Doping Hafıza alınır mı ?

Ben de bu sene mezuna bıraktım dershaneye mi gitsem raunt mu alsam diye kararsız kalmıştım 11. Sınıfta gittiğim okulda kullanıyoduk rauntu ve en azından sistemli veya denemede yaptığım sonuçların genele dönük ya da kendi eksiklerimi göreceğim analizi vardı buna güvenerek bu sene de aldım bakıcaz ama dershane ortamından kat ve kat iyi olacağını düşünüyorum
 
Sana kalmış
 
Son düzenleme:
Alınmaz.
 
Geri
Top