dolar 8.40 sularında !!

Şu anda doların artmasıyla üretimin alakası yok.
Kısmen var. Eğer üretim yapsaydık bu biden denen insan evladının bir restine dolar 8.5 olmazdı. Dışa bağımlıyız her şeyiyle.
 
sizene siz dolarlamı alışveriş yapıyorsunuz hayır tl ile yapıyosunuz bu kadar yüklenemyin kendiinize bunalr boş
 
düşüyor yavaş yavaş rezerv gg
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,462
Mesajlar
11,067,425
Üyeler
197,905
Son üye
yufus.xyz
Geri
Top