CS:GO arkadaşım hile açtı

LykiaXD

80+
Katılım
26 Haziran 2022
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
1
Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
 
Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
Bilemezsin.
 
İnşallah
 
Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
Muhtemelen yer ve sizinde ligler sıfırlanır.
 
3 4 maç daha oynarsa yer legit oynaması önemli değil
 
imkansız dostum bir macla ban yense ortalıkta hile kalmazdı büssürü asamadan gecip haftalarca sürüyor banlanma süresi
 
Kötü örnek olmak istemem ama yaklaşık 10 üniversite arkadaşı oynarken karşıya mevlanasına kadar geliyordu. Bizde takımca açmaya başladık. 3 5 Ay her gün en az 4 5 el attığımız halde banlanan olmadı. Bir arkadaş hariç herkes hileyi sildi. O da düşük fps aldığından kapı ve smoke vururdu. Neyse hilesiz oynarken aradan 1 1.5 sene geçti ve bizim bir kaç hesap banlanırken rage oynayan hala daha banlanmadı.

Hile koruma sistemi cidden çok kötü ama overwatch ban yiyip yemeyeceğin 1 2 sene geçse bile belli olmuyor.
 
Kötü örnek olmak istemem ama yaklaşık 10 üniversite arkadaşı oynarken karşıya mevlanasına kadar geliyordu. Bizde takımca açmaya başladık. 3 5 Ay her gün en az 4 5 el attığımız halde banlanan olmadı. Bir arkadaş hariç herkes hileyi sildi. O da düşük fps aldığından kapı ve smoke vururdu. Neyse hilesiz oynarken aradan 1 1.5 sene geçti ve bizim bir kaç hesap banlanırken rage oynayan hala daha banlanmadı.

Hile koruma sistemi cidden çok kötü ama overwatch ban yiyip yemeyeceğin 1 2 sene geçse bile belli olmuyor.
Aferin kanka
 
bir arkadaşım 🤡
 
İnşallah sende banlanırsın. Sizin gibi ezikler yüzünden insanın oyun keyfi kaçıyor. Adam gibi oynamak varken aç hileyi. Neden çünkü kolsuzun tekisin ve eziğin önde gidenisin. Bide gelmişsin buraya pişkin şekilde konu açıyosun. Umarım sen ve senin gibiler şu oyundan uzaklaştırılır da aklınız başınıza gelir.
 
Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
wallhack actiysa ban yemesi lazım
 
Kötü örnek olmak istemem ama yaklaşık 10 üniversite arkadaşı oynarken karşıya mevlanasına kadar geliyordu. Bizde takımca açmaya başladık. 3 5 Ay her gün en az 4 5 el attığımız halde banlanan olmadı. Bir arkadaş hariç herkes hileyi sildi. O da düşük fps aldığından kapı ve smoke vururdu. Neyse hilesiz oynarken aradan 1 1.5 sene geçti ve bizim bir kaç hesap banlanırken rage oynayan hala daha banlanmadı.

Hile koruma sistemi cidden çok kötü ama overwatch ban yiyip yemeyeceğin 1 2 sene geçse bile belli olmuyor.
Ahhaaaa yakaladım seni zayıfffff :D Sonra kendini övme benim yanımda.

Biliyordum hile kullandığını. Yoksa birlikte olurken tüm düşman takımı nasıl linç ettiğini anlayamamıştım. :D sajshhsjaj
 
İnşallah sende banlanırsın. Sizin gibi ezikler yüzünden insanın oyun keyfi kaçıyor. Adam gibi oynamak varken aç hileyi. Neden çünkü kolsuzun tekisin ve eziğin önde gidenisin. Bide gelmişsin buraya pişkin şekilde konu açıyosun. Umarım sen ve senin gibiler şu oyundan uzaklaştırılır da aklınız başınıza gelir.
Çoğu gümüş falan. Max keleşe çıkıyorlar o civarda da aimime çıkıp ölünce hile diye ağlıyorlar. Supreme globale kadar çıkanlar da kendini oyunuyla belli ediyor zaten hepsi kötü
 
Geri
Top