Neler Yeni

Çözüldü✓ (ÇÖZÜLDÜ) Gaming.Gen.Tr

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Aderal

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
1,632
İyi olmuş ne bekliyordun. Al kullan kafana göre iade et. Birde kulaklık hijyen ürünü. Adam nasıl satacak onu geri. Sen başkasının kulağına değmiş kullanılmış kutusu açılmış ürünü alır mısın ? Adam gibi araştırın öyle alın sizin gibiler (araştırmadan alan sebepsizce iade edenler) yüzünden cayma hakkı kaldırılıyordu az kalsın
 
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Semih NARİN
Destek olan, olmayan herkese teşekkürler :)

Ürünü ben kullansamda 14 gün içerisinde iade etme hakkım var (ürüne zarar vermemek kaydıyla ki zaten ben ürünü onlara gönderdim ve üründe herhangi bir sorunun olmadığını söylediler bakın bunuda konu içerisine yazdım tam okuyunuz.) Ürünün performansını kutuyu açmadan ve kullanmadan bilemem sonuçta.


Lütfen Şu 2 Linki inceleyin;


https://forum.donanimarsivi.com/kon...-sorumluluklari-uezerine.670708/#post-6427642



 
Son düzenleme:

Oppss1903

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2022
Mesajlar
862
Dahası  
Reaksiyon skoru
381
İsim
Burak Ergül
Büyük firmalarda kutusu açılmış,kullanılmış, üzerinden 29 gün geçmiş ürünüleri bile iade edebilirsiniz ama Türkiye pazarında bulunan Gaming.gen itopya veyahut sinerji gibi kısmen küçük firmalarda bunları yapamazsınız. Bunun nedeni ise firmanın gücü ve imkanlarıdır. Gaming.gen'i haklı buluyorum açıkçası.
Hangi firma o ya alalım birşeyler kullanıp iade edelim her ay bir firmada yapar zaman geçiririz
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,877
Destek olan, olmayan herkese teşekkürler :)

Ürünü ben kullansamda 14 gün içerisinde iade etme hakkım var (ürüne zarar vermemek kaydıyla ki zaten ben ürünü onlara gönderdim ve üründe herhangi bir sorunun olmadığını söylediler bakın bunuda konu içerisine yazdım tam okuyunuz.) Ürünün performansını kutuyu açmadan ve kullanmadan bilemem sonuçta.


Lütfen Şu 2 Linki inceleyin;


https://forum.donanimarsivi.com/kon...-sorumluluklari-uezerine.670708/#post-6427642



öyle diyorsunda senin aldığın ürün hijyen kategorisine giriyor hangi şartlarda kullandığını veyahut herhangi bir hastalığın olup olmadığını nerden bilebilir hani iade alsınlar diye saçmala seviyesinede girmene gerek yok
 
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Semih NARİN
öyle diyorsunda senin aldığın ürün hijyen kategorisine giriyor hangi şartlarda kullandığını veyahut herhangi bir hastalığın olup olmadığını nerden bilebilir hani iade alsınlar diye saçmala seviyesinede girmene gerek yok
Saçmayalan yok :)
 

Ekler

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    116.8 KB · Hit: 38

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,877
Saçmayalan yok :)
Sitemizde satılan bütün ürünler en az 2 yıl boyunca yetkili servis garantisi altındadır.
Ürünlerde kullanıcı hatası dışında bir arıza olması durumunda yetkili servislerde ücretsiz tamir edilmektedir.
Arızalı ürünler için garanti belgenizde yer alan, servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan yetkili servisten destek alabilirsiniz.
Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından, ürünlerde bir arıza yoksa iade/değişim yapılmamaktadır.
Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edildikten sonra ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.
Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir.
Başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmez.
Açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satamayacağımız için monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık vb) buna benzer tüm ürünlerde sadece ürün hiç kullanılmadıysa iade kabul edilmektedir.
Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.
Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz.
Ürünleri yollamadan önce www.gaming.gen.tr/iletisim adresinden bildirimde bulunarak onay alınız.

