darmoshark n3 alınır mı

şuan hala kullanıyor musunuz acaba kullanıyorsan bir yorum yapabilir misin iyisiyle kötüsüyle
Mesajı yeni gördüm kusura bakmayin hiçbir sorun yok elim 18 cm cuk diyo oturuyor siktigimda bı gıcırdama salladigimda bı ses yok şarjı 1 hafta gidiyor klasse pro Padin üstünde Akip gidiyor pfte skatezlerde 10 numara
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,597
Mesajlar
11,068,782
Üyeler
197,939
Son üye
sahin yunus
Geri
Top