-pSx
80+ Bronze
- Katılım
- 8 Haziran 2020
- Mesajlar
- 948
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 424
- Yaş
- 25
- Konum
- Adana
- İsim
- Selçuk Çiçek
- İlgilendiği Kategoriler
- Bilgisayar, Overclock, Oyun
- @cicekselcukk
TurkNet’e geçiş yaparken 100Mb/s tek fiyat denildi, daha geçiş işlemleri bitmemişken 50Mb/s denildi, 100 için ekstra ücret istendi.
O zamanlar 8Mb/s internet olduğu için 50mb/s’ye bin şükür dedim geçiş yaptım.
Yaptığım günden beri aldığım en yüksek hız 14Mbs, Paket bilgilerim’e baktığımda 50 görünüyor.
TurkNet ile görüştüm böyle böyle vaat ettiğimiz hızları verin dedim ardından olaylar patlak vermeye başladı…
ADSL kullandığımı VDSL2+’a geçiş yapacaklarını söylediler 24 saat beklettiler, ardından işlemin tamamlandığını ve Türk Telekom saha ekiplerinin portunu VDSL’e bağlayacağını bu işlemin 3 gün süreceğini söylediler tamam dedim.
İnternetsiz geçen 3 günün ardından mesaj geldi, işlem başarıyla tamamlanmıştır diye. Fakat hiçbir şekilde internete erişemedim, destek kaydını otomatik olarak kapattılar yeni açtıklarıma bir türlü cevap alamadım 2 gün boyunca.
Dün tekrar iletişim kurabildim, saha ekipleri arıza tespiti için işleme koyuldu 36 saat bekleyin denildi.
36 saat daha bekledik ve az önce Türk Telekom aradı.
Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler.
Şimdi ben zaten günlerdir internetsizim ve internetimden şikayetçi iken, eski kötü vaat ettiklerini veremedikleri internetime dönmek için tekrar 3 iş günü mü bekleyeceğim?
Madem bozuk bunu bile bile neden takıyorsunuz portu?
Bozuk olduğunu TurkNet bilmiyor mu daha önce şikayet gelmemiş bu olay yaşanmamış mı bu konu üzerinden? Bozuksa neden beni VDSL’e geçiriyorsunuz, üstüne üstlük paketimi yükselttim ekstra ücret karşılığında.
Destek ekini altyapımın 70Mb’s’e kadar desteklediğini söylüyor ben daha 14 üstü göremedim.
Bu nasıl bir iletişimsizliktir, zerre memnun değilim iptal işlemlerini derhal başlattım, hala ne arayan var ne soran zerre umurlarında değil muhattap bulamıyorsunuz karşınızda.
O zamanlar 8Mb/s internet olduğu için 50mb/s’ye bin şükür dedim geçiş yaptım.
Yaptığım günden beri aldığım en yüksek hız 14Mbs, Paket bilgilerim’e baktığımda 50 görünüyor.
TurkNet ile görüştüm böyle böyle vaat ettiğimiz hızları verin dedim ardından olaylar patlak vermeye başladı…
ADSL kullandığımı VDSL2+’a geçiş yapacaklarını söylediler 24 saat beklettiler, ardından işlemin tamamlandığını ve Türk Telekom saha ekiplerinin portunu VDSL’e bağlayacağını bu işlemin 3 gün süreceğini söylediler tamam dedim.
İnternetsiz geçen 3 günün ardından mesaj geldi, işlem başarıyla tamamlanmıştır diye. Fakat hiçbir şekilde internete erişemedim, destek kaydını otomatik olarak kapattılar yeni açtıklarıma bir türlü cevap alamadım 2 gün boyunca.
Dün tekrar iletişim kurabildim, saha ekipleri arıza tespiti için işleme koyuldu 36 saat bekleyin denildi.
36 saat daha bekledik ve az önce Türk Telekom aradı.
Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler.
Şimdi ben zaten günlerdir internetsizim ve internetimden şikayetçi iken, eski kötü vaat ettiklerini veremedikleri internetime dönmek için tekrar 3 iş günü mü bekleyeceğim?
Madem bozuk bunu bile bile neden takıyorsunuz portu?
Bozuk olduğunu TurkNet bilmiyor mu daha önce şikayet gelmemiş bu olay yaşanmamış mı bu konu üzerinden? Bozuksa neden beni VDSL’e geçiriyorsunuz, üstüne üstlük paketimi yükselttim ekstra ücret karşılığında.
Destek ekini altyapımın 70Mb’s’e kadar desteklediğini söylüyor ben daha 14 üstü göremedim.
Bu nasıl bir iletişimsizliktir, zerre memnun değilim iptal işlemlerini derhal başlattım, hala ne arayan var ne soran zerre umurlarında değil muhattap bulamıyorsunuz karşınızda.
Ekler
Son düzenleme: