Silindi1234
80+
- Katılım
- 25 Ekim 2025
- Mesajlar
- 155
- Reaksiyon skoru
- 13
Merhaba dostlar,
Darkorbit oynamak istiyorum oynanır mı? Pay to win mi?
Darkorbit oynamak istiyorum oynanır mı? Pay to win mi?
Kaç ay Kaç yıl alır hocam? tahminen.P2W'di bundan yıllar önce. Çok bir şey değişeceğini sanmıyorum. Goliath en sağlam gemiydi bir zamanlar. Şimdi açık arttırmada çok ucuza alabiliyorsun ve üzerine gerçek parayla alınıp herkesi, her şeyi yok edebilecek gemiler gelmiş olması lazım. para yatırmadan ilerlemen çok zaman alacaktır
Hocam Cabal online de mi p2w?Maaşı olmayan kimseye p2w oyun önermiyorum. İllaki “amaannn kim uğraşacak” diyip parayı basıp hemen zınk diye güçlenmek isteyeceksiniz. Kart patlatmaya anneye babaya yük olmaya gerek yok
Maaşı olan her kimse ama ev geçindirmiyorsa p2wnin sonuna kadar oynasın desteklerim
2005 te oynamistim . suan oynamak sacma olur. o zaman goliath en iyisiydi. ben bir alt modeli alabilmek icin acik arttirmada baya para vermistim.Merhaba dostlar,
Darkorbit oynamak istiyorum oynanır mı? Pay to win mi?
Mmorpg olup p2w olmayan oyun yok. Maaşın yoksa mmorpgde oynama sakın. Bi ara sabah kalkıp uykulu uykulu “ya şu itemide alayım düşün düşün nereye kadar” diyip 6.000₺ kredi çekmiştim bankadan şak diyeHocam Cabal online de mi p2w?
Çok mu p2w? Emek vererek gelişemez miyim? Mesela Blade And Soul az p2w miş.Mmorpg olup p2w olmayan oyun yok
guild wars 2 world of warcraft conqueror's bladeMmorpg olup p2w olmayan oyun yok.
Çok mu p2w? Emek vererek gelişemez miyim? Mesela Blade And Soul az p2w miş.
guild wars 2 world of warcraft conqueror's blade
p2w parasız mı demek ?Sen emek verip gelişene kadar oyun kaç tane güncelleme, genişleme alır. Sen emek verip gelişecen bide daha pvp oynayabilme süreci var. E mmorpgde moblara bosslara karşı bi yere kadar gerçek adamla karşı karşıya gelip kesemedikten sonra anlamı yok.
Ben mmorpg geçmişi olan biriyim şu an oynadığım mmorpgde bile düzgün PK atmam 5-6 ayımı aldı. İlk zamanlarımı hatırlıyorum “hadi lan pvplik bi etkinliğe gireyim” dedim. Aman yarabbi. Ne kitle kontrolü yediğimi kimin hangi silahla daldığını asla anlayamıyodum. Skilleri görüyodum ama bu skiller neyin skilleri bilmiyodum. Adamların yanına yaklaşıp kaçıyodum sonra. E bosslara dalarken vurduğum skilleri basıcam yok o an bişey oluyo neyi basacağını bilemiyosun. 5-6 ay uzun süre. Benim gibi geçmişi olan biri bile. Hiçbir mmorpgde 5-6 ayda yerinde saymaz ceplerini doldurmak için oyuna bir sürü değişiklik yeni contentler mekanikler eklerler
Maaş yoksa mmorpg yok
Zaman yoksa gene mmorpg yok
Bi bilgisayarda mmorpg yüklüyse diğer oyunları oynamayı zerre istemezsin öyle bi durumda var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Wow nasıl parasız? Her ay abonelik ve genişleme için para veriyosun diye biliyorum asıl wow’a bulaşılmaz ocak söndürür. Arkadaş çevremizdekilerin abileri ablaları zamanında oynadılar wow (90 doğumlu veya daha büyük). Ocağa incir ağacı diker derler bugün halen
Gw2 yi bilmiyorum ama grafik olarak çok zayıf be