Neler Yeni

Çözüldü✓ (ÇÖZÜLDÜ) Gaming.Gen.Tr

Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Semih NARİN
26 OCAK PERŞEMBE EDIT : PARA İADEM GERÇEKLEŞTİ SORUNUM ÇÖZÜLDÜ.
 
Son düzenleme:

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032
Size son günlerde bir online alışveriş sitesinden yaşadığım problemle alakalı yazmaktayım. Firmanın adı Gaming.Gen.Tr ( BETA OYUN TEKNOLOJİ A.Ş).


Sitelerinden 8 Ocak 2023 tarihinde kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürünü Salı günü yani 10 Ocak.2023 tarihinde 17:10 Yurtiçi Kargo ile teslim aldım. Ancak kulaklığı beğenmedim ve beklediğim gibi bir ürün bulamadım ve kulaklıkta herhangi bir sorun bulunmamakta. Ürünü iade etmek istediğimi ve Cayma Hakkımı kullanmak istediğimi kendilerine 12 Ocak Tarihinde bildirdim. Daha sonra 12 Ocak Tarihinde ürünü yurtiçi kargo ile kendilerine ilettim. 16,17, ve 18 Ocak tarihlerinde sürekli kendilerini aradım kontrol etmek için ve bu 3 gün boyunca ürünün incelendiğini öğrendim. Bugün itibariyle yani 18 Ocak, teknik servisten red aldığını daha sonra yönetim ekibine yönlendirildiğini ve oradan da red aldığını öğrendim.

Üründe herhangi bir arıza olmamasına rağmen iade alamayacaklarını ve ürünün hijyen ürünü olduğu için kabul edemeyeceklerini bu yüzden ürünü tekrar bana yollayacaklarını söylediler. Bende kendilerine ürünü teslim almayacağımı ve bu ürünü iade edeceğimi cayma hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimi tekrar bildirdim (THH'yi arayarak böyle yapmam gerektiği söylendi) ancak bir çözüme kavuşamadı hala. Bu süre zarfında gerek şikayetvar.com adresine gerek ise THH'ye başvurdum.

Şikayetvar.com adresindeki konu : İlgili Şikayet Konum

THH Başvurumu yaptım.

Ürünü iade etmek istediğime dair mailim mevcut.

Ürünü iade etmek istediğime dair ve cayma hakkımı kullanmak istediğime dair diğer kanıtımda var.

Ürünü sitelerinden satın aldığıma dair kanıtım mevcut.

İlgili ürünle alakalı Faturamda mevcut.

Ürünü onlara geri gönderdiğime dair kanıtım mevcut.

İade etmek için kargoya verdiğime ve gönderdiğim ürünü teslim aldıklarına dair kanıtım mevcut.

Adem Helvacı ile iletişime de geçtim.

Not :
Daha önce sanırım 6-7 ay önce başka bir firmadan aldığım kulaküstü kulaklığı çok rahat iade etmiştim. Ancak bu firma iade konusunda 6502 nolu yasal hakkımdan beni mahrum bırakıyor anlamıyorum...

Ayrıca, bu linkte benim gibi bir sorunu farklı bir sitede yaşayan arkadaşın THH sonucu Kulaküstü Kulaklık İadesi Ve THH Kararı Almış bir Tüketici.

Cayma Hakkının kabul olmadığı durumlar.


Cayma Hakkı ile İade Gerçekleştirebilirsiniz

Cayma hakkını, bir tüketicinin internet alışverişlerindeki en büyük güvencesi olarak da niteleyebiliriz. TKHK madde 48/3 gereği mal satışları bakımından taahhüt edilen süre 30 günü geçemez. Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır. COVID-19 nedeniyle alınan tedbirler kapsamında stok olmaması nedeniyle siparişin teslim edilmesi mümkün olmadığında satıcı tüketiciye durumu üç gün içinde yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir. Tüketicinin cayma hakkı bulunmayan ürünler şöyle:

Kişiye özel olarak üretilen veya özel hale getirilen ürünler
Mayo, iç çamaşırı veya kozmetik gibi hijyenik açıdan hassas ürünler
DVD ve CD gibi çoğaltılabilecek ürünler
Kitap ve dergi gibi basılı ürünler
Yazılım programları
Son kullanma tarihine sahip, çabuk bozulma riski taşıyan ürünler
Mücevherat
Uçak biletleri, tur ve otel hizmetleri


Şimdiden ilginiz alakanız için teşekkür ederim. Gerçekten mağdur olmak istemiyorum. Sizlerden destek beklemekteyim ilgili görüntüleri buraya eklemek istemedim ancak dilerseniz şikayetvar.com'da bir kısmını sansürlü bir şekilde görebilirsiniz.