ürün almadan ne aldığınızı bilin o zaman bol şans :kekw:
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,812
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,210
İsim
Necati
Size son günlerde bir online alışveriş sitesinden yaşadığım problemle alakalı yazmaktayım. Firmanın adı Gaming.Gen.Tr ( BETA OYUN TEKNOLOJİ A.Ş).


Sitelerinden 8 Ocak 2023 tarihinde kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürünü Salı günü yani 10 Ocak.2023 tarihinde 17:10 Yurtiçi Kargo ile teslim aldım. Ancak kulaklığı beğenmedim ve beklediğim gibi bir ürün bulamadım ve kulaklıkta herhangi bir sorun bulunmamakta. Ürünü iade etmek istediğimi ve Cayma Hakkımı kullanmak istediğimi kendilerine 12 Ocak Tarihinde bildirdim. Daha sonra 12 Ocak Tarihinde ürünü yurtiçi kargo ile kendilerine ilettim. 16,17, ve 18 Ocak tarihlerinde sürekli kendilerini aradım kontrol etmek için ve bu 3 gün boyunca ürünün incelendiğini öğrendim. Bugün itibariyle yani 18 Ocak, teknik servisten red aldığını daha sonra yönetim ekibine yönlendirildiğini ve oradan da red aldığını öğrendim.

Üründe herhangi bir arıza olmamasına rağmen iade alamayacaklarını ve ürünün hijyen ürünü olduğu için kabul edemeyeceklerini bu yüzden ürünü tekrar bana yollayacaklarını söylediler. Bende kendilerine ürünü teslim almayacağımı ve bu ürünü iade edeceğimi cayma hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimi tekrar bildirdim (THH'yi arayarak böyle yapmam gerektiği söylendi) ancak bir çözüme kavuşamadı hala. Bu süre zarfında gerek şikayetvar.com adresine gerek ise THH'ye başvurdum.

Şikayetvar.com adresindeki konu : İlgili Şikayet Konum

THH Başvurumu yaptım.

Ürünü iade etmek istediğime dair mailim mevcut.

Ürünü iade etmek istediğime dair ve cayma hakkımı kullanmak istediğime dair diğer kanıtımda var.

Ürünü sitelerinden satın aldığıma dair kanıtım mevcut.

İlgili ürünle alakalı Faturamda mevcut.

Ürünü onlara geri gönderdiğime dair kanıtım mevcut.

İade etmek için kargoya verdiğime ve gönderdiğim ürünü teslim aldıklarına dair kanıtım mevcut.

Adem Helvacı ile iletişime de geçtim.

CİMERE BAŞVURDUM

Not :
Daha önce sanırım 6-7 ay önce başka bir firmadan aldığım kulaküstü kulaklığı çok rahat iade etmiştim. Ancak bu firma iade konusunda 6502 nolu yasal hakkımdan beni mahrum bırakıyor anlamıyorum...

Ayrıca, bu linkte benim gibi bir sorunu farklı bir sitede yaşayan arkadaşın THH sonucu Kulaküstü Kulaklık İadesi Ve THH Kararı Almış bir Tüketici.

Cayma Hakkının kabul olmadığı durumlar.


Cayma Hakkı ile İade Gerçekleştirebilirsiniz

Cayma hakkını, bir tüketicinin internet alışverişlerindeki en büyük güvencesi olarak da niteleyebiliriz. TKHK madde 48/3 gereği mal satışları bakımından taahhüt edilen süre 30 günü geçemez. Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır. COVID-19 nedeniyle alınan tedbirler kapsamında stok olmaması nedeniyle siparişin teslim edilmesi mümkün olmadığında satıcı tüketiciye durumu üç gün içinde yazılı olarak bildirmeli ve bedeli iade etmelidir. Tüketicinin cayma hakkı bulunmayan ürünler şöyle:

Kişiye özel olarak üretilen veya özel hale getirilen ürünler
Mayo, iç çamaşırı veya kozmetik gibi hijyenik açıdan hassas ürünler
DVD ve CD gibi çoğaltılabilecek ürünler
Kitap ve dergi gibi basılı ürünler
Yazılım programları
Son kullanma tarihine sahip, çabuk bozulma riski taşıyan ürünler
Mücevherat
Uçak biletleri, tur ve otel hizmetleri


Şimdiden ilginiz alakanız için teşekkür ederim. Gerçekten mağdur olmak istemiyorum. Sizlerden destek beklemekteyim ilgili görüntüleri buraya eklemek istemedim ancak dilerseniz şikayetvar.com'da bir kısmını sansürlü bir şekilde görebilirsiniz.

