Neler Yeni

Öneri DELL(Alienware) ile Yaşadığım Garanti Deneyimim

noxx

80+
Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
100
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Umut PEKER
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
 

omerkursunn

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
1,095
Dahası  
Reaksiyon skoru
368
İsim
Ömer Kurşun
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
Bendede Dell monitör var benim hatamdan dolayı monitörde küçük bir göçük gibi bir şey var acaba yardımcı olurlarmı hata bende olduğu için hiç garantiye veresim gelmedi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

noxx

80+
Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
100
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Umut PEKER
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bendede Dell monitör var benim hatamdan dolayı monitörde küçük bir göçük gibi bir şey var acaba yardımcı olurlarmı hata bende olduğu için hiç garantiye veresim gelmedi
Support sayfasından destek talebi açın hocam. En azından şansınızı denemiş olun.
 

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
4,539
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,254
İsim
Turuncu Keskin
Firmanın garantisi, servisi muazzam çalışıyor. Ölü pikseli veya herhangi bir durumu fotoğraflandırıp attıktan sonra direkt yenisini gönderiyorlar. Eskisini sonra alıyorlar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

omerkursunn

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
1,095
Dahası  
Reaksiyon skoru
368
İsim
Ömer Kurşun
Support sayfasından destek talebi açın hocam. En azından şansınızı denemiş olun.
Teşekkür ederim bir sansimi deneyeyim garantisinin bitmesine az kalmıştı
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

Furkan²

80+ Platinum
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
10,141
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,413
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Dell'in global desteği çok iyi, gerçek Global marka.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

noxx

80+
Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
100
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Umut PEKER
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Firmanın garantisi, servisi muazzam çalışıyor. Ölü pikseli veya herhangi bir durumu fotoğraflandırıp attıktan sonra direkt yenisini gönderiyorlar. Eskisini sonra alıyorlar.
Kesinlikle öyle. UPS ile gönderim yaptılar. Yeniyi verirken eskiyi de kurye arkadaş teslim aldı.
 

omerkursunn

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
1,095
Dahası  
Reaksiyon skoru
368
İsim
Ömer Kurşun
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
Dell Türkiye varmı bilmiyorumda global e mi yazacağız sorunu
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
202
Dahası  
Reaksiyon skoru
59
İsim
Ahmet EFİL
Monitör servisi olarak bilemeyeceğim fakat laptop hakkında yaşadığım sorunu linkten okuyabilirsiniz.
Dell Türkiye
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx

noxx

80+
Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
100
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Umut PEKER
Dell Türkiye varmı bilmiyorumda global e mi yazacağız sorunu
https://www.dell.com/support/home/tr-tr buradan hocam, üye olup ürünü kaydedin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Monitör servisi olarak bilemeyeceğim fakat laptop hakkında yaşadığım sorunu linkten okuyabilirsiniz.
Dell Türkiye
Okurken sinirlerim bozuldu. Bunları daha da dikkate almak lazım tabii. Belli ki ürün tipine göre farklı tavır sergileniyor.
 

zorlu123123

80+ Bronze
Katılım
13 Kasım 2023
Mesajlar
661
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
bendede aynı sorun var 360 hz monitörümde beni ekranın orta kısmında değil diye değişime yanaşmadılar önemli bir sorun değildir diye kaç defa yazdım bir sorun olmamıştı
 
Top Bottom