merhabalar bu 2000 serisi 3000 serisi kartlarda frame generation özelliği açılıyor diye bi muhabbet vardı videoları izledim aynılarını yaptım ama bence açılmıyor kartım rtx 2060 sebebi nedir bilen var mı ?
buraya yapıştırıyorum modu fakat olmuyor
buraya yapıştırıyorum modu fakat olmuyor