Saygılarımla,
Amazon dışındaki hiçbir firmada koşulsuz iade yok , ayrıca iade almamakta haklılar çünkü hijyen konusunda sıkıntı çıkabilir, sonuçta kafa kısmına takılıyor ve kutusunuda açmışsın zaten , gayet normal red alması , gaminggenin bir suçu yok.
 

Coolpanda

80+ Silver
Katılım
19 Aralık 2020
Mesajlar
2,380
Adamlar haklı. Senin kullandığın kulaklığı başkası giyecek değil?
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,812
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,210
İsim
Necati
Sitemizde satılan bütün ürünler en az 2 yıl boyunca yetkili servis garantisi altındadır.
Ürünlerde kullanıcı hatası dışında bir arıza olması durumunda yetkili servislerde ücretsiz tamir edilmektedir.
Arızalı ürünler için garanti belgenizde yer alan, servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan yetkili servisten destek alabilirsiniz.
Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından, ürünlerde bir arıza yoksa iade/değişim yapılmamaktadır.
Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edildikten sonra ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.
Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir.
Başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmez.
Açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satamayacağımız için monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık vb) buna benzer tüm ürünlerde sadece ürün hiç kullanılmadıysa iade kabul edilmektedir.
Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.
Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz.
Ürünleri yollamadan önce www.gaming.gen.tr/iletisim adresinden bildirimde bulunarak onay alınız.

ürün almadan ne aldığınızı bilin o zaman bol şans :kekw:
Bence gaminggenin hiçbir suçu yok açılmış kullanılmış kulaklığı niye iade alsınlar ki ayrıca zaten sizin attığınız gibide sitede yazmışlar zaten detaylı olaraı
 
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Semih NARİN
Evet kimine göre ben kimine göre firma haklı dediğim gibi tüm yorumlara saygım sonsuz hakaret ve seviyesiz olmadığı sürece. Bakalım haklı haksız kararını THH verecek. Cimere ve Ticaret bakanlığınada başvurdum. Thh ile tekrar iletişime geçip konuyu anlattım ve bana ürünün iadesinin gerçekleşmesi gerektiğini ürünü size gönderdiklerinde kesinlikle teslim almamam gerektiğinide temsilci arkadaş bana iletti umarım dediği gibi olur.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,055
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,055
İsim
Batuhan Divrik
Hijyen ürünü sayılıyor demedim ki? Sen kutuyu açıyorsun, kullanıyorsun beğenmedim deyip iade ediyorsun. Oldu o zaman herkes böyle yapsın. 14 gün iade var evet biliyoruz. Ben de geçen klavye iadesinde kullandım. Space tuşundan aşırı derecede yay sesi vardı gönderdim. İade onaylandı. Ama sen sorunsuz almışsın ürünü. Kişisel tatmin olmadığı için geri iade göndereyim başka ürün alırım onu da kullanırım beğenmezsem onu da iade ederim kafasındasın. Bu bize verilen hakkı suistimal etmektir. Sırf sizin gibi kafalar yüzünden bir ara kaldırıldı bu hak. Gündem yapılmasa böyle bir hakkımız olmayacaktı.
Umarım iade almaz Gaminggen. Sevmiyorum firmayı ama bu konuda yanındayım.
Asıl sen boş yapma. Bildiğin tek şey ben haklıyım iade ederim kafası.
Adam gibi araştırsaydın iade ile uğraşmazdın. Millet 1000 TL klavye alana kadar her yere bakıyor sonra alıyor. Bana ne ya senin kendi keyfinden.
Desen ki üründe dip ses var, cızırtı var, kablo deforme ya da ses sorunu var tamam. Ama sen herkese verilen iade hakkına kendi keyfine göre suistimal ediyorsun.
İstediğin yere başvur. Satıcı da inat eder uzat gider.
Sen de araştırıp yay sesinin çoğu mekanik klavyede olduğunu öğrenseydin niye iade ettin ? Böyle saçma bir bakış mı var ? Adamın suistimal ettiğini nereden anladın acaba ? Ben sürekli yapıyorum gibi bir ifade kullanmamış. Saçma sapan yazarak kendini haklı görmeye çalışma. Adam dememiş sana ben 14 gün ürünü kullanıp 14.gün iade edip yeni gelen ürünü 14 gün daha kullanıyorum ve böyle devam ediyorum diye adam YASAL olarak ona verilmiş olan internetten aldığı zaman ürünü görerek almadığı için 14 GÜN İÇİNDE İADE hakkını kullanıyor. 0 bilgi %100 cahillikten oluşuyorsun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

