mı ?
 
Son düzenleme:

quejy

80+ Bronze
Katılım
6 Haziran 2021
Mesajlar
1,634
Dahası  
Reaksiyon skoru
404
İsim
halil

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,977
İsim
yusuf ecer
Dostum kargolama süresinde ürün ile belgeleri ayrı poşetleyin ve ürün üstüne yapıştırın dedi bende. Sen nasıl yaptın ?

3 ticari belge + 1 Adet RMA onay belgesi + 1 adet UPS bilgileri olan belge kargodan ayrı şekilde paketleyip üstüne yapistirmam istendi. Yanlış bir adım var mı ?
1681320147181.png
bu şekilde gönderin hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:

gönderim ücretidnen daha ucuzsa ürün istemiyorlar genelde veya gönderdiğinizde pcnizi kullanamayacağınız parçaları da gelişmiş rma ile alıyorlar
 

em1r oK?

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,464
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,118
İsim
emir yapar
Takip, yorumu beğenir misiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,021,292
Mesajlar
9,220,346
Üyeler
161,835
Son üye
Gozlerimikapatsam
Top Bottom