Saygılarımla,
Geçmiş Olsun Öncelikle Gaming Gen Ve Sinerji Bunlardan Ürün Alınmaz
 

ayberkd50

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
2,612
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,077
Konum
Ankara
İsim
Ayberk dik
İlgilendiği Kategoriler
Motorlu motorsuz araçlar, telefon(mobil cihazlar), bilgisayar
Instagram
ayberkd50
Size son günlerde bir online alışveriş sitesinden yaşadığım problemle alakalı yazmaktayım. Firmanın adı Gaming.Gen.Tr ( BETA OYUN TEKNOLOJİ A.Ş).


Sitelerinden 8 Ocak 2023 tarihinde kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürünü Salı günü yani 10 Ocak.2023 tarihinde 17:10 Yurtiçi Kargo ile teslim aldım. Ancak kulaklığı beğenmedim ve beklediğim gibi bir ürün bulamadım ve kulaklıkta herhangi bir sorun bulunmamakta. Ürünü iade etmek istediğimi ve Cayma Hakkımı kullanmak istediğimi kendilerine 12 Ocak Tarihinde bildirdim. Daha sonra 12 Ocak Tarihinde ürünü yurtiçi kargo ile kendilerine ilettim. 16,17, ve 18 Ocak tarihlerinde sürekli kendilerini aradım kontrol etmek için ve bu 3 gün boyunca ürünün incelendiğini öğrendim. Bugün itibariyle yani 18 Ocak, teknik servisten red aldığını daha sonra yönetim ekibine yönlendirildiğini ve oradan da red aldığını öğrendim.

Üründe herhangi bir arıza olmamasına rağmen iade alamayacaklarını ve ürünün hijyen ürünü olduğu için kabul edemeyeceklerini bu yüzden ürünü tekrar bana yollayacaklarını söylediler. Bende kendilerine ürünü teslim almayacağımı ve bu ürünü iade edeceğimi cayma hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimi tekrar bildirdim (THH'yi arayarak böyle yapmam gerektiği söylendi) ancak bir çözüme kavuşamadı hala. Bu süre zarfında gerek şikayetvar.com adresine gerek ise THH'ye başvurdum.

Şikayetvar.com adresindeki konu : İlgili Şikayet Konum

THH Başvurumu yaptım.

Ürünü iade etmek istediğime dair mailim mevcut.

Ürünü iade etmek istediğime dair ve cayma hakkımı kullanmak istediğime dair diğer kanıtımda var.

Ürünü sitelerinden satın aldığıma dair kanıtım mevcut.

İlgili ürünle alakalı Faturamda mevcut.

Ürünü onlara geri gönderdiğime dair kanıtım mevcut.

İade etmek için kargoya verdiğime ve gönderdiğim ürünü teslim aldıklarına dair kanıtım mevcut.

Adem Helvacı ile iletişime de geçtim.

Not :
Daha önce sanırım 6-7 ay önce başka bir firmadan aldığım kulaküstü kulaklığı çok rahat iade etmiştim. Ancak bu firma iade konusunda 6502 nolu yasal hakkımdan beni mahrum bırakıyor anlamıyorum...

Ayrıca, bu linkte benim gibi bir sorunu farklı bir sitede yaşayan arkadaşın THH sonucu Kulaküstü Kulaklık İadesi Ve THH Kararı Almış bir Tüketici.

Cayma Hakkının kabul olmadığı durumlar.


Cayma Hakkı ile İade Gerçekleştirebilirsiniz

Cayma hakkını, bir tüketicinin internet alışverişlerindeki en büyük güvencesi olarak da niteleyebiliriz. TKHK madde 48/3 gereği mal satışları bakımından taahhüt edilen süre 30 günü geçemez. Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır. COVID-19 nedeniyle alınan tedbirler kapsamında stok olmaması nedeniyle siparişin teslim edilmesi mümkün olmadığında satıcı tüketiciye durumu üç gün içinde yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir. Tüketicinin cayma hakkı bulunmayan ürünler şöyle:

Kişiye özel olarak üretilen veya özel hale getirilen ürünler
Mayo, iç çamaşırı veya kozmetik gibi hijyenik açıdan hassas ürünler
DVD ve CD gibi çoğaltılabilecek ürünler
Kitap ve dergi gibi basılı ürünler
Yazılım programları
Son kullanma tarihine sahip, çabuk bozulma riski taşıyan ürünler
Mücevherat
Uçak biletleri, tur ve otel hizmetleri


Şimdiden ilginiz alakanız için teşekkür ederim. Gerçekten mağdur olmak istemiyorum. Sizlerden destek beklemekteyim ilgili görüntüleri buraya eklemek istemedim ancak dilerseniz şikayetvar.com'da bir kısmını sansürlü bir şekilde görebilirsiniz.