öyle diyorsunda senin aldığın ürün hijyen kategorisine giriyor hangi şartlarda kullandığını veyahut herhangi bir hastalığın olup olmadığını nerden bilebilir hani iade alsınlar diye saçmala seviyesinede girmene gerek yok
Nerede giriyor bana gösterin kanunu deyin ki bu ürün hijyen katogorisinde. THH'nin verdiği kararlar var kulak üstü kulaklığı hijyene koymamış adamlar. Sen ne anlatıyorsun ya ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bence gaminggenin hiçbir suçu yok açılmış kullanılmış kulaklığı niye iade alsınlar ki ayrıca zaten sizin attığınız gibide sitede yazmışlar zaten detaylı olaraı
Sitede yazan şey kanundan daha üstün değil :)
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,877
Sen de araştırıp yay sesinin çoğu mekanik klavyede olduğunu öğrenseydin niye iade ettin ? Böyle saçma bir bakış mı var ? Adamın suistimal ettiğini nereden anladın acaba ? Ben sürekli yapıyorum gibi bir ifade kullanmamış. Saçma sapan yazarak kendini haklı görmeye çalışma. Adam dememiş sana ben 14 gün ürünü kullanıp 14.gün iade edip yeni gelen ürünü 14 gün daha kullanıyorum ve böyle devam ediyorum diye adam YASAL olarak ona verilmiş olan internetten aldığı zaman ürünü görerek almadığı için 14 GÜN İÇİNDE İADE hakkını kullanıyor. 0 bilgi %100 cahillikten oluşuyorsun.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Nerede giriyor bana gösterin kanunu deyin ki bu ürün hijyen katogorisinde. THH'nin verdiği kararlar var kulak üstü kulaklığı hijyene koymamış adamlar. Sen ne anlatıyorsun ya ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sitede yazan şey kanundan daha üstün değil :)
okuduğunu anlayabildiğini varsayiyorum gerisi sana kalmış anlayip anlamamak :kekw:
 

maury

80+
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
423
Anlamak istemediğin olay var. Evet hak var. Ama bunu senden başka bir sürü kişi suistimal ediyor. Lafım sadece sana değil. Bunu suistimal eden herkese. Bu sürekli olursa bu seferde satıcılar ayaklanır ve 2 haftalık koşulsuz iadeyi kaldırmaya çalışırlar. Koşulsuz yerine şartlı iade gelir bu da bizim aleyhimize olur. Bozuk olan ürünü bile iade edemeyiz. Bir sürü prosedür koyarlar önümüze. Yok tüketici hatası, yok kargo hatası gibi.

Bir diğeri de kullanılan ürün geri iade edilince tekrar satılması. Güvenlik bandı sökülmüş ürünü kim almak ister? Hiç kimse. Bana ne diyebilirsin ama burada satıcıyı da düşünmek gerek. Sen 2 bin TL'ye kulaklık aldın diyelim, beğenmedin ve iade ettin, paran geldi. Ee o ürünün masrafı kime girecek? Bana gelse derim ki bu ürünün kutusu açılmış kullanılmış vs.iade ederim. Satıcı bu 2 bin TL'yi nasıl karşılayacak? O ürün elinde kaldı. Ne olacak?
Hak bizde ama bu karşı tarafı mağdur edeceğimiz anlamına gelmiyor.
Suistimal eden kişiler yüzünden biz de yanacağız.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom