Egea 1.3 multijet mi clio 0.9 tce touch mı?

Bu istasyon olayında şahıs ve firma olayı var. Xxxx bir marka istasyonda baya baya olaylar gördüm. Hayatta gidip oradan yakıt almam. Şahıs istasyonu ise her türlü olay dönebilir. Ama bizim buradaki istasyonda hiç sorun görmedim. Dediğin yerle alakalı olabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Peugeot 307de lambanın yanması çok normal hocam. O arabalar zaten super marioyu çok sever.
Şaka bir yana shell kesinlikle öneririm
valla 2 istasyon var burda ikisininde yakıtın geldiği yer farklı iki petrol ofisinide denedik ikisindende verim alamadık ama sonra yazdığım gibi opeti deneyinde arkadaş opet shell yada totalden vazgeçmez artık :D shell biraz ters kalıyor bize ondan shelli daha denemedi
 
Tamamdır çok teşekkür ederim gönlüm egea dan yana idi kafama iyice yattı şimdi
Hocam kaç kere yazdım tekrar edeyim. Servis kayıtları falan varsa mutlaka sorun. Bu arabada zincir ve yağ pompası değişmek için en az 25 30 bin lira para gider şuan da (orjinal parçalarla). O yüzden diyorum önemli diye. İlla ekspertize sokarsınız fakat bunu da sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

valla 2 istasyon var burda ikisininde yakıtın geldiği yer farklı iki petrol ofisinide denedik ikisindende verim alamadık ama sonra yazdığım gibi opeti deneyinde arkadaş opet shell yada totalden vazgeçmez artık :D shell biraz ters kalıyor bize ondan shelli daha denemedi
Bende opetten verim alamadım. Lineamız vardı bir kaç yıl oldu. Opetten aldığın yakıtla araba gram gitmiyordu. Shelle geçince de arabanın gaz yemesi , sesi bile değişiyordu.
Shell kesinlikle öneririm
 
Hocam kaç kere yazdım tekrar edeyim. Servis kayıtları falan varsa mutlaka sorun. Bu arabada zincir ve yağ pompası değişmek için en az 25 30 bin lira para gider şuan da (orjinal parçalarla). O yüzden diyorum önemli diye. İlla ekspertize sokarsınız fakat bunu da sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bende opetten verim alamadım. Lineamız vardı bir kaç yıl oldu. Opetten aldığın yakıtla araba gram gitmiyordu. Shelle geçince de arabanın gaz yemesi , sesi bile değişiyordu.
Shell kesinlikle öneririm
Bizim lineada shell ile opetten en iyi verimi alıyoruz ancak bp ve totalide ihmal etmiyoruz kampanyalar derken arkadaşın motorunda shelli denemedik asıl onda ne tepki olucak ben onu merak ediyorum :D
 
Hocam kaç kere yazdım tekrar edeyim. Servis kayıtları falan varsa mutlaka sorun. Bu arabada zincir ve yağ pompası değişmek için en az 25 30 bin lira para gider şuan da (orjinal parçalarla). O yüzden diyorum önemli diye. İlla ekspertize sokarsınız fakat bunu da sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bende opetten verim alamadım. Lineamız vardı bir kaç yıl oldu. Opetten aldığın yakıtla araba gram gitmiyordu. Shelle geçince de arabanın gaz yemesi , sesi bile değişiyordu.
Shell kesinlikle öneririm
Tamamdır hocam sorarım yarın arayıp
 
Clio5 sahibi olarak Şöyle söyleyeyim turbo motor araç her türlü atmosferik aracı tokatlıyor. Performans okarak daha üst clio4 te kullandım egea 1.3 muştijetten daha performanslı. Hb olmasın sedan olsun bagaj geniş olsun dersen tercih egea olmalı. Ben bekar adamın bastımı gitsin araçta turbo olsun dersen de clio seçmelisin.
 
