- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
oyun içi konsola mı yoksa steamdan başlatma seçeneklerine mi289hz yazican kardeşim bunuda bil lütfen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
nereye yazcam289hz yazican kardeşim bunuda bil lütfen
Son düzenleme: