E okul çöktü mü ???=?

Hocam ben girmek istemiyorum girdikçe ağlayasım geliyor :(
 
  • Üzgün
Reaksiyonlar: baid
Bir ara yeni bir uygulama çıkarıp insanların bilgilerini mi ne çalmışlardı :D
Yine öyle bir şey olursa düşmeyin o tuzağa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,610
Mesajlar
11,068,914
Üyeler
197,942
Son üye
riseb123
Geri
Top