Bilemezsin.Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
Muhtemelen yer ve sizinde ligler sıfırlanır.Arkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
Aferin kankaKötü örnek olmak istemem ama yaklaşık 10 üniversite arkadaşı oynarken karşıya mevlanasına kadar geliyordu. Bizde takımca açmaya başladık. 3 5 Ay her gün en az 4 5 el attığımız halde banlanan olmadı. Bir arkadaş hariç herkes hileyi sildi. O da düşük fps aldığından kapı ve smoke vururdu. Neyse hilesiz oynarken aradan 1 1.5 sene geçti ve bizim bir kaç hesap banlanırken rage oynayan hala daha banlanmadı.
Hile koruma sistemi cidden çok kötü ama overwatch ban yiyip yemeyeceğin 1 2 sene geçse bile belli olmuyor.
wallhack actiysa ban yemesi lazımArkadaşım 1 maç hile açtı ve legend oynadı sıkınıtsız ve sonra direkt bilgisayarı formatladı hileyi tamamen sildi ve sadece wallhack kullandı hile yazılım olarak ban yedirtmeyen türden ezglobal kısacası yani ban yermi
Ahhaaaa yakaladım seni zayıfffffKötü örnek olmak istemem ama yaklaşık 10 üniversite arkadaşı oynarken karşıya mevlanasına kadar geliyordu. Bizde takımca açmaya başladık. 3 5 Ay her gün en az 4 5 el attığımız halde banlanan olmadı. Bir arkadaş hariç herkes hileyi sildi. O da düşük fps aldığından kapı ve smoke vururdu. Neyse hilesiz oynarken aradan 1 1.5 sene geçti ve bizim bir kaç hesap banlanırken rage oynayan hala daha banlanmadı.
Hile koruma sistemi cidden çok kötü ama overwatch ban yiyip yemeyeceğin 1 2 sene geçse bile belli olmuyor.
Çoğu gümüş falan. Max keleşe çıkıyorlar o civarda da aimime çıkıp ölünce hile diye ağlıyorlar. Supreme globale kadar çıkanlar da kendini oyunuyla belli ediyor zaten hepsi kötüİnşallah sende banlanırsın. Sizin gibi ezikler yüzünden insanın oyun keyfi kaçıyor. Adam gibi oynamak varken aç hileyi. Neden çünkü kolsuzun tekisin ve eziğin önde gidenisin. Bide gelmişsin buraya pişkin şekilde konu açıyosun. Umarım sen ve senin gibiler şu oyundan uzaklaştırılır da aklınız başınıza gelir.