Bakımları zamanında yapıldıysa motora anahtar deymeden 400-500 bin KM yapan 1.3jet gördüm ayrıca dizel araçlar yakıt olarak daha ekonomik.
0.9 tce kullanmadım ama 1.0, 1.2, 1.3 benzinli araçlar şehir içi çok yakıyor sıkışık trafikte falan. Turbo olduğu için tork ve gücü iyi üzmüyor özellikle 1.3 fena gidiyor
 
Biz uzun süredir passatta kullanıyoruz sorun çıkartmadı. Fakat shell öneririm. Uzun yıllar shell kullandık yakıt kalitelidir.
Enjektörler dediğin gibi kötü yakıttan gidiyor. Dizek araç için de büyük bir masraf bence. Ara ara sıkıştırmak gerekli
Hocam yerinizde olsam petrol ofisi almazdım pişmanlıktı
 
Hocam yerinizde olsam petrol ofisi almazdım pişmanlıktı
Bize mi denk geldi bilmiyorum ama gerçekten uzun süredir bir sorun çıkartmadı. Aracın enjektörleri zaten bozuk fakat gideri de var. O yüzden pek takılmıyoruz. Şuan her dizelin yaşadığı dpf sorunu var. O yüzden araç duruyor zaten
Partikülün sökülmesi için traversin inmesi lazım falan filan derken işi biraz uzun. Bizim de işlerimiz yoğun daha yapamadık
 
Bize mi denk geldi bilmiyorum ama gerçekten uzun süredir bir sorun çıkartmadı. Aracın enjektörleri zaten bozuk fakat gideri de var. O yüzden pek takılmıyoruz. Şuan her dizelin yaşadığı dpf sorunu var. O yüzden araç duruyor zaten
Partikülün sökülmesi için traversin inmesi lazım falan filan derken işi biraz uzun. Bizim de işlerimiz yoğun daha yapamadık
Bizim enjektörler artık patates durumdaydı yaptırmasak eğer daha fazla arıza derken bi ton masraf olucaktı hiç yoktan daha ucuz şekilde kurtulduk
 
Bizim enjektörler artık patates durumdaydı yaptırmasak eğer daha fazla arıza derken bi ton masraf olucaktı hiç yoktan daha ucuz şekilde kurtulduk
Enjektörler 1.3 de kaynadıysa uğraştırır harici çok zorlamıyor işçiliği vs. Fakat pompacıların fiyatları aşırı uçuk şuanda. Gerçekten pompacılar oda kadar dükkanda bile para kazanabilir.
1.3 pompası sorun çıkartırsa fiyat olarak güzel üzer.
 
Enjektörler 1.3 de kaynadıysa uğraştırır harici çok zorlamıyor işçiliği vs. Fakat pompacıların fiyatları aşırı uçuk şuanda. Gerçekten pompacılar oda kadar dükkanda bile para kazanabilir.
1.3 pompası sorun çıkartırsa fiyat olarak güzel üzer.
kaynamadı ancak boşlayıp ihmal etseydik muhtemelen kaynardı
 
Bize mi denk geldi bilmiyorum ama gerçekten uzun süredir bir sorun çıkartmadı. Aracın enjektörleri zaten bozuk fakat gideri de var. O yüzden pek takılmıyoruz. Şuan her dizelin yaşadığı dpf sorunu var. O yüzden araç duruyor zaten
Partikülün sökülmesi için traversin inmesi lazım falan filan derken işi biraz uzun. Bizim de işlerimiz yoğun daha yapamadık
Hocam bugün karşıma 3. Bir beğendiğim opsiyon çıktı Honda civic 1.6 eco premium 2014 140 binde 3 parça değişen var 2 si sağ ön arka kapı ama genel olarak çok temiz duruyor bakımları herşeyi yapılmış yani zaten ilk arabam olacağı için pek değişene boyalıya takılmıyorum açıkçası uzun süredir motor sürünce arabada pratiğim pek yok
 
Hocam bugün karşıma 3. Bir beğendiğim opsiyon çıktı Honda civic 1.6 eco premium 2014 140 binde 3 parça değişen var 2 si sağ ön arka kapı ama genel olarak çok temiz duruyor bakımları herşeyi yapılmış yani zaten ilk arabam olacağı için pek değişene boyalıya takılmıyorum açıkçası uzun süredir motor sürünce arabada pratiğim pek yok
O arabayı bozamazsın. Performans olarak aşırılığı yok. Gidişi de ortalamadır. Turbosuz olması yanı kötü
Harici o arabayı gerçekten bozamazsın. Lpg uyumludur yakıtta da dibin dibini görebilirsin
Bu arada ilk arabansa honda en alınır olanıdır bence. Çünkü masrafsızdır sorunsuzdur . Bozulacak bir şey de yok zaten
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,152,149
Mesajlar
10,382,834
Üyeler
183,226
Son üye
Picaroooon
Geri
Top