Neler Yeni

Yardım corsair void elite dip ses sorunu

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
qp den aldığım corsair void elite usb elime ulaştı ancak sağ alt köşeden ses ayarını yaptıgım sırada farkettim sesi bi seviyeye çektikten sonra fıss diye bi ses geliyor bunu nasıl giderebilirim bi kaç yol denedim fakat olmadı çok rahat iade etmek istemiyorum yardımcı olabilirmisiniz
 

imasa32

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
İsim
Sami Kökmen
qp den aldığım corsair void elite usb elime ulaştı ancak sağ alt köşeden ses ayarını yaptıgım sırada farkettim sesi bi seviyeye çektikten sonra fıss diye bi ses geliyor bunu nasıl giderebilirim bi kaç yol denedim fakat olmadı çok rahat iade etmek istemiyorum yardımcı olabilirmisiniz
ICUE uygulamasını tamamen silip temiz bir kurulum yapmayı deneyin denemediyseniz. (Bu arada Saian üstüne vurunca toz çıkaran kitaplar kategorisinde;))
 

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

imasa32

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
İsim
Sami Kökmen

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

imasa32

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
İsim
Sami Kökmen
evet ama daha sonra silip çıkartıp tekrar yükledim çok yol denedim bi türlü yapamadım
Aynı kulaklıktan bende de var da ben de bir yerde okumuştum ''temiz kurulum yaparken kulaklık takılı olmasın'' diye okumuştum.
 

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Aynı kulaklıktan bende de var da ben de bir yerde okumuştum ''temiz kurulum yaparken kulaklık takılı olmasın'' diye okumuştum.
iade mi etsem acaba cidden sorunun benden kaynaklı olduğunu bilsem tamam format bile atarım ama sorun kulaklıkta mı bende mi onu bilmiyorum
 

imasa32

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
İsim
Sami Kökmen
iade mi etsem acaba cidden sorunun benden kaynaklı olduğunu bilsem tamam format bile atarım ama sorun kulaklıkta mı bende mi onu bilmiyorum
icue'nin önceki versiyonlarını yüklemeye dene bir de yine temiz kurulum yaparak, kulaklık takılı olmayarak
 

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
icue'nin önceki versiyonlarını yüklemeye dene bir de yine temiz kurulum yaparak, kulaklık takılı olmayarak
Herkese selam,

Sorun aslında ürünle ilgili değil, ancak dongle'ı bir USB bağlantı noktasına ilk kez taktığınızda ve iCUE sürücünün zaten kurulu olduğunu gördüğü için Windows 10'un varsayılan sürücüsü yüklüyor, doğru Corsair OEM sürücüsü yerine bu hatalı One'ı kullanıyor. (Creative Update Windows, sürücüleri farklı şekilde ele aldığından beri.)

Bunun olmasını durdurmak ve Corsair Void kulaklığını bu sorun olmadan kurmak için aşağıdakileri yapın:

1. iCUE'yi programlardan ve özelliklerden kaldırın ve yeniden başlatın.

Şimdi Windows cihazı otomatik olarak tekrar alacak ve sürücüyü yeniden kuracaktır.
Aygıtı tekrar kaldırmak ve yeniden yüklenmesini durdurmak için aşağıdakileri yapın (başka aygıtlar ileride sorun çıkarırsa, bunu daha sonra yeniden etkinleştirin):

2. "Aygıt Yöneticisi" -> "görünüm" -> "kapsayıcıya göre cihazlar" seçeneğine gidin.

3. "Corsair Void RGB Kablosuz Oyun kulaklığı" kutusunun altındaki tüm cihazları sağ tıklayın ve kaldırın ve "aygıt sürücülerini sil" seçeneğini işaretlediğinizden emin olun.

4. Denetim masası "donanım" altında arama yapın ve ardından altı çizili "aygıt sürücüsü kurulum ayarlarını değiştir"i seçin. -> "sürücüleri otomatik olarak indir..." seçeneğini "hayır" veya "hiçbir zaman" olarak değiştirin (başka cihazlar gelecekte sorun çıkarırsa, bunu daha sonra yeniden etkinleştirin).

5. Cihaz, Windows 10 ayarları Uygulamasında "cihazlar" altında hala görünüyorsa, oradan da kaldırın.

6. Dongle'ı Bilgisayardan çıkarın ve yeniden başlatın.

7. iCUE'nin en son sürümünü dongle takılı değilken yükleyin ve yeniden başlatın.

8. Dongle'ı takın, iCUE Otomatik olarak başlayacak ve "hiçbir aygıt algılanmadı" diyecek, ardından Windows yanlış varsayılan sürücüyü yükleyecektir.

9. "Aygıt Yöneticisi" -> "görünüm" -> "kapsayıcıya göre cihazlar"a geri dönün ve "Corsair Void RGB Kablosuz Oyun kulaklığı" kabı altındaki tüm sürücüleri tekrar kaldırın.

