Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.