Çözüldü✓ dün m

zadagag

80+
Katılım
7 Şubat 2024
Mesajlar
18
Reaksiyon skoru
0
dün 2. El gigabyte b760m ana kart aldım ve aldığım kişi sonu k ibaresi ile biten işlemci almamamı söyledi peki neden ben bi anlam veremedim ? Takıp kullanabilirsin iyi çalışır ama almanı tavsiye etmiyorum dedi. Ben overclock yapmamam için söylediğini düşünüyorum peki ya sizce varmı başka bilmem gereken bir bilgi ?
HERKESE İYİ GÜNLER DİLERİM
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,692
Mesajlar
11,069,801
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top