10. iCUE Şimdi cihazınızı tekrar Otomatik olarak algılayacak ve doğru sürücüyü yeniden yükleyecektir.

Bu benim sorunumu düzeltti ve umarım bu eğitim, aynı sorunu yaşayan bazılarınıza yardımcı olur.
Sizin için de işe yaradıysa bana bildirin.
Mutlu dinlemeler.


bunu yapıyorum ama son adımda otomatik algılamıyor beklemem mi gerekyiyor bilmiyorum 10 dakika bekledim hiç bi şey yapmıyor birbirimize bakıp duruyoruz icue ile
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,046
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Herkese selam,

Sorun aslında ürünle ilgili değil, ancak dongle'ı bir USB bağlantı noktasına ilk kez taktığınızda ve iCUE sürücünün zaten kurulu olduğunu gördüğü için Windows 10'un varsayılan sürücüsü yüklüyor, doğru Corsair OEM sürücüsü yerine bu hatalı One'ı kullanıyor. (Creative Update Windows, sürücüleri farklı şekilde ele aldığından beri.)

Bunun olmasını durdurmak ve Corsair Void kulaklığını bu sorun olmadan kurmak için aşağıdakileri yapın:

1. iCUE'yi programlardan ve özelliklerden kaldırın ve yeniden başlatın.

Şimdi Windows cihazı otomatik olarak tekrar alacak ve sürücüyü yeniden kuracaktır.
Aygıtı tekrar kaldırmak ve yeniden yüklenmesini durdurmak için aşağıdakileri yapın (başka aygıtlar ileride sorun çıkarırsa, bunu daha sonra yeniden etkinleştirin):

2. "Aygıt Yöneticisi" -> "görünüm" -> "kapsayıcıya göre cihazlar" seçeneğine gidin.

3. "Corsair Void RGB Kablosuz Oyun kulaklığı" kutusunun altındaki tüm cihazları sağ tıklayın ve kaldırın ve "aygıt sürücülerini sil" seçeneğini işaretlediğinizden emin olun.

4. Denetim masası "donanım" altında arama yapın ve ardından altı çizili "aygıt sürücüsü kurulum ayarlarını değiştir"i seçin. -> "sürücüleri otomatik olarak indir..." seçeneğini "hayır" veya "hiçbir zaman" olarak değiştirin (başka cihazlar gelecekte sorun çıkarırsa, bunu daha sonra yeniden etkinleştirin).

5. Cihaz, Windows 10 ayarları Uygulamasında "cihazlar" altında hala görünüyorsa, oradan da kaldırın.

6. Dongle'ı Bilgisayardan çıkarın ve yeniden başlatın.

7. iCUE'nin en son sürümünü dongle takılı değilken yükleyin ve yeniden başlatın.

8. Dongle'ı takın, iCUE Otomatik olarak başlayacak ve "hiçbir aygıt algılanmadı" diyecek, ardından Windows yanlış varsayılan sürücüyü yükleyecektir.

9. "Aygıt Yöneticisi" -> "görünüm" -> "kapsayıcıya göre cihazlar"a geri dönün ve "Corsair Void RGB Kablosuz Oyun kulaklığı" kabı altındaki tüm sürücüleri tekrar kaldırın.

10. iCUE Şimdi cihazınızı tekrar Otomatik olarak algılayacak ve doğru sürücüyü yeniden yükleyecektir.

Bu benim sorunumu düzeltti ve umarım bu eğitim, aynı sorunu yaşayan bazılarınıza yardımcı olur.
Sizin için de işe yaradıysa bana bildirin.
Mutlu dinlemeler.


bunu yapıyorum ama son adımda otomatik algılamıyor beklemem mi gerekyiyor bilmiyorum 10 dakika bekledim hiç bi şey yapmıyor birbirimize bakıp duruyoruz icue ile
Bu kablosuz icin geçerli diye biliyorum ,siz yine önce kulaklığı çıkarıp temiz kurulum deneyin olmadı bunu yaparsınız ama bu dedigim gibi kablosuz için diye hatırlıyorum.
 

Saian SS

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
809
Dahası  
Reaksiyon skoru
440
Yaş
23
İsim
Mehmet
Bu kablosuz icin geçerli diye biliyorum ,siz yine önce kulaklığı çıkarıp temiz kurulum deneyin olmadı bunu yaparsınız ama bu dedigim gibi kablosuz için diye hatırlıyorum.
temiz kurulumu nasıl yapabilirim biraz açarmısınız yapmadıgım bi şey yapıyo olabilirim gerçekten aşırı memnun kaldım sadece şu dip ses olayı canımı sıkıyor iade etmek istemiyorum

temiz kurulum olarak sayılıyorsa icue yi kaldırıyorum dip ses sorunu devam ediyor kuruyorum yine devam ediyor

ben kulaklığı sipariş verdigimde icue hazır dursun diye kurmuştum kulaklık bugün geldi bilgisayarı açtım usbyi taktım ve sürekli dip ses ile karşılaştım
 
Top Bottom