Saygılarımla,
Kesinlikle emin olmamakla beraber kulaklık kişisel eşya sayıldığı için olmuyor diye biliyorum.
 

fahrettinaga

80+ Bronze
Katılım
24 Temmuz 2022
Mesajlar
1,670
Dahası  
Reaksiyon skoru
815
İsim
fahret yukas
Size son günlerde bir online alışveriş sitesinden yaşadığım problemle alakalı yazmaktayım. Firmanın adı Gaming.Gen.Tr ( BETA OYUN TEKNOLOJİ A.Ş).


Sitelerinden 8 Ocak 2023 tarihinde kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürünü Salı günü yani 10 Ocak.2023 tarihinde 17:10 Yurtiçi Kargo ile teslim aldım. Ancak kulaklığı beğenmedim ve beklediğim gibi bir ürün bulamadım ve kulaklıkta herhangi bir sorun bulunmamakta. Ürünü iade etmek istediğimi ve Cayma Hakkımı kullanmak istediğimi kendilerine 12 Ocak Tarihinde bildirdim. Daha sonra 12 Ocak Tarihinde ürünü yurtiçi kargo ile kendilerine ilettim. 16,17, ve 18 Ocak tarihlerinde sürekli kendilerini aradım kontrol etmek için ve bu 3 gün boyunca ürünün incelendiğini öğrendim. Bugün itibariyle yani 18 Ocak, teknik servisten red aldığını daha sonra yönetim ekibine yönlendirildiğini ve oradan da red aldığını öğrendim.

Üründe herhangi bir arıza olmamasına rağmen iade alamayacaklarını ve ürünün hijyen ürünü olduğu için kabul edemeyeceklerini bu yüzden ürünü tekrar bana yollayacaklarını söylediler. Bende kendilerine ürünü teslim almayacağımı ve bu ürünü iade edeceğimi cayma hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimi tekrar bildirdim (THH'yi arayarak böyle yapmam gerektiği söylendi) ancak bir çözüme kavuşamadı hala. Bu süre zarfında gerek şikayetvar.com adresine gerek ise THH'ye başvurdum.

Şikayetvar.com adresindeki konu : İlgili Şikayet Konum

THH Başvurumu yaptım.

Ürünü iade etmek istediğime dair mailim mevcut.

Ürünü iade etmek istediğime dair ve cayma hakkımı kullanmak istediğime dair diğer kanıtımda var.

Ürünü sitelerinden satın aldığıma dair kanıtım mevcut.

İlgili ürünle alakalı Faturamda mevcut.

Ürünü onlara geri gönderdiğime dair kanıtım mevcut.

İade etmek için kargoya verdiğime ve gönderdiğim ürünü teslim aldıklarına dair kanıtım mevcut.

Adem Helvacı ile iletişime de geçtim.

Not :
Daha önce sanırım 6-7 ay önce başka bir firmadan aldığım kulaküstü kulaklığı çok rahat iade etmiştim. Ancak bu firma iade konusunda 6502 nolu yasal hakkımdan beni mahrum bırakıyor anlamıyorum...

Ayrıca, bu linkte benim gibi bir sorunu farklı bir sitede yaşayan arkadaşın THH sonucu Kulaküstü Kulaklık İadesi Ve THH Kararı Almış bir Tüketici.

Cayma Hakkının kabul olmadığı durumlar.


