P Pasacik 80+ Bronze Katılım 21 Ağustos 2023 Mesajlar 510 Reaksiyon skoru 158 30 Eylül 2023 #1 Arkadaşlar CS:GO'da arkadaşlarla 4v4 atıyorduk ama CS2'de bir türlü bunu nasıl yapacağımızı bulamadık. Hiç bir yerde yazmıyor ve alıştırma olarak girdiğimizde diğerlerini oyundan atıyor. Nasıl olacak?
Arkadaşlar CS:GO'da arkadaşlarla 4v4 atıyorduk ama CS2'de bir türlü bunu nasıl yapacağımızı bulamadık. Hiç bir yerde yazmıyor ve alıştırma olarak girdiğimizde diğerlerini oyundan atıyor. Nasıl olacak?
gaddarius 80+ Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 256 Reaksiyon skoru 59 30 Eylül 2023 #2 bende merak ediyorum