Neler Yeni

DA-SISTEM 4 - Mavi ekran / "Clock_Timeout_Watchdog" hatası

emrydin

80+
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
emre aydın
Merhaba,

Öncelikle forumda yeniyim ve hata yapmış olabilirim. Öyle ise, cevaben yetkili kişileri etiketlemenizi ve gerekli ise konumu taşımanızı rica ederim.

“clock timeout watchdog” ya da anladığım kadarıyla “mavi ekran” hatası olarak genelleme yapılan hatayı alıyorum.

Bilgisayardan çok anlayan birisi değilim. Ancak youtube, forumlar vs çözüm için çok araştırıyorum. DA-SISTEM4'ü aldım ve orijinal windows10pro işletim sistemi yükledim.

BIOS’u güncelledim.

Ekran kartını güncelledim.

Windows’un kendi RAM testini yaptım ve hata yoktur raporunu aldım. (memtest’i yapmadım henüz)

İşletimi sistemi onarıp, baştan yapılandırdım. (minidump dosyaları son yapılandırmaya ait. Öncesinde belki 20 civarı hata vardı…)

Ancak hatayı sürekli almaya devam ediyorum ki bilgisayarda işlem yapmama izin vermiyor. Daha kurulum yapar yapmaz hatayı almaya başladım…

Minidump dosyasını da ekliyorum.


- AMD RYZEN 3 3100 3.6GHz 18MB Önbellek 4 Çekirdek AM4 7nm İşlemci
- GIGABYTE B450M S2H 3600MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI VGA mATX Anakart
- 2 Adet x GSKILL 8GB Ripjaws V Siyah 3200MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram
- SAPPHIRE Radeon RX 5500 XT PULSE OC 8GB GDDR6 128 Bit Ekran Kartı
- CORSAIR Carbide Serisi SPEC-DELTA RGB 550W 80+ Tempered Glass USB 3.0 Mid Tower Kasa
- KIOXIA EXCERIA 500GB NVMe M.2 SSD (1700MB Okuma / 1600MB Yazma)

Bu konuda bana destek olabilir misiniz?

Çözüm nedir?

Sistemi iade etmem gerekir mi?

İyi günler.
 
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Yakup Çıta
Merhabalar aynı sistemi ben de aldım ve aynı hatayla karşılaştım hatta konu da açtım senin gibi
bir gece boyunca uğraştım sabahladım ama yapamadım ne denediysem olmadı
diğer gün itopyayı aradım ve uzun saatler sonucu ulaştım ve ramlerin yerini değiştirmemi falan istedi fakat bir işe yaramadı ardından bir daha aradım ve geri göndermek için kod aldım kutuları geldiği gibi paketledim ve gönderdim
normalde garanti süresi 20 iş günü civarında fakat arayıp sorduğumda yeni sistem olduğu için o kadar sürmez teknik ekip size bu hafta içi ulaşır denildi
araya yılbaşı tatili falan girdi çok kötü bi his gerçekten
tatilden sonra aradığımda 29 aralıkta kargoya verildiğini söyledi çok şaşırdım ve sevindim ups den takip numarasını falan aldım
geldiğinde taktım fişe deneme sürümü de kurmuşlar canavar şuan bi sıkıntısı yok çok şükür

sana tavsiyem yeni bi telefon paketi al çünkü ulaşmak uzun sürüyor biraz
daha sonra benim yaptığım gibi geri gönder sistemi
kısa sürede yardımcı olurlar umarım bana kısa sürede yardımcı oldular


Ben de tek bende olduğunu sanıyordum senin adına çok üzüldüm ama teknoloji kumar gibi
iyi günler diliyorum
bir sorun olursa buraya yaz biraz tecrübelendim denebilir :=)
 
Katılım
18 Kasım 2020
Mesajlar
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Lahmacun Bey
DA-Sistem 4 ü bende aldım aynı hataları bende yaşıyorum haftada en az 2 mavi ekran hatası alıyorum . Acaba sistemlerin hepsinde mi sıkıntı var?
Sİz çözdünüz mü acaba probleminizi? @emrydin
 

emrydin

80+
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
emre aydın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
DA-Sistem 4 ü bende aldım aynı hataları bende yaşıyorum haftada en az 2 mavi ekran hatası alıyorum . Acaba sistemlerin hepsinde mi sıkıntı var?
Sİz çözdünüz mü acaba probleminizi? @emrydin
Merhaba. Ben geri gönderdim ve yanlış format attığımı belirttiler. Düzeltip, geri gönderdiler. Tekrar aynı hata ile karşılaşmadım ve çok şükür şu an düzgün olarak kullanmaya devam ediyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
982,012
Mesajlar
8,872,923
Üyeler
155,346
Son üye
kingdir
Top Bottom