E okul çöktü mü ???=?

Hocam ben girmek istemiyorum girdikçe ağlayasım geliyor :(
 
  • Üzgün
Reaksiyonlar: baid
Bir ara yeni bir uygulama çıkarıp insanların bilgilerini mi ne çalmışlardı :D
Yine öyle bir şey olursa düşmeyin o tuzağa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,211
Mesajlar
11,074,788
Üyeler
198,081
Son üye
AD4PTe
Geri
Top