CS2 arkadaşlarla vs nasıl atılır

Pasacik

80+ Bronze
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
510
Reaksiyon skoru
158
Arkadaşlar CS:GO'da arkadaşlarla 4v4 atıyorduk ama CS2'de bir türlü bunu nasıl yapacağımızı bulamadık. Hiç bir yerde yazmıyor ve alıştırma olarak girdiğimizde diğerlerini oyundan atıyor.
Nasıl olacak?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,021
Mesajlar
11,083,424
Üyeler
198,227
Son üye
Yunus24
Geri
Top