Cayma Hakkı ile İade Gerçekleştirebilirsiniz

Cayma hakkını, bir tüketicinin internet alışverişlerindeki en büyük güvencesi olarak da niteleyebiliriz. TKHK madde 48/3 gereği mal satışları bakımından taahhüt edilen süre 30 günü geçemez. Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır. COVID-19 nedeniyle alınan tedbirler kapsamında stok olmaması nedeniyle siparişin teslim edilmesi mümkün olmadığında satıcı tüketiciye durumu üç gün içinde yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir. Tüketicinin cayma hakkı bulunmayan ürünler şöyle:

Kişiye özel olarak üretilen veya özel hale getirilen ürünler
Mayo, iç çamaşırı veya kozmetik gibi hijyenik açıdan hassas ürünler
DVD ve CD gibi çoğaltılabilecek ürünler
Kitap ve dergi gibi basılı ürünler
Yazılım programları
Son kullanma tarihine sahip, çabuk bozulma riski taşıyan ürünler
Mücevherat
Uçak biletleri, tur ve otel hizmetleri


Şimdiden ilginiz alakanız için teşekkür ederim. Gerçekten mağdur olmak istemiyorum. Sizlerden destek beklemekteyim ilgili görüntüleri buraya eklemek istemedim ancak dilerseniz şikayetvar.com'da bir kısmını sansürlü bir şekilde görebilirsiniz.

Saygılarımla,
adamlar haklı kulaklıkta sorun yoksa iade almamaları doğal kutusu açılan üründe iade almak mantıksız
 

ayberkd50

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
2,612
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,077
Konum
Ankara
İsim
Ayberk dik
İlgilendiği Kategoriler
Motorlu motorsuz araçlar, telefon(mobil cihazlar), bilgisayar
Instagram
ayberkd50

unknownuser

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
1,515
En İyi Cevap
4
Büyük firmalarda kutusu açılmış,kullanılmış, üzerinden 29 gün geçmiş ürünüleri bile iade edebilirsiniz ama Türkiye pazarında bulunan Gaming.gen itopya veyahut sinerji gibi kısmen küçük firmalarda bunları yapamazsınız. Bunun nedeni ise firmanın gücü ve imkanlarıdır. Gaming.gen'i haklı buluyorum açıkçası.
 

ayberkd50

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
2,612
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,077
Konum
Ankara
İsim
Ayberk dik
İlgilendiği Kategoriler
Motorlu motorsuz araçlar, telefon(mobil cihazlar), bilgisayar
Instagram
ayberkd50
Büyük firmalarda kutusu açılmış,kullanılmış, üzerinden 29 gün geçmiş ürünüleri bile iade edebilirsiniz ama Türkiye pazarında bulunan Gaming.gen itopya veyahut sinerji gibi kısmen küçük firmalarda bunları yapamazsınız. Bunun nedeni ise firmanın gücü ve imkanlarıdır. Gaming.gen'i haklı buluyorum açıkçası.
Hem de bana göre o kişisel eşya ya girer. O yüzden de olmaz.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,716
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Hijyen ürünler kategorisine giren ürünlerde red işlemi uygulanabilmektedir. Tekrar satışa uygun olmayan veya hijyen gerektiren ürünlerde satıcının iade red işlemi yapması anormal bir durum değildir.
 

ayberkd50

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
2,612
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,077
Konum
Ankara
İsim
Ayberk dik
İlgilendiği Kategoriler
Motorlu motorsuz araçlar, telefon(mobil cihazlar), bilgisayar
Instagram
ayberkd50
Bir sürü konu ve şikayet var bu şekilde. İtopya vb. sitelerden ürün alıyorsanız yaşayabileceğiniz müşteri memnuniyetsizliğine hazır olmalısınız, sorunsuz alışveriş olursa şanslı sayılırsınız.
Satım almada sorun çıkacağını sanmıyorum ama iade ve değişim konusunda koca media markt ve vatan bile saçma sebepler bulup reddediyorlar. Türkiye pazarında bence iade ve değişim tümden sıkıntılı. Sadece bu firmaların üstüne yıkmamak gerekli.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,716
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Kulakiçi kulaklıklarda bu kategoriye dahil olduğu için aslında tamamen Kulak içi kulaklıklardan kaynaklı Kulaklık kategorisi bu şekilde hijyen ürün listesine dahil edilmiştir.
 

R3b311i0n_01

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,622
Bunun bana göre, sana göresi yok, mevzuat nelerin hijyen eşyası olduğunu açıkça belirtmiş. Bunlar arasında kulaklık yok.
Mevzuata göre kutusu açılmış ürün de iade edilebilir.
Bu konuda tüketici %100 haklıdır. Firmayı haklı bulanlar ya kanuni haklarını bilmiyor yada firmaların haklarını yemelerine alışmışlar veyahutta firmayla bağlantılıdır.

Ayrıca firmanın iyisi iade aşamasında belli olur.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom